راهنمای شکم‌گردی در رشت

22 آبان، 1398
21 آبان، 1398
مدت مطالعه :
چند سال پیش در سفری که به رشت داشتیم از مردم کوچه و خیابان سراغ یکی از بهترین رستوران های رشت را گرفتیم و در نهایت با کمک آن‌ها هدایت شدیم به رستورانی محلی که غذای بسیار بی‌کیفیت و بدمزه‌ای داشت! ممکن است این تجربه برای شما نیز پیش آمده باشد یا در آینده پیش بیاید. اما اگر می‌خواهید از چنین اتفاقات ناگواری پیشگیری کنید مطلب زیر را بخوانید. در این مطلب بهترین رستوران های رشت را گردآوردی کرده‌ایم. پس از خواندن این مطلب با چشمی بازتر و آگاهی بیشتر در سفرتان به رشت وعده‌ای را در رستوران صرف خواهید کرد. در ادامه لیستی از بهترین رستوران های رشت را برای شما قرار می‌دهیم. در این لیست برای همه بودجه‌ها رستوران قرار دارد.، پس بدون نگرانی در ادامه مطلب با اسمارتیز همراه باشید!
رستوران محرم
رستوران محرم رشت، رستورانی است که به کیفیت مواد اولیه خود اهمیت به‌سزایی می‌دهد. این رستوران با اعتقاد به اینکه راز ماندگاری استفاده از مواد اولیه خوب است؛ از مواد درجه یک برای طبخ غذاهایش استفاده می‌نماید.
رستوران محرم رشت
رستوران های رشت؛ رستوران محرم فصایی شیک دارد | عکس: رضا رستم‌زاد
این رستوران در طول سال‌های متمادی تجربه بسیار زیادی کسب نموده است و در فضایی اصیل توسط سرآشپزان مجرب اقدام به سرو غذاهای خوشمزه و باکیفیت می‌کند. رستوران محرم علاوه بر سرو غذاهای ایرانی مانند چلوکباب و جوجه، غذاهای گیلکی را نیز سرو می‌کند. اگرچه بسیاری رستوران محرم را به کباب‌های بسیار لذیذ آن می‌شناسند. این رستوران از ساعت یازده صبح آماده سرویس‌دهی است.
آدرس:رشت، بلوار امام خمینی (ره)، روبروی دانشکده دندانپزشکی
تلفن تماس:33666090-013
رستوران محلی شور کلی
رستوران شور کلی بهترین غذاهای گیلانی را طبخ می‌کند و آوازه نامش آنقدر همه جا پیچیده است که بسیاری از مردم تنها برای صرف یک وعده غذایی در این رستوران به رشت سفر می‌کنند.
اگر از کیفیت بسیار بالای غذا بگذریم، محیط سنتی و بسیار زیبای این رستوران دومین چیزی است که به شدن به چشم می‌آید. به‌گونه‌ای که حس می‌کنید در خانه خودتان هستید و احساس آرامشی بی‌نظیر به شما دست خواهد داد. البته قیمت غذاهای این رستوران به نسبت گران است، اما اگر نظرات کسانی که به این رستوران سر زده‌اند را بخوانید متوجه خواهید شد که ارزش امتحان کردن را دارد.
همچنین حواستان باشد در ایام شلوغ و گاهی در روزهای معمولی نیاز است از قبل برای خودتان جا رزرو کنید.
آدرس: بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید
تلفن: 01333117871
اینستاگرام
کافه رستوران ژون
کافه رستوران ژون از بهترین رستوران های رشت است که به شما امکان استفاده از منوی کافی شاپی و رستورانی را می‌دهد. محیط ژون نیز بسیار دلپذیر و صمیمی است.
 این کافه رستوران دارای پارکینگ است بنابراین با خیال راحت می‌توانید به ژون رفته و اوقات خوشی را در آن سپری کنید.
آدرس: گلسار، بلوار سمیه (کاکتوس)، نبش خیابان 141
تلفن: 01333724807
خانه کنتاکی پلاس
خانه کنتاکی را همه می‌شناسند و از کیفیت خوب آن آگاهند. اما اگر فکر کرده‌اید حالا که بارها به شعبه تهران آن سرزده‌اید دیگر لازم نیست در رشت آن را امتحان کنید، کاملا در اشتباهید! شعبه رشت خانه کنتاکی پلاس با ویو فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند تا ساعت‌ها شما را به تماشا وادار کند. علاوه بر آن کیفیت خانه کنتاکی هم بر همه ثابت شده است.
قیمت خانه کنتاکی نسبت به کیفیت خوب و ویو بسیار چشم‌نواز، خوب است و پیک رایگان هم برای همه جا دارد. اگر به این رستوران رشت مراجعه کردید امتحان کردن کنتاکی‌های بی‌نظیر آن را فراموش نکنید.
ساعات کاری این فست فودی هم همه روزه از 12 تا 24 است.
آدرس: رشت ، چهارراه گلسار ، بلوار شهید انصاری ، جنب بوستان ملت
تلفن: 01333128366

فست فود عطاویچ
این فست فود را به غذاهای بسیار باکیفیت و خوشمزه و در عین حال قیمت بالا می‌شناسند. البته طرفداران عطاویچ معتقدند لذیذ بودن غذاها به قیمت بالای آن می‌ارزد. این فست فود تنوع بسیار بالایی در ارائه پیتزاها و سایر غذاهای این‌چنینی دارد و افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن لذت ببرند. حجم غذا نیز مناسب بوده و برای سیر شدن یک نفر کاملا کافی است.
پیتزا عطاویچ
رستوران های رشت؛ پیتزای عطاویچ مربعی است | عکس: کامیار تقوی
فست فود عطاویچ در رشت همه روزه از ساعت 11 تا 24 باز است. البته 3 تا 5 بعد از ظهر تایم تعطیلی فست فود است که احتمالا شما هم قصد ندارید در آن زمان به یک فست فودی بروید!
آدرس: بلوار منظریه، چهارراه تابان
تلفن:01333663958
اینستاگرام  سایت
رستوران رازقی
رستوران رازقی، رستورانی بسیار شیک و باکیفیت بوده و طرفداران خیلی زیادی دارد. این رستوران برای پذیرایی از مهمانانتان انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود، زیرا علاوه بر غذای خوب برخورد پرسنل نیز بسیار حرفه‌ای بوده و موسیقی زنده با پیانو لذت خوردن یک غذای لذیذ را در این مکان دوچندان کرده است.
رستوران رازقی که از بهترین رستوران های رشت محسوب می‌گردد علاوه بر غذای ایرانی، غذای بین المللی نیز سرو می‌کند. در کل منوی این رستوران بسبار گسترده است و برای هر سلیقه‌ای چیزی پیدا می‌شود. اما توصیه ما این است که کباب ترش و جوجه ترش را حتما امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید.
همچنین برای فسنجان‌دوستان چندین نوع فسنجان سرو می‌شود که بهترین آن فسنجان با سینه مرغ است. گیاهخواران نیز می‌توانند از فنجان‌های گیاهی پخته شده با کدو یا بادمجان استفاده کنند.
صبحانه رازقی
رستوران های رشت؛ صبحانه رستوران رازقی خوشمزه است | عکس: مازیار رستمی
فراموش نکنید که در روزهای شلوغ ممکن است جا گیرتان نیاید و برای حل این مشکل حتما پیش از رفتن رزرو انجام دهید. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی است که موجب می‌شود مشتریان بدون دغدغه جای پارک اوقات خوشی را در رستوران سپری کنند.
آدرس: رشت، گلسار، نبش خیابان 123
تلفن تماس: 33723322-013
رستوران دلیجان
رستوران دلیجان از رستوران‌های بسیار لوکس رشت است که دکوراسیون آن بسیار خیره‌کننده و چشم‌نواز است. این رستوران در واقع دکوراسیونی سنتی دارد اما ظرف و قاشق و چنگال آن لوکس و شیک می‌باشند و به این ترتیب لذت بودن در فضایی که تلفیقی از سنت و مدرنیته است را به شما خواهند داد.
غذاهای سنتی ایرانی که در این رستوران سرو می‌شوند با طعم بی‌نظیرشان شما را مشتری همیشگی خود خواهند کرد. این رستوران دارای پارکینگ نیز می‌باشد. همچنین برخورد خدمه رستوران حرفه‌ای و مناسب است. تا ساعت 11 شب می‌توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.
آدرس: بلوار امام رضا، نبش جاده کوچه صفهان رشت
تلفن: 01318892582
قصد سفر به رشت را دارید؟ شاید خواندن مطلب «سفر به رشت» کمک کند سفر لذت‌بخش‌تری داشته باشید.
موقعیت(ها)

مژگان هستم 21 ساله؛کتاب زیاد می‌خونم و مطلب زیاد می‌نویسم، در مورد همه چی! برای خودم و برای کار. رشته‌ام کامپیوتره اما همیشه به ادبیات علاقه داشتم. بقیه علایقم هم رانندگی، خرید، سفر و یه سری چیزای دیگه‌اس.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.3 49 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.