هاستل Big Apple استانبول

12 اسفند، 1398
12 اسفند، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
ترکیه کشوری اوراسیایی بوده و بخش بزرگ آن، در غرب آسیا و خاورمیانه و بخش کوچک آن، در جنوب شرق اروپا قرار دارد. آنکارا، آنتالیا، استانبول، ازمیر، آدانا، وان و کوش‌آداسی از شهرهایی هستند که هر ساله مسافران زیادی از ایران را به خود جذب می‌کنند. سهولت در گرفتن پاسپورت و عدم نیاز به ویزا، سفر به ترکیه را راحت می‌کند. استانبول، جدای از زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی، از شهرهای مهم توریستی ترکیه به حساب می‌آید که قابلیت جذابی برای مسافرانش دارد.
اقامت در هاستل big apple استانبول که در محله فاتیح استانبول قرار دارد، از گزینه‌های خوبی‌ست که به مسافران پیشنهاد می‌شود تا بتوانند با قیمت متوسط، امکانات خوب و دسترسی‌های مهم و لازم را داشته باشند. برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال سفر و اقامتی ارزان در استانبول هستند یا تورها و هتل‌های لوکس برای آن‌ها ضرورتی ندارد، هاستل‌ها گزینه کم‌دردسری هستند. از بهترین هاستل‌های استانبول، می‌توان به big apple اشاره کرد که تنها چند دقیقه با جاهای دیدنی استانبول (مانند مسجد حاجیا صوفیا و کاخ توپقاپی) فاصله دارد. این هاستل با بازار بزرگ و میدان تکسیم، تنها 10 دقیقه فاصله دارد. پس اگر قصد سفر به استانبول و صرفه جویی هزینه، در کنار داشتن کیفیت بالا خدمات و امکانات را دارید، برای اقامت خود می‌توانید روی هاستل Big Apple استانبول حساب کنید. 
آدرس:
ترکیه، استانبول، محله فاتیح (سلطان احمد)، تقاطع آکبییک و خیابان بایرام فیرین، پلاک 12
راه دسترسی:
اکثر هاستل‌ها در مراکز شهر قرار دارند. به دلیل نزدیکی این هاستل به بازار و میدان تکسیم و مکان‌های تاریخی به راحتی می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس به دیگر نقاط شهر تردد کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو (وزنچیلر) در فاصله 2 کیلومتری شماست و می‌توانید با کمی قدم زدن به آنجا برسید. نگران این فاصله نباشید زیرا در میانه مسیر می‌توانید از مغازه‌ها و فروشگاه‌های تجاری دیدن کنید. تا ایستگاه اتوبوس سلطان احمد نیز تنها 600 متر فاصله دارید و از این نظر اتوبوس گزینه مناسب‌ترین برای تردد است. ایستگاه اتوبوس کنار ساحل (آکبییک) نیز گزینه خوبی برای تردد از مسیر خط ساحلی‌ست.
ساعت ورود:
از ساعت 12
ساعت خروج:
تا ساعت 12

مشخصات کلی اقامتگاه

هاستل big apple استانبول، علاوه بر اینکه اقامتی مقرون به صرفه را به مسافران ارائه می‌دهد، دسترسی به اماکن توریستی را آسان کرده است. در رستوران این هاستل غذاهای محلی سرو می شود، کلیه اتاق‌های آن تمیز و راحت و دارای گرمایش و آب گرم و هچنین اینترنت رایگان است. در ایوان مخصوص هاستل می‌توانید حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید. می‌توانید تمامی امکانات مورد نیاز برای داشتن اقامتی کوتاه و جذاب را در هاستل Big Apple استانبول تجربه کنید. اینکه بتوانید در اقامتگاهی ارزان، منظره دریای مرمره را تماشا کنید، فرصتی‌ست که نباید آن را از دست داد. به دلیل محبوبیت این هاستل، حتی برای سفرهای دو نفره نیز با توجه به رنج قیمت متوسط و کیفیت بالا می‌توانید روی آن حساب کنید.
نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • کیفیت عالی خدمات (نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کنید)
  • دسترسی آسان به وسایل نقیله
  • موقعیت مکانی خوب در مرکز شهر
  • تسلط کارکنان به زبان ترکی، انگلیسی و اسپانیایی
نقاط ضعف
  • کوچک بودن اتاق‌ها
  • لوکس نبودن آن‌ها به نسبت هتل‌های ستاره‌دار
  • شلوغ بودن هاستل
نحوه رزرو
  • رزرو حضوری
  • رزرو اینترنتی و آنلاین از طریق تمامی سایت معتبر گردشگری

امکانات سرو غذا

امکان پخت و پز و آشپزی در هاستل Big Apple استانبول برای مسافران وجود ندارد و باید غذای مورد نیاز روزانه خود را یا از طریق رستوران هاستل یا از غذافروشی‌های بیرون هاستل تهیه کنید. می‌توانید از مسیر ساحلی برای پیدا کردن رستوران‌ها استفاده کنید. البته قبل از هر کاری، حتما از قیمت‌ها و نحوه محاسبه مالیات رستوران اطمینان پیدا کنید.

امکانات خرید سوغاتی

برای پیدا کردن مراکز خرید استانبول کار سختی ندارید. اگرچه فروشگاهی از سوی خود هاستل برای خرید سوغاتی در نظر گرفته نشده، اما دست شما برای خرید از مغازه‌ها و مراکز دیگر باز است و می‌توانید در هر جای شهر (خصوصاً خط ساحلی) سوغاتی بخرید.

قوانین و نکات
کشیدن سیگار در فضای اتاق‌ها ممنوع است؛ مگر آن که از قبل برای اتاق خود درخواست سیگار کشیدن کرده باشید.
ساعت ورود و خروج مسافران باید در بازه تعیین شده هاستل باشد.
مجاز به نگهداری حیوانات خانگی در اتاق نیستید.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پارکینگ بدون سقف
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
شبکه پخش فیلم
صبحانه
لوازم بهداشتی
مبلمان
یخچال
ماشین لباسشویی
اتاق ماساژ
تلویزیون
کافی‌شاپ
حمام مشترک
حمام اختصاصی
فضای سبز
چای‌خانه سنتی
ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس
آلاچیق
سرویس بهداشتی مشترک

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.