هتل پارس کرمان

6 بهمن، 1398
6 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
شنیدن نام کرمان آدم را یاد قصه‌های پر دلهره و هیاهوی هوشنگ مرادی کرمانی می‌اندازد؛ در سفر به کرمان با خودت فکر می‌کنی حتما در یک بافت کاملا سنتی قرار است اقامت کنم اما هتل پارس کرمان از تصوراتت فاصله زیادی دارد. یک ساختمان مدرن با کلی امکانات لوکس؛ هتل پارس کرمان در سال 1381 افتتاح شد و از آن سال میزبان گردشگران علاقمند به زیبایی‌های کرمان است. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان، هتل پارس کرمان
راه دسترسی:
هتل پارس کرمان تا فرودگاه بین المللی کرمان فقط 10 دقیقه فاصله دارد؛ اگر از فردگاه بیرون بیاید و یک تاکسی مستقیم بگیرید، 7 کیلومتر جلوتر، در خیابان جمهوری شما را مقابل ورودی هتل پیاده می‌کند. اگر با قطار یا اتوبوس آمده‌اید به ترتیب از اتوبان امام خمینی، جاده تهران وارد بلوار معلم شوید؛ 600 متر جلوتر دوربرگردان را دور بزنید سپس اولین خروجی را داخل شوید تا به هتل برسید. ماشین‌تان را می‌توانید در پارکینگ هتل پارس کرمان پارک کنید. این پارکینگ جای 80 خودرو را دارد. اگر هم ماشین ندارید، مسئولان هتل می‌توانند برای‌‌تان تاکسی سرویس خبر کنند. هتل پارس در مرکز جاهای کرمان دیدنی نیست و برای بازدید از  جاذبه‌ها باید حتما با ماشین بروید. مثلا فاصله تا میدان گنجعلی، مسجد جامع کرمان، یخدان مویدی و گنبد جبلیه، با ماشین حدود 15 دقیقه است و برای رسیدن به باغ شاهزاده حدود 40 دقیقه راه پیش ‌رو دارید.

ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز


داستان هتل پارس کرمان


هتل پارس کرمان فضایی وسیع با چندین سالن همایش دارد که معمولا گردهمایی‌های مهمی در آن برگزار می‌شود؛ مثلا در مهرماه سال 1397 مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمان جلسه‌ای درباره سومین ابر ماراتن بین‌المللی راه‌ابریشم داشت. این ماراتن از تاریخ 7 لغایت 14 مهر ماه در بیابان لوت منطقه شهداد برگزار شد؛ تیم‌های ورزشی، گروه‌های موسیقی و مهمان‌های ویژه خارجی سیستم دولتی، معمولا در این هتل اقامت می‌کنند.

مشخصات کلی اقامتگاه


هتل پارس کرمان در زمینی 32000 متر مربعی با زیربنای24000 مترمربع ساخته شده است. در 8 طبقه این  هتل 197 اتاق وجود دارد. همه اتاق‌ها یخچال، میز و صندلی و تلویزیون دارند. یک ست میز آرایش و کمد هم برای سروسامان دادن به وسایل در هر اتاق قرار گرفته است. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها، توالت فرنگی هستند. چون برای تردد در طبقات آسانسور هم در هتل قرار گرفته افراد معلول می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت کنند. اتاق‌های هتل دیزاینی کلاسیک دارند و امکاناتی نظیر آباژور، سشوار، تلفن، اینترنت، لوازم بهداشتی شخصی و دفتر یادداشت برای مهمان‌ها موجود است.

نقاط قوت
  • مناسب برای معلولین و افراد کم‌توان
  • وجود بانک و صرافی
  • پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
  • سالن ماساژ
  • ارائه ویلچر به افراد معلول یا سالمند
  • اتاق بازی کودک
  • وجود صندوق امانات
  • خدمات ویژه معلولین و جانبازان
  • فضای سبز و باغ
  • فضای سرباز برای نشستن
نقاط ضعف
  • نداشتن سرویس ترانسفر فرودگاهی
  • نداشتن میز تحریر در اتاق‌ها



امکانات برای سرو غذا


صبحانه را در هتل پارس کرمان به صورت رایگان میل می‌کنید. اگر می‌خواهید تنقلات بخرید، سوپر مارکت گندمزار در کوچه روبه‌‌رویی هتل، نبش خیابان غربی یکم است.
هتل پارس کرمان فضایی برای آشپزی شما ندارد اما می‌توانید یکی از چند رستوران واقع در هتل را برای غذا خوردن انتخاب کنید:

رستوران ستاره هتل پارس کرمان واقع در طبقه همکف (ساعت سرو صبحانه: 6:30 الی 9:3.)
رستوران آیینه هتل کرمان واقع در طبقه همکف (ساعت سرو ناهار: 12:00 الی 15:00، شام: 19:00 الی 23:00)
رستوران باغ تابستانی هتل پارس با فضای باغ تابستانی (ساعت سرو شام: 19:00 الی 23:00)
کافی شاپ هتل پارس واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: 8:00 الی 23:00)

درصورتیکه دوست دارید بیرون غذا بخورید، تعدادی از رستوران های کرمان در نزدیکی شماست؛ رستوران سنتی ماندگار در خیابان روبه‌روی هتل تنها 1 کیلومتر با شما فاصله دارد. همچنین در کوچه‌های فرعی خیابان هوشنگ مرادی کرمانی، تعداد زیادی کافه هستند که می‌توانید در آنها عصرانه میل کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی


یک فروشگاه صنایع دستی در هتل پارس کرمان وجود دارد که می‌‌توانید سوغاتی‌های مورد نظرتان را از آن بخرید؛ اگر اجناس این فروشگاه نظرتان را جلب نکرد، اطراف هتل فروشگاه صنایع دستی نیست و باید در مراکز توریستی و تاریخی شهر، فروشگاهی مناسب پیدا کنید
نحوه رزرو
قوانین و نکات
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
نرخ مهمان خارجی معادل نرخ نامه
پذیریش زوجین با شناسنامه یا صیغه‌نامه ممهور به مهر برجسته
اقامت رایگان برای کودکان زیر 7 سال
 

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آب رایگان
آسانسور
استخر سرپوشیده
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پارکینگ
پاور سوئیچ
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
چای ساز
حمام
دیجیتال
رخت‌آویز
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم اعلام حریق
سیستم تهویه مطبوع
شبکه پخش فیلم
صبحانه
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
مبلمان
مینی بار با هزینه
تاکسی سرویس 24 ساعته
ماشین لباسشویی
وان
تلویزیون
رستوران
سشوار

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

فعلا تا کارشناسی ارشد صنایع غذایی خوندم و سعی می‌کنم طرح‌های سالمی رو به کارخونه‌های سراسر کشور ارائه بدم؛ برای همین سفر زیاد می‌رم. به نظر من آدم‌ها در سفر تربیت می‌شن. تو هر مقصد از آدم‌ها و فرهنگشون کلی چیز یاد می‌گیرم. نوشتن رو هم از سال 85 شروع کردم و هیچ وقت دوست ندارم تمومش کنم. نقاشی، پیانو، دوچرخه و تنیس رو دوست دارم؛ خیلی هم اجتماعیم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.