• اینستاگرام اسمارتیز
  • ویزاکار
  • اکو کمپ کویری متین آباد

جاهای دیدنی لاس وگاس

25 اردیبهشت، 1399
25 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
لاس وگاس شهری پُر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مختلف است که با سفر به آنجا اوقاتی خوش را تجربه خواهید کرد. لاس وگاس در ایالت نوادا قرار دارد و رستوران‌های فوق‌العاده، مردم مهمان نواز، سالن‌های کنسرت مجلل، نمایش‌های خیابانی و برنامه‌های دیگری دارد که به این شهر جذابیتی خاص بخشیده‌اند. برخلاف ظاهر پُرزرق و برق و تجملی وگاس، در این‌جا به راحتی می‌توانید نوشیدنی و غذای رایگان، بلیت‌های نمایش رایگان و هتل و هاستل با تخفیف‌های بسیار خوب پیدا کنید. به لاس وگاس، شهر جاذبه‌های مختلف و متنوع خوش آمدید. برای آشنایی با جاهای دیدنی لاس وگاس، در ادامه با اسمارتیز همراه باشید.

بهترین زمان رفتن به لاس ‌وگاس
لاس‌وگاس شهری‌ست که گذر زمان در آن حس نمی‌شود. در هر زمان و تاریخ می‌توانید به وگاس سفر کرده و از لحظه لحظه سفر لذت ببرید. از رستوران‌ها گرفته تا مناطق طبیعی و حتی راه رفتن در خیابان‌های این شهر می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. شهر لاس وگاس بیست و هشتمین شهر مشهور در میان ایالات‌های آمریکاست و مشهورترین شهر ایالت نوادا به شمار می‌آید. وگاس شهری کاملا تفریحی‌ست. وگاس را به تفریحات شبانه و شب‌های شلوغ و نورانی می‌شناسند اما در حقیقت لاس وگاس به مراکز خرید متنوع، هتل‌های لوکس، رستوران‌های بی‌شمار با غذاهای متنوع و سالن‌های رقص شناخته می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا حالا لاس وگاس، پُربازدیدترین شهر در سراسر دنیا باشد.
اگر اهل فیلم و موسیقی‌های آمریکایی باشید، حتما می‌دانید که موزیک ویدئو و فیلم‌های متعددی در لاس وگاس ساخته شده و این شهر در میان آمریکایی‌ها نیز بسیار مشهور است. گفته می‌شود در ابتدای قرن بیستم، شهر لاس وگاس شناخته شده‌ترین شهر آمریکا در میان مردم دنیا بود. از سال 1960 میلادی بود که کم‌کم بر جمعیت شهر افزوده شد و این روند همچنان نیز ادامه دارد. توجه داشته باشید که وگاس شهر بسیار گرانی‌ست و با سفر به آن متوجه خواهید شد که نمادگرایی نقش مهمی در معماری این شهر دارد به این معنا که از سازه های مشهور دنیا از جمله برج ایفل و برج خلیفه شبیه سازی کرده‌اند که این شهر را به یک لوکیشن خوب برای عکاسی تبدیل می‌کند.
شب‌های لاس وگاس، از روزهایش مشهورترند
جاهای دیدنی لاس وگاس؛ شب‌های لاس وگاس، از روزهایش مشهورترند
راه‌های دسترسی به لاس‌ وگاس
برای رفتن به وگاس می‌توانید از خرید بلیت هواپیما به فرودگاه بین‌المللی شروع کنید. با رسیدن به فرودگاه می‌توانید از همانجا درخواست تاکسی درون شهری یا اینترنتی داده و به دیگر نقاط شهر بروید. بیشتر هتل‌های لاس وگاس در مرکز شهر قرار دارند اما باید توجه کنید که قیمت‌های بالاتری نیز در مقایسه با اقامتگاه‌های حاشیه‌ای شامل می‌شوند. ترددهای درون شهر خود را نیز می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های درون شهری و اینترنتی انجام دهید. همچنین ایستگاه‌های اتوبوس نیز در سراسر شهر پراکنده شده‌اند. بسیاری از هتل‌های وگاس اقدام به اجاره خودرو نیز می‌کنند که در صورت داشتن گواهینامه بین‌الملی می‌توانید از این خدمت نیز استفاده کنید.
جاهای دیدنی لاس وگاس
  • تماشای نمایش‌های گوناگون: در وگاس تفریحات زیادی بهتر از هر جای دیگر وجود دارد و نمایش‌های این شهر از بهترین نمایش‌های دنیا محسوب می‌شوند. رزرو بلیت نمایش همراه با رزرو محل اقامت می‌تواند راه خوبی برای ارزان‌تر خریدن بلیت باشد. همچنین با استفاده از کالابرگ تخفیف‌های خوبی خواهید گرفت، اما در کنار این‌ها در روز نمایش نیز دستفروشان بلیت‌هایی را که فروخته نشده با قیمتی بسیار عالی و ارزان به فروش می‌رسانند، اما تنها اگر به موقع برای دیدن نمایش بروید. بهترین نمایش، نمایش سیرک آفتاب است که معمولا ساعت 5 شروع می‌شود و ارزش دیدن دارد. خیلی از اقامتگاه‌ها برای ترغیب مردم به استفاده از خدمات اقامتی‌شان، این بلیت‌ها را هنگام رزرو اتاق به شما می‌دهند که فرصت خوبی برای اقامت همراه با تخفیف است.
سد هوور
جاهای دیدنی لاس وگاس؛ سد هوور
  • سد هوور (Hoover) و دریاچه‌ی مید (Lake Mead): اگر در شهر وگاس 35 مایل به سمت جنوب بروید، به سد هوور خواهید رسید. دیواره‌ی این سد قوسی شکل و بسیار بزرگ، 726 فوت ارتفاع دارد. این دیواره مانند یک کلید دیواره‌های ژرف‌دره را به یکدیگر متصل کرده و پشت خود بیش از 9 تریلیون گالن آب ذخیره می‌کند. این سد در سال 1920 میلادی ساخته شد و از جاهای دیدنی لاس وگاس است که سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. اسکله‌ای کوچک، فضای استراحت و بازی و همینطور جذابیت‌های طبیعی بسیار، باعث شده که این سد مکان خوبی برای تفریح نیمروزی و خانوادگی باشد.
  • دره‌ی گرند کنیون (Grand Canyon): اگر با تور‌های لاس وگاس همراه شوید، می‌توانید همزمان از دره‌ی گرند کنیون و سد هوور با پرداخت 85 دلار بازدید کنید. حتما یک روز کامل را برای بازدید از این دره در نظر بگیرید، چرا ‌که گرند کنیون از شهر فاصله دارد و سخت است بتوانید بدون همراه و بلد مسیر، خود را به آنجا برسانید. از آنجایی ‌که برای رسیدن به این سد و دره بیش از 250 مایل فاصله است، تور بازدید از این جاهای دیدنی لاس وگاس، نزدیک به 14 ساعت طول می‌کشد. اگر‌چه بازدید از این دره به اختصاص یک روز کامل به آن می‌ارزد، اما حتی بازدیدی با عجله، به اصلا ندیدن ارجحیت دارد. اگر فیلم 127 ساعت را دیده باشید، حتما از خطرات سفر تنهایی به دره آگاه خواهید شد، بنابراین هنگام رفتن به دره سعی کنید با تیم مجهز و حرفه‌ای همراه شوید.
  • آکواریوم ریف (Reef): از آن‌جایی‌ که این آکواریوم با اعتبار‌ترین مرکز نشان‌دهنده‌ی زندگی زیر دریا در دنیاست، حتما بازدید از آن را در برنامه‌های سفر خود به وگاس قرار دهید. تونل این آکواریوم که به شکلی فرورفته ساخته شده، به شما این امکان را می‌دهد از نزدیک انواع کوسه‌ها، اره‌ماهی‌ها، سفره‌ماهی‌های بزرگ، لاک‌پشت‌های سبز در حال انقراض و تمساح طلایی کمیاب را ببینید. هزینه‌ی بلیت این آکواریوم به ازای هر نفر 18 دلار است و مکان آن در خلیج مندلی بی (Mandalay Bay) قرار دارد. بسیاری از اقامتگاه‌ها با این آکواریوم قرارداد دارند و می‌توانید از آن‌ها تخفیف بگیرید.
برج استراتوسفر
جاهای دیدنی لاس وگاس؛ برج استراتوسفر
  • برج استراتوسفر (Stratosphere): مرکز چند منظوره استراتوسفر در واقع یک هتل، مرکز سرگرمی، برج تفریحی و دیدبانی شهر لاس وگاس نواداست که 350 متر ارتفاع دارد و در سال 1996 ساخته شد. این برج بلندترین سازه در لاس وگاس و پنجمین برج بلند ایالات متحده امریکا نیز محسوب می‌شود و به آن لقب Top of the World به معنای بر فراز جهان را داده‌اند. نکته‌ای که این برج را از دیگر همتایانش متمایز می‌کند، امکانات رفاهی شگفت‌انگیزی‌ست که در بالای آن قرار دارد. بازدیدکننده‌ها در بالای این برج می‌توانند، از امکاناتی نظیر شهربازی پیشرفته با وسایل سرگرمی گوناگون و ترسناک استفاده کنند. این برج شامل قسمت‌های مختلف از جمله هتل 24 طبقه با 2427 اتاق، رستوران گردان (باقابلیت تغییر ارتفاع در حین چرخش)، سالن نمایش‌های دائمی Frankie Moreno و همچنین 7400 مترمربع فضای بازی شامل ترن هوایی کشیده شده در دور تا دور برج، چرخ و فلک چرخان در خارج از برج، Skyjump و جنون سوار می‌شود.
  • ژرف دره‌ی رد راک (Red Rock Canyon): اگر از زرق و برق وگاس خسته شده‌اید، به گردشی یک روزه به ژرف دره‌ی رد راک بروید. 2/5 مایل آن طرف‌تر از دره نیز حوض کالیکو (Calico) قرار دارد که از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این ناحیه است. در راه بالا رفتن از این دره برای دیدن منظره‌ای زیبا از لاس وگاس، از کنار این حوض آب مخزنی، عبور خواهید کرد.دیدن این دره برای شب‌های پُرستاره و مهتابی پیبشنهاد می‌شود.
موزه‌ی ماب
جاهای دیدنی لاس وگاس؛ موزه‌ی ماب
  • موزه‌ی ماب (Mob): لاس وگاس در ابتدا شهری پُر از جرم و کار‌های خلاف قانون بود تا اینکه جمعیت مردم دست‌ به دست دادن و با کمک یکدیگر شهر را از وجود جرم پاک کردند و کم کم تعداد ساکنان این شهر میلیونی شد. حالا ساکنان شهر با استفاده از آثار گذشته‌ی لاس وگاس موزه‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند که به خوبی و با جزئیات نشان‌دهنده‌ی تاریخ این شهر است. قطعاً برایتان داستان تبدیل شده لاس وگاس به ابرشهر کنونی جذاب خواهد بود. می‌توانید از این موزه به عنوان تفریحی آموزشی نیز یاد کنید. دیدن این موزه می‌تواند برای خانواده‌های با کودک خردسال نیز جذاب باشد.
  • فواره‌ی بلاژیو (Bellagio): این فواره با ارتفاعی به بلندی 460 فوت، در واقع نشان‌دهنده‌ی نمایشی از ترکیب موسیقی، آب و نور است. تقریبا هر 15 دقیقه یک بار نمایش شروع می‌شود و انبوه جمعیت 5 دقیقه قبل از شروع آن، در اطرافش جمع می‌شوند. برای استراحت‌های میان‌روزی و ‌‌‌‌‌‌عصرانه، می‌توانید چند دقیقه‌ای را در کنار فواره باشید و به رایگان از دیدن آن لذت ببرید.
آتشفشان میراژ
جاهای دیدنی لاس وگاس؛ آتشفشان میراژ
  • آتشفشان میراژ (Mirage Volcano): آتشفشان مصنوعی میراژ، در واقع جاذبه‌ای حیرت انگیز و توریستی‌ست که در مرکز شهر لاس وگاس قرار دارد. می‌توانید در کنار موسیقی زنده، گلوله‌های انفجاری زیبا و رقصانی از دهانه‌ی آتشفشان فوران کرده و دود آن‌ها تا ارتفاع 100 فوت بالا می‌رود را ببینید. این نمایش هر شب در ساعت‌های 8، 9 و 10 شب تکرار می‌شود و بازدید از آن برای همگان رایگان است. در نزدیکی این جاذبه، مراکز خرید و غذاخوری زیادی وجود دارد که می‌توانید برای گذران زمان به آن‌جا بروید.

قصد سفر به آمریکا را دارید؟ مطالب «جاهای دیدنی نیویورک» و «خرید در نیویورک» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.8 10 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.