هتل پارک ارومیه

7 دی، 1398
7 دی، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل پارک ارومیه از هتل‌های معتبر مرکز شهر ارومیه است که در خیابان امام خمینی شهر واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل دسترسی آن را به مراکز مهم شهر و هم چنین مراکز خرید در ارومیه را آسان‌تر کرده است. هتل پارک ارومیه هتلی 4 ستاره است که در سال 1388 به بهره برداری رسیده و از آن زمان تاکنون نیز میزبان تعداد زیادی از توریست‌ها و مسافران شهر زیبای ارومیه بوده است. با اسمارتیز همراه باشید تا یا این هتل بیشتر آشنا شوید.
داستان هتل پارک ارومیه
شهر ارومیه از دیدنی‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی است و در اطراف آن جاذبه‌های توریستی بسیاری وجود دارد که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به سمت خودش جذب می‌کند. به همین منظور نیز در سال 1388 گروهی از علاقه مندان به صنعت توریسم و هتلداری، اقدام به ساخت هتلی 4 ستاره در مرکز شهر ارومیه کردند تا آنطور که شایسته است پذیرای مهمانان این شهر باشند.
آدرس:

ارومیه، خیابان امام خمینی، مقابل بازار ارومیه

راه دسترسی:
هتل پارک ارومیه فاصله کمی با پایانه مسافربری ارومیه دارد. راه آهن ارومیه نیز با این هتل تنها 20 دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این، در اطراف این هتل تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس داخل شهری وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به مسیرهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. بنابراین نیازی نیست نگران دسترسی به هتل بدون خودرو شخصی باشید. برای دسترسی به این هتل دو مسیر اصلی وجود دارد که هم از سمت راه آهن و هم از سمت فرودگاه راه رسیدن به هتل هستند. خیابان امام خمینی اولین مسیری‌ست که شما را به این هتل خواهد رساند. از سمت راه‌آهن، بزرگراه شیخ شلتوت شما را به میدان ولایت فقیه خواهد رساند. از این میدان به سمت خیابان امام بروید و پس از طی حدود 300 متر وارد کوچه نجارخانه شوید. پس از رسیدن به سه راهی در کوچه به سمت چپ بروید. هتل را خواهید دید.
از سمت فرودگاه نیز باید بلوار شهدا را مستقیم بروید، پس از عبور از میدان شهدا به سمت خیابان مطهری رفته و سه راهی مدنی را به سمت خیابان مدنی 2 بپیچید. پس از حدود 5 دقیقه به 4 راه خواهید رسید که باید از این 4 راه به سمت بلوار عطایی بروید. دور برگردان اول را دور بزنید و وارد کوچه هشتم شوید. انتهای کوچه را به سمت راست (نجارخانه) بروید. هتل در انتهای این کوچه قرار دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج: 
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

همانطور که اشاره کردیم، هتل پارک ارومیه هتلی 4 ستاره است که در 7 طبقه ساخته شده. این هتل 2500 متر زیربنا دارد که اکثر آن متعلق به 75 واحد اقامتی این هتل است. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این مکان می‌توان به سالن بدنسازی، فست فود، سالن جشن، سالن کنفرانس، کلینیک پزشکی، محل بازی کودکان و... اشاره کرد که اقامت در هتل پارک ارومیه را جذاب‌تر خواهد کرد.
نقاط قوت
  • کافی شاپ 24 ساعته
  • خدمات ویژه معلولین
  • اینترنت پرسرعت رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • اقامت رایگان کودکان زیر 6 سال
  • نزدیک بودن به اماکن مهم شهر
نقاط ضعف
  • قدیمی بودن هتل
  • قدیمی بودن وسایل اتاق‌ها
  • کیفیت پایین صبحانه
  • کیفیت متوسط غذاها
نحوه رزرو
  • تماس با هتل به شماره تلفن 04432245926
  • رزرو از طریق وبسایت هتل پارک ارومیه
  • رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

برای سرو غذا در این هتل شما انتخاب‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. علاوه بر رستوران هتل که غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد، یک فست فود نیز در طبقه هم‌کف هتل قرار دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل به آن مراجعه کنید. علاوه بر این، کافی شاپ هتل نیز جهت صرف عصرانه و دسر به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی است. با این حال اگر تمایل به سرو غذا در بیرون از هتل را داشته باشید، در نزدیکی این هتل در خیابان امام خمینی و دور میدان ولایت فقیه نیز فست فود، دیزی‌سرا و چلوکبابی‌های مشهور ارومیه هستند که می‌توانید غذای آن‌ها را انتخاب کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

اگر علاقه‌ای به بازارگردی در طول سفر ندارید، با اقامت در هتل پارک ارومیه نیازی نیست نگران خرید سوغاتی باشید. زیرا در این هتل یک غرفه و فروشگاه از صنایع دستی و سوغاتی‌های مخصوص ارومیه وجود دارد که شما می‌توانید از آنجا سوغاتی و یادگاری‌های مورد نظر خود را تهیه کنید.
قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکانپذیر است.
برای کلیه میهمانان ارائه مدارک شناسایی معتبر الزامی است.
لازم به ذکر است بخش‌هایی از هتل به دلیل افزودن قسمت‌هایی مانند استخر و تعدادی اتاق، در حال ساخت می‌باشد.
رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
مبلمان
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.