• اینستاگرام اسمارتیز
  • ویزاکار
  • اکو کمپ کویری متین آباد

مکان های تفریحی جزیره کیش و قشم در زمستان 99

13 آذر، 1399
13 آذر، 1399
مدت مطالعه :
جزایر زیبای کیش و قشم از مناطق پر طرفداری هستند که در فصل زمستان مورد توجه گردشگران بیشماری واقع می شوند. تنوع جاذبه های گردشگری و نیز برخورداری از امکانات کامل رفاهی از ویژگی های قابل توجه این مناطق است.
وجود سواحل رویایی و نیز تفریحات دریایی منجر شده تا این منطقه در فصول سرد سال میزبان مسافران بسیاری داشته باشد. هتل های کیش و هتل های قشم با ارائه خدمات رایگان و نیز برقرار کردن تفریحات دریایی برای میهمانان توانسته اند بر محبوبیت این مناطق بیفزایند. در این خصوص می‌توان به هتل ترنج کیش و همچنین هتل داریوش کیش اشاره کرد.
لذا با رزرو در هتل های کیش و سفر به جزیره قشم میتوانید در فصل سرما از مکان های تفریحی جزایر جنوبی کشور دیدن و زمانی به یاد ماندنی را تجربه کنید.
هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جز بهترین ها محسوب میشود، هتل های 5 ستاره زیادی در کیش ساخته شده است، هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و ... جز هتل های پرطرفدار هستند.
هتل های تفریحی کیش
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
تنوع رستوران های لوکس که همواره با اجرای موسیقی زنده میزبان گردشگران بسیاری هستند را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری کیش معرفی کرد. همچنین وجود هتل های لوکس در این جزیره زیبا، نظیر هتل ترنج کیش و هتل داریوش کیش (https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels/هتل-داریوش/) که توانسته‌اند امکانات قابل توجهی را برای میهمانان فراهم کنند از دیگر دلایل توجه گردشگران به این منطقه است.
 از جهتی نیز این هتل ها با ارائه خدمات تور رایگان به مسافران، نقش تعیین کننده ای در افزایش گردشگران منطقه داشته اند.

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش
مهم ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش
 سواحل زیبای کیش، پارک های آبی، هتل مارینا پارک کیش، تفریحات مدرن و دریایی در کنار مراکز خرید بی‌شماری که در این منطقه واقع شده است، از مهم ترین مکان های تفریحی کیش هستند که  این جزیره را به یکی از مناطق پر طرفدار گردشگری ایران تبدیل کرده اند.
اصولاً گردشگرانی که کیش را جهت سفر انتخاب میکنند علاوه بر خدمات خود هتل های کیش در سفرهای چند روزه خود از پارک آبی اوشن، آکواریوم کیش، پارک دلفین کیش و نیز باغ پرندگان دیدن میکنند.
 همچنین مرکز خرید مرجان و کوروش از جمله مکان های قابل توجه گردشگران در کیش می‌شوند. دوچرخه سواری در خط ساحلی در کنار ساحل و پارک ساحلی سیمرغ و نیز بهره مندی از تور سافاری از جمله تفریحات رایج گردشگران در این منطقه است که به شدت در میزان رشد گردش پذیری این جزیره زیبا موثر بوده است.
 پلاژ آقایان و بانوان و نیز اسکله بزرگ تفریحی کیش نیز توانسته است توجه بسیاری از این میهمانان را به خود معطوف کند.
 اگر بخواهیم دیگر مکان های تفریحی کیش و جاذبه های گردشگری آن را معرفی نماییم، شهر تاریخی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، صخره قارچی کیش، فانوس دریایی کلبه هور، کشتی یونانی و روستای گردشگری باغوی کیش از جمله آن ها هستند.

مهمترین مکان های تفریحی قشم
مهم ترین مکان های تفریحی قشم
جزیره تفریحی قشم
قشم به نسبت جزیره کیش، از تنوع بالای رستوران های لوکس برخوردار نیست هتل های کیش در جنوب کشورناب هستند. اما  انواع غذاهای لذیذ دریایی و همچنین تنوع غذاهای سنتی جنوب کشور در این منطقه با کیفیت بسیار بالایی مورد طبخ  قرار می گیرند.
جزیره قشم بازارهای مختلف با تنوع کالای زیادی دارد در واقع مراکز خرید و بازارهای متنوع که اجناسی با کیفیت همراه با قیمت های ارزان را عرضه میکند  یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری قشم محسوب می شوند. 
وسعت بی نظیر جزیره ی قشم و پیشینه تاریخی آن که منجر به دربرداشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بیشمار شده است، جزایر ناز، بام قشم، قلعه پرتغالی ها، مقبره بی بی مریم، روستای لافت، جنگل های دریایی حرا، سد گوران، روستای توربان، تنگه عالی محمد، گورستان‌های تاریخی، کاسه سلخ، آب انبار بی بی، دره ستارگان، غار نمکدان  و .... از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری قشم محسوب می‌شوند.
محیط کویری و پرماسه دره ستارگان، غروب زیبای بندرلافت، جنگل شناور حرا و شب های پرستاره این جزیره خاطرات خوبی رو در سفر به قشم رقم میزند. 
جزیره ی هنگام قشم که به زادگاه کروکودیل های ایرانی شهرت دارد، و در جنوب شرقی جزیره قشم و به فاصله دو کیلومتری آن واقع شده است. از منحصر بفردترین و جذاب ترین مکان های دیدنی این منطقه محسوب می شود.
سفر به جنوب چه جزیر کیش چه جزیره قشم هرکدام دنیای باصفای خود را دارد.
هم جواری و فاصله ی نسبتا نزدیکِ دو جزیره ی کیش و قشم منجر شده تا این مناطق از مقاصد پر سفر ایران محسوب شوند.

طریقه سفر به دو جزیره کیش و قشم
 فاصله زمینی جزیره کیش و قشم، این امکان را برای گردشگران فراهم می نماید تا از جاذبه های گردشگری دو جزیره در یک سفر دیدن کنند. امکانات و تفریحات دریایی بی نظیر در جزیره کیش مثل هتل های کیش، در کنار مکان های دیدنی طبیعیِ کم نظیر و هزینه های مناسب جزیره قشم منجر شده این دو منطقه هر ساله در فصل زمستان توجه بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی را به خود معطوف کنند.
نحوه رزرو هتل یا اقامتگاه معمولا به صورت اینترنتی برای این دو جزیره بسیار بهینه است، صرفه جویی در وقت و هزینه، برنامه ریزی منسجم، آسودگی خیال از جمله مواردی است که رزرو هتل در کیش و قشم با ایران هتل آنلاین (مجموعه ای منسجم برای رزرو هتل) در اختیار شما قرار میگیرد.
در واقع امکان مقایسه هتل ها و نیز امکانات و قیمت های آن ها، بررسی خدمات نظرسنجی ها و میزان رضایت مشتریان از جمله نکات مثبت و قابل توجه رزرو هتل های کیش از طریق ایران هتل آنلاین محسوب می شود.
برای بررسی و رزرو هتل های کیش سربزنید:
آدرس وب سایت:www.iranhotelonline.com
تلفن تماس: 05191005105

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.8 57 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.