هتل اصفهان اصفهان

4 دی، 1398
23 فروردین، 1400
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل اصفهان اصفهان در بهترین نقطه شهر قرار دارد. یک اصفهان است و یک زاینده‌رود! در این هتل تنها 100 متر با زنده‌رود و پل فلزی فاصله دارید. موقعیت ویژه مکانی و دسترسی آسان و نزدیکی به زاینده‌رود و فضای سبز دل‌نشین اطرافش، سی و سه پل، محله‌ی دوست‌داشتنی جلفا و مراکز خرید در اصفهان، از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل 3 ستاره اصفهان اصفهان است. این هتل از سال 1355 پذیرای توریست‌های داخلی و خارجی است. سابقه طولانی در هتل‌داری را می‌توان در رفتار حرفه‌ای کارکنان هتل دید. هتل اصفهان اصفهان با بیش از 100 اتاق و سوئیت مجهز، مرکز زیبایی، رستوران و سالن همایش، میزبانی شایسته برای مسافران شهر اصفهان است.

داستان هتل اصفهان اصفهان

ساختمان اولیه هتل اصفهان اصفهان، در اواسط دهه 30 شمسی، در میدان انقلاب، در نزدیکی سی‌وسه‌پل بنا نهاده شد. آقای حیدر باقریان سرارودی در پایان سال 1355 به دلیل تغییر کاربری، امتیاز نام اصفهان را از سرمایه‌گذار قبلی هتل خریداری کرد. هتل اصفهان در اواخر سال 1356 به درجه سه ستاره رسید. هتل اصفهان اصفهان از آن تاریخ به بعد، جهت حفظ و ارتقا کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان در پایان هر دوره پنج‌ساله، به‌طور کامل بازسازی می‌شود.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل اصفهان اصفهان

آدرس:
اصفهان، پل فلزی، خیابان مطهری، بعد از خیابان ویلای شرقی، جنب بیمارستان شهید بهشتی
راه_دسترسی:
موقعیت مکانی هتل اصفهان اصفهان، بهترین ویژگی آن است. از هر جای اصفهان به‌راحتی می‌توانید به پل فلزی و زاینده‌رود بروید و به‌راحتی به هتل اصفهان اصفهان برسید. اگر از تاکسی یا ماشین شخصی استفاده نمی‌کنید، می‌توانید سوار اتوبوس‌هایی شوید که در مسیرشان از ایستگاه پل فلزی می‌گذرند. از ایستگاه پل با پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای، به هتل اصفهان می‌رسید. اگر می‌خواهید با مترو به هتل 3 ستاره اصفهان بروید، در ایستگاه مترو سی‌وسه‌پل پیاده شوید. از ایستگاه مترو، می‌توانید با پیاده‌روی نیم‌ساعته کنار زاینده‌رود زیبا به هتل اصفهان برسید. با ماشین هم از مترو تا هتل اصفهان اصفهان، 5 دقیقه فاصله‌ دارید. فاصله هتل اصفهان اصفهان با ماشین تا پایانه مسافربری زاینده‌رود، کمتر از 10 دقیقه؛ تا ایستگاه راه‌آهن اصفهان، 20 دقیقه و تا فرودگاه اصفهان، کمتر 30 دقیقه است.
هتل اصفهان اصفهان دسترسی آسان و نزدیکی به آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و دیدنی اصفهان، دارد. هتل اصفهان اصفهان در مجاورت پل فلزی و زاینده‌رود در نزدیکی محله زیبای جلفا قرار دارد. شما با اقامت در هتل 3 ستاره اصفهان با سی‌وسه‌پل، کاخ چهل‌ستون، کلیسای وانک، عمارت عالی قاپو، میدان نقش جهان، مسجد شاه،‌ منارجنبان، پل خواجو، کاخ هشت‌بهشت و باغ پرندگان؛ کمتر از 15 دقیقه با ماشین فاصله خواهید داشت.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

هتل اصفهان اصفهان با بیش از 100 اتاق و سوئیت، در 4 طبقه، آماده پذیرایی گردشگران و مسافران عزیز است. اتاق‌های هتل اصفهان اصفهان، قابلیت تغییر یا اتصال چند اتاق به هم را دارند. برای تورهای گروهی هم امکان رزرو یک طبقه از هتل به‌صورت اختصاصی وجود دارد. اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی فرنگی دارند و مسافران می‌توانند از سرویس بهداشتی ایرانی عمومی در طبقات استفاده کنند. اتاق‌ها دارای یخچال، تلویزیون، چای‌ساز و صندوق امانت هستند. هتل اصفهان اصفهان دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته و سوئیت‌ها دارای آشپزخانه هستند. بعضی اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه با سرویس تخت تاشو دارند.
برای دسترسی افراد کم‌توان و ناتوان، رمپ تعبیه شده است.

نقاط قوت
  • نزدیکی و دسترسی آسان به آثار تاریخی و جاذبه‌های دیدنی اصفهان
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 2 سال
  • اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها
  • رمپ برای دسترسی آسان افراد کم‌توان و ناتوان
نقاط ضعف
  • نداشتن سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها
  • نداشتن پنجره و نورگیر در بعضی اتاق‌ها
  • پارکینگ با ظرفیت محدود

نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

هتل اصفهان اصفهان دارای رستورانی با ظرفیت بیش از 150 نفر است. برای صرف صبحانه، نهار و شام می‌توانید به رستوران هتل در طبقه همکف بروید. کافی‌شاپ نسبتاً بزرگ هتل هم آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. در آشپزخانه سوئیت‌های هتل اصفهان اصفهان، گاز برای پخت‌وپز تعبیه شده است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی در نزدیکی هتل قرار دارند. پیشنهاد می‌کنم قهوه‌های خوش‌طعم و عطر کافه‌های محله جلفا در نزدیکی هتل را امتحان کنید. خوردوخوراک روزانه را می‌توانید از سوپری‌های نزدیک هتل تهیه کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

با اقامت در هتل اصفهان اصفهان، به آثار تاریخی و جاذبه‌های دیدنی اصفهان بسیار نزدیک هستید. تمام مکان‌های دیدنی و تاریخی اصفهان، جای خوبی برای خرید سوغاتی است. اگر دوست دارید تا از مراکز خرید سوغاتی بخرید، مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی سیتی سنتر اصفهان، حدود 20 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. فاصله هتل 3 ستاره اصفهان تا مجتمع تجاری پارک اصفهان هم، با ماشین حدود 5 دقیقه است.

قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
چای ساز
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.