هتل آپارتمان پنج ستاره تاج محل تهران

11 دی، 1398
11 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
طرفدار سبک زندگی هندی و لوکس هستید؟ پس هتل تاج محل تهران را در صدر لیست خود قرار دهید. این هتل، اقامتگاهی خاص برای تجربه زندگی هندی در قلب تهران است. این هتل آپارتمان که در سال 1380 احداث شده است از لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های تهران است و امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. هتل تاج محل تهران جزو هتل‌های 5 ستاره معروف شهر است و با معماری کم نظیر، محیط مجلل و امکانات لوکس طرفداران زیادی نیز در بین توریست‌های خارجی دارد. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
 

داستان هتل تاج محل تهران

هتل تاج محل تهران با هدف ایجاد یک اقامتگاه لوکس با امکانات ویژه برای اقامت‌های طولانی مدت توسط آقای مقدم و آقای اصلی در سال 1380 در منطقه سه شهر تهران و محله ونک به بهره برداری رسیده است. این هتل 8 طبقه دارای معماری خاصی به سبک هندی – ایرانی است و در جای جای آن نشانه‌های فرهنگی هندی دیده می‌شود. حتی یک رستوران هندی نیز درون هتل به منظور شبیه سازی بیشتر محیط هندی در نظر گرفته شده است. تا به امروز تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی خارجی در این هتل آپارتمان اقامت داشته‌اند به همین دلیل شهرت زیادی نیز بین توریست‌های خارجی پیدا کرده است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس:
تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی
راه دسترسی:
این هتل در ونک که از نقاط تقریباً شمالی شهر تهران محسوب می‌شود قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی به میدان ونک، بزرگراه همت و بزرگراه کردستان دسترسی به این هتل از مناطق مختلف به سهولت انجام خواهد شد. علاوه بر این ایستگاه اتوبوس شیخ بهایی و قرار گرفتن در مسیر تاکسی‌های ونک سبب شده است تا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز به راحتی خود را به این هتل برسانید. از ایستگاه شیخ بهایی تا هتل تنها 5 دقیقه پیاده روی پیش روی شماست. از میدان ونک نیز تنها ده دقیقه با خودرو تا هتل تاج محل فاصله دارید. بعد از این که از میدان ونک وارد بلوار ملا صدرا شدید حدود 1 کیلومتر با چهار راه شیخ بهایی فاصله خواهید داشت. با وارد شدن به میدان شیخ بهایی حدود 500 متر به سمت جنوب باید حرکت کنید تا به هتل تاج محل تهران برسید.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل تاج محل تهران از سه ساختمان مجزا و در کنار هم تشکیل شده است که آن‌ها را با نام ساختمان A، B و C نام گذاری کرده‌اند. این ساختمان‌ها به ترتیب 7، 8 و 6 طبقه هستند. طراحی ساختمان‌ها همانطور که گفته شد تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و هندی است که جلوه با شکوهی به این هتل آپارتمان داده است. در مجموع این هتل دارای 80 اتاق و آپارتمان شامل اتاق یک تخته، آپارتمان یک خوابه معمولی و VIP، آپارتمان دو نفره یک تخته و دو تخته معمولی و VIP، آپارتمان 4 نفره دو خوابه، اتاق رویال برای دو نفر و سناتور سوئیت برای دونفر است. همه اتاق‌های هتل تاج محل تهران دارای تلویزیون LCD، یخچال، حمام و سرویس فرنگی، چیلر و لوازم شخصی شامل حوله حمام، دمپائی، سشوار و ... هستند. علاوه بر این در صورت تمایل مینی بار با هزینه اضافی نیز در نظر گرفته شده است. سناتور سوئیت علاوه بر امکانات عمومی دارای ماکروفر، تراس، دستگاه چای ساز و جکوزی است.

نقاط قوت
  •  دسترسی خوب به نقاط مختلف شهر تهران
  • پارکینگ رایگان
  • استخر رایگان به همراه سونا خشک، سونا بخار و جکوزی
  • رستوران هندی
  • اینترنت رایگان
  • سالن بدنسازی
  • خدمات لاندری، خشکشویی و روم سرویس 24 ساعته
نقاط ضعف
  • نبود سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با شماره 02188035444
  • وبسایت هتل آپارتمان تاج محل تهران (به زبان انگلیسی)
  •  رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

خود را برای شکم گردی در هتل تاج تهران محل آماده کنید! درون هتل 2 رستوران و یک کافی شاپ برای سرویس دهی به اقامت کنندگان در نظر گرفته شده است. رستوران هندی هتل تاج محل، رستوران اصلی هتل است که در طبقه اول قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای هندی با همان طعم اصیل و خوشمزه در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند. برای کسانی که طعم غذاهای تند و تیز هندی را دوست ندارند نیز رستوران ماهی ماهی که در طبقه همکف قرار گرفته است یک انتخاب جایگزین محسوب می‌شود. البته این رستوان تنها ناهار و شام سرو می‌شود. تنها کافی شاپ هتل هم در کنار رستوران هندی و در طبقه اول قرار گرفته است. کیفیت غذاها عالی است و تقریباً همه اقامت کنندگان در این هتل، کیفیت غذاها را جزو نقاط قوت آن ذکر کرده‌اند. البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید نهار را در اتاق نیز میل نمایید. رستوران‌های معروف لیمو و اردبیل نیز در نزدیکی هتل قرار دارند و در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید به آن‌ها نیز سری بزنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

درون هتل تاج محل تهران فروشگاهی برای سوغاتی در نظر گرفته نشده است. به همین دلیل اگر در فکر خرید سوغات تهران هستید باید به خیابان‌های اطراف هتل سر بزنید. فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تجاری زیادی در اطراف هتل وجود دارند. این هتل در منطقه ونک قرار گرفته است که محل مناسبی برای پیدا کردن کفش و لباس است. اگر طرفدار خوراکی‌های ترش و شیرین باشید نیز می‌توانید گزینه‌های خوبی را در اطراف هتل پیدا کنید.

قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.
 پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
استخر سرپوشیده
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.