آشنایی با تور وارنا و تور آنتالیا به عنوان بهترین شهرهای ساحلی خارجی

30 مرداد، 1400
30 مرداد، 1400
مدت مطالعه :
شهرهای ساحلی توریستی در کشورهای مختلف طرفداران بسیار زیادی دارند و هر ساله پذیرای گردشگران بین المللی زیادی از مناطق مختلف می باشند. وجود جاذبه های گردشگری در شهرهای ساحلی باعث شده است که به این مناطق توجه ویژه ای شود.

فعالین حوزه گردشگری به خصوص آژانس های مسافرتی و توریستی مجری اصلی، تورهای وارنا و تورهای آنتالیا مختلفی را به این مقاصد برگزار می کنند. این دو شهر که در دسته بندی تورهای خارجی، جزو شهرهای ساحلی و توریستی می باشند که دارای امکانات و زیر ساخت های بسیار مناسب گردشگری هستند. 
هر ساله از مناطق مختلف اروپا، ایران و روسیه، مسافران و گردشگران زیادی راهی این مناطق می شوند. دو شهر وارنا و آنتالیا از سواحل زیبایی برخوردارند و گردشگران به تفریحات آبی متفاوتی از جمله اسکی روی آب، موج سواری، شاتل سواری، پاراسل و فلای بورد و حتی آفتاب گرفتن می پردازند. 
تور بلغارستان
تور وارنا بلغارستان
شهر وارنا یکی از شهرهای معروف کشور بلغارستان می باشد که در نزدیکی دریای سیاه بوده و دارای زیر ساخت های مناسب گردشگری از جمله مسیرهای ارتباطی زمینی و دریایی، وسایل حمل و نقل توریستی، امکانات رفاهی متفاوت می باشد و نظر گردشگران را به خود جلب می کند. 
بنابراین می شود گفت یکی از مهم ترین شهرهای کشور بلغارستان وارنا است. در این شهر جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی گوناگونی برای مسافران وجود دارند. 
اگر قصد سفر با تور وارنا بلغارستان که در سایت فارا گشت آمده


را داشتید، توصیه می کنیم که حتما از ساحل سوتی کنستانتین، و شهر بالچیک بازدید کنید. جالب است بدانید که به وارنا لقب "مروارید دریای سیاه"را داده اند. 
وارنا از شهرهای ساحلی بلغارستان بوده و در صنعت کشتی سازی نیز بسیار معروف می باشد. مناظر زیبای دریا و سواحل اطراف آن، طبیعت بکر و زیبا و رستوران های شلوغ و خیابان های پر رفت و آمد همیشه برای گردشگران جذاب بوده است. 
معمولا در شهرهای ساحلی و توریستی بسیاری از امکانات رفاهی لازم و ضروری را در اختیار گردشگران قرار می دهند تا حداکثر رضایت خاطر آنان را به دست بیاورند. سفر به این منطقه نسبت به اروپای شرقی کم هزینه تر یا ارزان تر بوده و فصل مناسب سفر به این منطقه در تابستان و در ماه های تیر تا اواسط مهر ماه می باشد. 
استراحت در کنار پلاژهای ساحلی، استفاده از حمام آفتاب و صرف نوشیدنی های مختلف و غذاهای محلی منطقه از جمله دلایل اصلی سفر به این منطقه می باشد. شما به راحتی می توانید در قالب تور مسافرتی از طریق فرودگاه امام خمینی به صورت هوایی به فرودگاه وارنا رفته و از آنجا به هتل مورد نظر بروید. 

بررسی دلایل و ویژگی های رزرو تور وارنا 
در این قسمت به بررسی خصوصیات این شهر ساحلی وارنا که در سایت visit.varna.bg می توانید بیشتر آشنا شوید، پرداخته و نکاتی را در این خصوص بیان می کنیم:
  • دارای سواحل و دریا و مناظر بسیار زیبایی است.
  • از امکانات رفاهی و توریستی خوبی برخوردار می باشد. 
  • بسیار هیجان انگیز بوده و هتل ها، رستوران ها و خیابان های پر رفت و آمدی دارد.
  • از نظر امنیتی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد.
  • جاذبه های تاریخی و گردشگری متنوعی دارد. 
  • سرمایه گذاری های کلانی در این مناطق برای رونق بیشتر صنعت توریسم صورت می گیرد.

از طرفی شهر وارنا دارای هتل های بسیار لوکسی می باشد که خدمات گوناگونی را به گردشگران ارائه می دهند. این شهر در فصل تابستان بسیار شلوغ بوده و در کل شهر امنی برای سفر محسوب می شود.

 فصل پاییز و زمستان هوای این شهر سرد بوده و مناسب سفر ساحلی نخواهد بود. وارنا به علت نزدیکی به دریای سیاه و تاثیری که از اقلیم منطقه می گیرد، دارای بارندگی زیادی است و دمایی در حدود 23 تا 27 درجه را دارد که در زمان های مختلف، متغیر می باشد. وارنا به شهر ساحل طلایی معروف است و سنگ ریزه های طلایی و آب بسیار شفافی دارد.
به طور کلی شهرهای ساحلی برخی خصوصیات دارند که یکی از آن ها، برخورداری از سواحل زیبا جهت استراحت و تفریح می باشد. انواع تفریحات هیجان انگیز آبی نیز در این مناطق وجود دارند. 
قایق سواری، والیبال ساحلی، حمام آفتاب، ماساژ درمانی و غذاهای محلی شهرهای ساحلی، انگیزه سفر به این مناطق را مضاعف می کند.
 معمولا سرمایه گذاری های کلانی برای جذب توریست در این مناطق صورت می گیرد و امکانات رفاهی مختلف از جمله اینترنت پر سرعت، رستوران های مختلف لوکس و پارک های آبی به راحتی در این مناطق قابل دسترس می باشد. اگر می خواهید لذت فراوانی ببرید، تور وارنا یکی از بهترین گزینه های رزرو سفر خارجی می باشد.

تور آنتالیا
تور آنتالیا
شهر آنتالیا در ترکیه نیز بسیار محبوب بوده و هر ساله گردشگران زیادی از مناطق مختلف جهان به این منطقه سفر می کنند. بهترین زمان سفر به آنتالیا ترکیه فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز می باشد. 
سواحل نیلگون آنتالیا در کنار غذاهای محلی ترکی، انواع هتل های لوکس، تفریحات متفاوت ساحلی و بسیاری از موارد دیگر را به راحتی می توانید در تور آنتالیا فارا گشت
https://faragasht.com/تور-آنتالیا/بیابید. تورهای آنتالیا با پروازهای مستقیم و پروازهای ایرانی غیر مستقیم که به صورت all  و uall  رزرو می شوند از پر طرفدارترین تورهای مسافرتی هستند. توریست های کشور اطراف به صورت مداوم و هر سال به این منطقه سفر می کنند. 

بررسی نکاتی در مورد شهر آنتالیا
نکات مربوط به آنتالیا شامل موارد ذیل هستند:

  • دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه ای می باشد.
  • از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است.
  • مسیرهای ارتباطی هوایی و دریایی و زمینی دارد.
  • هتل های بسیار لوکس و مجلل دارد.
  • برنامه های تفریحی و خوش گذرانی زیادی برای توریست ها در نظر گرفته شده است.
  • خدمات ویژه تور با امکانات uall
آنتالیا شهری ساحلی در نزدیکی دریای مدیترانه قرار داشته و آب و هوای این منطقه به صورت معتدل و مدیترانه ای می باشد. در فصل بهار هوا در این منطقه بسیار عالی و مناسب است و رطوبت هوا پایین می باشد و شرجی نیست. انواع پارک های ساحلی، پلاژ ها و سواحل اختصاصی هتل های لوکس در شهر آنتالیا وجود دارند و سرمایه گذاری های گوناگونی نیز در این مناطق شکل می گیرد. 
هر ساله در فصل بهار و تابستان، آژانس های مسافرتی مثل فارا گشت کوروش کبیر اقدام به برگزاری تور به شهر زیبای آنتالیا می نمایند. فرودگاه آنتالیا و مسیرهای ارتباطی گوناگون به این شهر باعث شده است که بسیاری از افراد به راحتی به این منطقه سفر کنند. زیرساخت های مناسب گردشگری در این شهر در سطح بالایی قرار داشته و پاسخگوی نیازهای مختلف گردشگران می باشد.


ویژگی های رزرو تور خارجی با آژانس مسافرتی معتبر و مجری اصلی 
ثبت نام در تورهای آژانس های مسافرتی و هواپیمایی معتبر دارای مزایای ذیل می باشد:
  • راحتی و امنیت بالا 
  • هزینه کمتر و ارزان تر
  • انجام مراحل رزرو هواپیما، هتل و ترانسفر از صفر تا صد
  • اخذ ویزا برای کشورهای مختلف بدون نیاز به حضور شما
  • برنامه ریزی دقیق گردشگری و تفریحی
  • لذت و خوش گذرانی در سفرهای گروهی 
معمولا آژانس های مسافرتی و گردشگری به علت تجربه بالایی که دارند، برگزار کننده و مجری مستقیم چنین تورهایی می باشند. برای مثال می توانم عرض کنم که استفاده از خدمات تور خارجی فارا گشت به عنوان معتبرترین آژانس مسافرتی و اجرا کننده بهترین و ارزان ترین تورهای خارجی ساحلی یا شهری، که دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری است، دارای مزایای زیادی می باشد تا بتواند تجربه یک سفر فوق العاده همراه با بالاترین درصد رضایت را به شما هدیه دهد.
 هزینه کمتر، راحتی بیشتر، امنیت بالا و لذت بردن از سفر گروهی یا اختصاصی از جمله مزایای اصلی استفاده از شرکت های گردشگری می باشد. توصیه می کنیم با بررسی آژانس های مسافرتی معتبر، اقدام به خرید پکیج ها و تور بلغارستان یا تور ترکیه نموده و از سفر به این شهرهای ساحلی و توریستی لذت ببرید.
برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه های سفر، روزهای حرکت و قیمت تورهای مسافرتی خارجی و جهانگردی به وب سایت آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر faragasht.com  مجری اصلی تور وارنا و تور آنتالیا در ایران، مراجعه کنید و با کارشناسان تور درباره تخفیف های ویژه فصل مشورت نمایید.


امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.1 7 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.