هتل اخوان کرمان

2 بهمن، 1398
2 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
در حیاط هتل اخوان کرمان با همسفران‌تان دوباره کودک شوید و «سرگریزکودر» بازی کنید: یکی باید رئیس شود و آن یک باید روی دامن او چشم بگذارد، بقیه هم باید قایم شوند؛ رئیس می‌خواند: «سر ور داشت و سر ور داشت، هر جا هستی قایم باش»؛ رئیس نام قایم‌شده‌ها را به نوبت می‌خواند، آنها هم باید دست بزنند یا صدایی در آورند تا کسی که چشم گذاشته، بگوید کجا قایم شده‌اند. هتل اخوان کرمان در سال1363 تاسیس شده تا این قایم‌موشک کرمونی و کل سفرتان را پر از خاطره کند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
استان کرمان، میدان آزادی، ابتدای بلوار صدوقی
راه دسترسی:
اگر از فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی به هتل اخوان کرمان می‌آیید، باید خیابان جمهوری را تا میدان آزادی پیش بروید؛ سپس به جاده تهران وارد شود و 500 متر  جلو بیایید. این مسیر با تاکسی 15 دقیقه طول می‌کشد.در صورتی که از ترمینال اتوبوس‌رانی یا راه‌آهن می‌خواهید به هتل اخوان بیایید، باید از اتوبان امام خمینی و یادگار امام خود را به جاده تهران برسانید و در جاده تهران 2 کیلومتر به راست بروید، دوربرگردان نرسیده به میدان را دور بزنید و حدود 400 متر جلوتر بیایید تا هتل اخوان کرمان را ببینید. درصورتی‌که خودتان ماشین دارید، می‌توانید ماشین را در پارکینگ هتل پارک کنید. بیشتر جاهای دیدنی کرمان در محدوده خیابان شریعتی هستند که برای رفتن به آ‌ن‌جا، در میدان آزادی ایستگاه اتوبوس هست. اگر مایل بودید می‌توانید از مسئولان هتل بخواهید برای‌تان تاکسی سرویس خبر کنند.
ساعت ورود:
از ساعت 15 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز


مشخصات کلی اقامتگاه


ساختمان هتل اخوان کرمان 2 طبقه با 40 اتاق دارد. همه اتاق‌ها دارای تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی هستند اما وسایلی مثل کمد یا دراور ندارند. روم سرویس هتل اخوان کرمان هر روز لوازم بهداشتی در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهد و اتاق را تمیز می‌کند. در اتاق‌ها وسایل پخت‌و‌پز وجود ندارد اما بطری آب برای مسافران روی میز گذاشته می‌شود. برای جستجو در اینترنت هم می‌توانید از وای‌فای هتل استفاده کنید که در اتاق‌ها در دسترس است. پذیرش هتل اخوان کرمان 24 ساعته فعالیت می‌کند و خدمات بیدار باش هم ارائه می‌دهد. اگر کسی به سرویس بهداشتی ایرانی عادت دارد می‌تواند برای استفاده به طبقه هم‌کف مراجعه کند. هتل اخوان برای تردد بین طبقات آسانسور ندارد، بنابراین اقامت در آن برای معلولین دشوار است.

نقاط قوت
  • پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه
  • نزدیکی به ترمینال‌های جابه‌جایی مسافر و مراکز تاریخی شهر
  • دسترسی به رستوران‌های زیاد و وسایل نقلیه عمومی
نقاط ضعف
  • نداشتن دراور یا  میز تحریر
  • نداشتن چای‌ساز
  • نداشتن صندوق امانات داخل اتاق
  • نداشتن استخر، سونا و جکوزی
  • نداشتن سالن ورزشی و بیلیارد

امکانات برای سرو غذا

هتل اخوان کرمان یک رستوران در طبقه 1- دارد که ظرفیت 150 نفر را دارد. ساعات سرویس‌دهی رستوران به این صورت است: (صبحانه 7:00 الی 10:00، ناهار 12:00 الی 14:30، شام 19:00 الی 22:00). البته رستوران برای مسافران هتل اخوان کرمان رایگان است. اگر برای تنوع دل‌تان خواست بیرون غذا بخورید باید 200 متر پیاده بروید تا در خیابان زر به رستوران‌های مکس برسید. رستوران‌های زر در مجموع دو رستوران هستند که یکی غذای ایرانی و آن یکی فست‌فود دارد. برای خرید مواد غذایی و تنقلات پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه کوروش بروید که با هتل اخوان 1 کیلومتر فاصله دارد؛ برای این منظور، باید جاده تهران را تا میدان آزادی بروید، سپس 400 متر در خیابان استقلال به راست بروید تا به فروشگاه کوروش برسید.

امکانات برای خرید سوغاتی

شال، پته و ترمه در کرمان از صنایع دستی کرمان است اما در هتل اخوان کرمان، فروشگاه نیست که این صنایع دستی را بفروشد. بهتر است هنگامی که به محدوده بازار و جاهای تاریخی کرمان می‌روید، از میدان توحید تا انتهای بازار گنجعلی خان در مغازه‌های صنایع دستی و ادویه یا شیرینی‌فروشی به دنبال سوغاتی باشید.
 
نحوه رزرو
  • تلفن رزرو:  32441411-034 
  • امکان رزرو اینترنتی از طریق وبسایت آنلاین رزرو هتل‌ها
قوانین و نکات
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
نرخ مهمان خارجی مخالف با نرخ نامه
پذیریش زوجین با شناسنامه یا صیغه‌نامه ممهور به مهر برجسته
اقامت رایگان برای کودکان زیر 6 سال
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

فعلا تا کارشناسی ارشد صنایع غذایی خوندم و سعی می‌کنم طرح‌های سالمی رو به کارخونه‌های سراسر کشور ارائه بدم؛ برای همین سفر زیاد می‌رم. به نظر من آدم‌ها در سفر تربیت می‌شن. تو هر مقصد از آدم‌ها و فرهنگشون کلی چیز یاد می‌گیرم. نوشتن رو هم از سال 85 شروع کردم و هیچ وقت دوست ندارم تمومش کنم. نقاشی، پیانو، دوچرخه و تنیس رو دوست دارم؛ خیلی هم اجتماعیم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.