راهنمای شکم‌گردی در زنجان

6 آذر، 1398
14 آبان، 1398
مدت مطالعه :
در هر شهری که باشید و به هر شهری که سفر کنید، خوردن غذا و رفتن به رستوران‌های مختلف، چیزی نیست که بتوانید از آن چشم‌پوشی کنید. شهر زنجان با داشتن جاذبه‌های توریستی متعدد هر ساله بسیاری از مسافران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند. برای همه مسافران غذا خوردن در بهترین رستوران های زنجان مهم است. اگر شما هم در پیدا کردن بهترین رستوران های زنجان دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید از راهنمای شکم گردی در شهر زنجان استفاده کنید.
رستوران پلو زنجان
پیدا کردن رستورانی که هم از مواد اولیه خوبی استفاده کند، هم پخت و طبخ خوبی داشته باشد و هم محیط خانوادگی و آرامش‌بخشی را فراهم کرده باشد کمی مشکل است؛ خصوصا اگر در شهری غریبه و ناآشنا باشید. رستوران پلو را هر زنجانی می‌شناسد. اگر بخواهید بهترین رستوران های زنجان را لیست کنید، قطعا رستوران پلو یکی از آن‌هاست. منوی رستوران پلو را غذاهای ایرانی و سنتی تشکیل می‌دهد و طبخ غذاها به گونه‌ای است که انگار بیشتر با آشپزخانه‌ای خانگی و با همان طعم دلپذیر خانگی طرف هستید. کباب بختیاری، کباب سلطانی، کباب کوبیده، کباب برگ، شیشلیک، فیله کبابی، جوجه کباب و زرشک پلو با مرغ از غذاهای پیشنهادی رستوران پلو است. سبزی، پیاز، ماست محلی، زیتون پرورده، دوغ محلی با سبزی معطر و نوشیدنی‌های دیگر نیز از مخلفات دورچین غذای شماست. محیط رستوران، محیطی گرم و خانوادگی است که شامل میزهای دو تا 6 نفره است. ظاهر معمولی رستوران حاکی از متوسط بودن رستوران در بین دیگر غذاخوری‌های شهر است اما یقیناً چیزی از کیفیت رستوران کم نمی‌کند. غذاهای رستوران پلو حدود قیمت متوسطی دارند و کیفیت غذا به قیمتش می‌ارزد.
آدرس: زنجان، میدان آزادی، خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول تلفن تماس: 02414222137
دیزی سرای عابدینی
رستوران های زنجان؛ دیزی سرای عابدینی
دیزی‌سرای عابدینی
در میان منوهای رنگارنگ فست‌فودی و فرنگی، دیزی تنها غذایی است که ذائقه‌ای را مجذوب خود می‌کند. وعده نهار می‌تواند با یک دیزی خوشمزه در راسته بازار زنجان، روز شما را بسازد. دیزی‌سرای عابدینی که توسط برادران عابدینی اداره می‌شود، از غذاخوری‌های قدیمی بازار می‌باشد و کیفیت آن مثال زدنی است. سینی دیزی برادران عابدینی، شامل یک پیاله دیزی تنوری، نون تیلیت شده، ترشی، پیاز، سبزی خوردن تازه، نان داغ و دوغ محلی است. پیاله دیزی شامل گوشت، دمبه، آلو جنگلی و ادویه‌جات و طعم‌دهنده‌های مختلف است که لذت خوردن یک وعده کامل نهار را برای شما دوچندان می‌کند. محیط خانوادگی و سنتی دیزی‌سرا، همان رنگ و بوی قدیمی بازار را دارد و برای دورهمی‌های کوچک و رفع خستگی سفر مناسب است. قیمت هر پرس دیزی نسبت به دیگر مکان‌ها مناسب‌تر و به صرفه‌تر است.
آدرس: زنجان، چهارراه امیرکبیر، میدان ورک‌چی‌ها، راسته بازار زنجان تلفن تماس: 02433324260
فست‌فود ارگانو
رستوران های زنجان؛ فست‌فود ارگانو
فست‌فود ارگانو
هر چه بزرگترهای خانواده میل به خوردن غذای ایرانی دارند، به همان نسبت جوان‌ترها عاشق خوردن فست‌فود و غذاهای فرنگی هستند. پیدا کردن فست‌فود خوب می‌تواند سخت باشد و پیشنهاد ما به شما، فست‌فود ارگانو است که هم غذای لذیذی دارد و هم قیمت‌های آن مناسب است. پیتزا ایتالیایی، پپرونی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک، سالاد سزار، پاستای آلفردو و بشقاب داغ ارگانو از معروف‌ترین و توصیه‌شده‌ترین غذاهای ارگانو است و قیمتی بین 20 تا 40 هزار تومان دارند. طراحی دکور آرامش‌بخش ارگانو باعث شده که خیلی از مسافران این فست‌فود را برای گذران وعده نهار یا شام انتخاب کنند. در نزدیکی مکان فست‌فود می‌توانید جای پارک هم پیدا کنید و برای رفت و آمد با خودروی شخصی مشکلی نخواهید داشت. نزدیکی ارگانو با منطقه توریستی گاوازنگ می‌تواند گزینه خوبی برای تفریح و گشت و گذار باشد. اگر هوس خوردن فست‌فود به سرتان زد، ارگانو را از قلم نیندازید.  
آدرس: زنجان، روبروی نمایشگاه بین‌المللی، قبل از مرکز تفریحی تلفن تماس: 02433415140
رستوران سنتی مشاهیر
رستوران های زنجان؛ رستوران سنتی مشاهیر
رستوران سنتی مشاهیر
در بین بهترین رستوران‌های زنجان، نام رستوران سنتی مشاهیر به عنوان مجلل‌ترین و جذاب‌ترین غذاخوری شناخته می‌شود. کامل‌ترین منوی غذایی را می‌توانید در رستوران مشاهیر تجربه کنید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. غذاهایی مانند جغور بغور، املت و نان و پنیر برای صبحانه؛ سوپ، زیتون پرورده، ماست موسیر و دوغ محلی برای پیش غذا و نوشیدنی؛ کوفته زنجانی، کشک بادمجان، کله جوش زنجانی، آش و کاچی برای عصرانه؛ چلوکباب وزیری، شیشلیک، چلو جوجه، چلو ماهی قزل، چلو گردن گوسفندی و دیزی سنگی از معروف‌ترین غذاهای وعده‌های رستوران است. دکوراسیون داخلی رستوران نیز از ساختمان‌های قدیمی و خانه‌های سنتی با معماری ایرانی الهام گرفته شده و می‌تواند رنگ و بوی باستانی را به خوبی القا کند. قیمت غذاهای رستوران مشاهیر کمی بالاتر از حد معمول است ولی به کیفیت و لذت آن می‌ارزد. باید در نظر داشته باشید که بر قیمت سفارش شما 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود.
    آدرس: زنجان، بلوار نوری، دور میدان رسل تلفن تماس: 02433471141
    فست‌فود عطاویچ
    رستوران های زنجان؛ فست‌فود عطاویچ
    فست‌فود عطاویچ
    برای خیلی‌ها اعتماد کردن به نام‌های مختلف فست‌فود کمی سخت است اما عطاویچ با داشتن شعبه‌های معتدد در سراسر کشور، توانسته جای خود را در میان فست‌فودهای شناخته شده پیدا کند. اعتبار عطاویچ بر داشتن منوی یکسان بین شعبه‌هایش است و تمامی مراحل طبخ غذا و طعم غذاها کنترل شده و یکسان هستند. عطابرگر، عطاپیتزا، سوخاری‌ها و ساندویچ‌های مختلف فست‌فودی از پرطرفدارترین خوراکی‌های عطاویچ است. تمامی غذاها در 3 سایز کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌شود و می‌توانید به میزان خوراک خود، غذا سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج‌های کمبو عطاویچ است که هم قیمت مناسبی دارند و هم برای یک وعده شام کافی به نظر می‌رسند. قیمت سایزهای کوچک حدود 15000، متوسط 25000 و بزرگ 60000 تومان می‌باشد.
    آدرس: زنجان، میدان قائم، کوچه مشکی، خیابان شهید رهبری، پلاک 6.3، نرسیده به چهارراه قصد سفر به زنجان را دارید؟ شاید خواندن مطلب «سفر به زنجان» به شما کمک کند سفر لذت‌بخش‌تری داشته باشد.
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.4 31 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.