هتل سنتی بابا افضل کاشان

15 دی، 1398
23 فروردین، 1400
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل سنتی بابا افضل یکی از زیباترین هتل‌های سنتی کاشان است که در سال 97 توسط گروهی از علاقه‌مندان به معماری قدیم کاشان ساخته شده است. این هتل که در قلب شهر کاشان قرار دارد، به همین دلیل نیز با اسکان در این هتل دسترسی مسافران و توریست‌های عزیز به اماکن تاریخی و دیدنی کاشان بسیار ساده و راحت خواهد بود. هتل بابا افضل کاشان فضاهای سنتی متنوعی را برای شما فراهم کرده است. حیاط حوض خانه که با گلدان‌های زیبا تزئین شده است، سالن غذاخوری تزئین شده با صنایع دستی کاشان و میز و صندلی‌های چوبی، پله‌های نورپردازی شده و اتاق‌هایی با امکانات کامل و زیبا از جمله امکاناتی است که در این هتل سنتی کاشانی برای شما عزیزان فراهم شده است. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
داستان هتل بابا افضل کاشان
هتل سنتی بابا افضل از خانه‌های قدمت دار و ارزشمند کاشان بود که توسط گروهی از افراد با تجربه در زمینه ساخت هتل‌های سنتی مرمت و بازسازی شد. کار ساخت این هتل سنتی با معماری زیبای آن در سال 1397 به پایان رسید و از آن زمان تا کنون پذیرای مهمانان زیادی بوده است. با این که مدت کوتاهی از افتتاح هتل سنتی باباافضل می‌گذرد، اما پرنسل مهمان نواز آن تاکنون پذیرای 770 توریست داخلی و خارجی بوده‌اند.
آدرس:
کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 31، بن بست خرم
راه دسترسی:
هتل بابا افضل کاشان در میانه این شهر قرار گرفته است و راه دسترسی به آن نیز بسیار سرراست و راحت است. 4 تا از خیابان‌های اصلی کاشان یعنی ملأ محسن، خیابان بخارایی، اسلامی تبار و سلمان فارسی به میدان قاضی اسدالله راه دارند. این میدان مستقیماً شما را به خیابان فاضل نراقی و کوچه فرهنگ 31ام می‌رساند. داخل این کوچه نیز تنها یک کوچه بن بست به نام بن بست خرم وجود دارد که در میانه آن هتل بابا افضل قرار دارد. راه‌های دیگر برای دسترسی به این هتل نیز خیابان محتشم و خیابان ملأ حبیب الله شریف است که شما را به میدان زیبای کمال الملک می‌رساند و از آنجا می‌توانید به سمت خیابان فاضل نراقی و کوچه فرهنگ 31 بروید. خوشبختانه تمام مسیر آسفالت است و نیازی به پیاده روی تا رسیدن به هتل نیست.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل بابا افضل فضایی سنتی با امکاناتی مدرن دارد. همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از مسافران برای رفاه بیشتر در فضایی سنتی و قدیمی که یادآور سبک زندگی و معماری ایران قدیم است این فضا را برای اسکان خود در شهر تاریخی کاشان انتخاب می‌کنند. این هتل در 3 طبقه ساخته شده است و 13 اتاق با ظرفیت کلی 40 نفر می‌تواند پذیرای تورهای گردشگری باشد. یک اتاق VIP 2 تخته به نام ترمه، 3 اتاق 4تخته، 2اتاق 4 تخته کانکت و یک اتاق 5 تخته برای خانواده‌ها و 6 اتاق 2 تخته ساده در این اقامتگاه موجود است. همه اتاق‌های این هتل نیز دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می‌باشند و تخت خواب نیز به اندازه ظرفیت هر اتاق موجود است.
نقاط قوت
  • سرویس گرمایش از کف و اسپیلت
  • اتاق‌های بزرگ با امکانات کامل
  • اینترنت و وای-فای رایگان
  • تخت خواب برای تمامی اتاق‌ها
  • پارکینگ غیر مسقف
  • موقعیت جغرافیایی خوب و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری کاشان
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان زیر 6 سال
نقاط ضعف
  • پله‌های زیاد و دسترسی سخت برای افراد کم توان به اتاق‌های بالا
  • نبود تلویزیون و یخچال در اتاق‌ها
  • نبود سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی

امکانات برای سرو غذا

بخش شکم گردی و خوشمزه این هتل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هتل بابا افضل رستورانی سنتی و اختصاصی در دل خود دارد که انواع غذاهای سنتی و محلی شهر کاشان در آن سرو می‌شود. بنابراین دیگر نیازی نیست برای صرف غذا به بیرون از هتل بروید. علاوه براین، شما برای صرف عصرانه و یا دسر نیز می‌توانید به کافی شاپ این هتل بروید و از دمنوش های تازه آن سفارش دهید. اگر مایل باشید نیز می‌توانید با پیاده روی کوتاهی به رستوران‌های سنتی و مشهور کاشان بروید.

امکانات برای خرید سوغاتی

در خود این هتل سنتی یک فروشگاه صنایع دستی وجود دارد که برای خرید سوغات کاشان و تهیه یادبودهای این منطقه می‌توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی در این هتل تمامی امکانات رفاهی برای توریست‌های عزیز فراهم شده است تا به راحتی بتوانند به بوم گردی‌های خود در این شهر پر از رمز و راز ادامه دهند.
قوانین و نکات
اقامت برای کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است و در صورت استفاده از سرویس نیم بهاست.
پذیرش خانم‌های مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه و یا مدرک معتبر ازدواج
شماره تلفن 03155464511
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کولر گازی
مبلمان

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.