مراکز خرید نیویورک

25 اردیبهشت، 1399
25 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
نیویورک به بهشت خریداران شهرت دارد؛ شهری بسیار ایده‌ال برای خرید و تجارت. اگر از نظر مالی کاملا تامین هستید و تنها دغدغه‌تان، این است که به لاکچری‌ترین مراکز خرید در دنیا بروید و لوکس‌ترین اجناس را از آنجا بخرید، بد نیست نیویورک را هم برای سفر مد نظر داشته باشید. بعضی از مراکز خرید در نیویورک به قدری باشکوه و مجلل هستند که به محض ورود محو تماشای ویترین‌ها و اجناس لوکس در آنها خواهید شد. می‌خواهیم شما را با بعضی از بهترین مراکز خرید نیویورک آشنا کنید؛ با اسمارتیز همراه باشید.
مرکز خرید Bergdorf goodman
Bergdorf goodman یک فروشگاه بزرگ در چندین طبقه است که در تقاطع خیابان پنجم و خیابان پنجاه و هشتم شهر زیبای نیویورک قرار دارد. این فروشگاه بزرگ تا به حال مشتریان بسیاری را از خود راضی نگه داشته و به جرات می‌توان آن ‌را جزو بهترین مراکز خرید نیویورک به حساب آورد. اگر به ‌دنبال بهترین لباس‌ و کفش با برندهای معروف و طرح‌های جذاب می‌گردید، شاید این فروشگاه جای مناسبی برای شما باشد. برندهای مشهوری مانند prada، jimmy choo، gucci، lavin و dolce & gabbana از جمله برندهای شناخته شده در سراسر دنیا هستند که معمولا افراد مرفه برای خریدی عالی این مارک‌ها را به خاطر دارند و می‌توانند به راحتی آن‌ها را در این مرکز خرید در نیویورک پیدا کنند. البته حواستان باشد تمام پولتان را در این فروشگاه خرج نکنید. احتمالا با دیدن آن همه اجناس فوق‌العاده شاید کمی هم سخت باشد که از خرید منصرف شوید. این مرکز خرید در نیویورک، ساعت 10 صبح شروع به کار می‌کند و ساعت 8 شب هم به کار خود خاتمه می‌دهد. اگر به این مساله اهمیت می‌دهید که طبق مد روز در دنیا لباس پوشیدنتان را تغییر دهید اینجا فروشگاهی رویایی برای شماست.
مرکز خرید H & M
از دیگر مراکز خرید نیویورک که شرایط بسیار ایده‌آلی برای هر سلیقه‌ای به حساب می‌آید مرکز خرید H&M است. لازم نیست زیاد هم نگران اوضاع مالی جیبتان باشید چون از اهداف مهم تاسیس کنندگان این برند، پایین نگه داشتن قیمت فروش اجناسشان است تا عموم مردم توانایی خرید کردن از آن را داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم اگر سفری به نیویورک داشتید حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید، چون قطعا دست خالی از فروشگاه بیرون نمی‌آیید. دفتر اصلی این شرکت در سوئد است و البته در 43 کشور دیگر هم تعداد زیادی شعبه دارد. یک شعبه از این مرکز خرید در نیویورک آمریکاست. در واقع برند H&M بعد از زارا، دومین برند مشهور در زمینه تولید و عرضه پوشاک شناخته شده است. موسسان این برند معروف hennes و mauritz هستند و نام این شرکت هم از نام این دو نفر گرفته شده است.
در مرکز خرید H&M انواع پوشاک در رده‌های سنی مختلف برای مردان، زنان، نوجوانان، کودکان و بزرگسالان با قیمتی بسیار مناسب و معقول و در حد نصف قیمت خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود. البته این برند به جز پوشاک، محصولات آرایشی هم به فروش می‌رساند. اگر می‌خواهید روزهای مناسب برای خرید کردن از این برند را بدانید باید بگوییم از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه محصولات جدید وارد فروشگاه‌ها می‌شود، که بهترین فرصت برای خرید کردن است. اگر هم قصد خرید اینترنتی از شرکت داشته باشید پنج‌شنبه‌ها اقدام به خرید کنید چون محصولات جدید هر پنج‌شنبه وارد سایت می‌شود و آماده فروش خواهد بود.  برای رفتن به این فروشگاه باید به خیابان 1328 در شهر نیویورک مراجعه کنید. ساعات کاری فروشگاه از 10 صبح تا 8 شب می‌باشد که البته در روز یکشنبه ساعت شروع به کارشان از 11 صبح آغاز خواهد شد. 
مرکز خرید Saks Fifth Avenue
مراکز خرید در نیویورک؛ مرکز خرید Saks Fifth Avenue
مرکز خرید Saks Fifth Avenue
اگر دوست دارید خیابان‌های معروف و البته گران قیمت شهر را ببینید، باید به مرکز نیویورک سفر کنید. از بهترین مراکز خرید نیویورک یعنی Saks Fifth Avenue هم در همین محله به چشم می‌خورد. محله‌ای اعیان نشین و آنچنانی که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید و یا بودجه کافی در اختیارتان نباشد، حداقل برای تفریح و سرگرمی، گشتی در این خیابان و مراکز خرید فوق‌العاده لاکچری‌اش بزنید. تماشای آن همه اجناس لوکس در یک خیابان می‌تواند برای هر شخصی جذاب باشد. اما سعی کنید فرصت بازدید یا خرید از فروشگاه saks fifth avenue را از دست ندهید و تجربه‌ی یک تفریح و خریدی به یادماندنی را در منهتن نیویورک برای خود رقم بزنید. برای استراحت بین خریدتان هم می‌توانید از کافی‌شاپ‌ها و غذاخوری‌ها در طول مسیر استفاده کنید و از خوردن نوشیدنی‌ها و غذاهای بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.
بد نیست بدانید که موسس شرکت Saks Fifth Avenue شخصی به نام آندره ساکس است و این مجموعه را در خیابان پنجم نیویورک افتتاح کرد که اولین شعبه از این مرکز خرید است. جایی که بیشتر افراد ثروتمند برای خرید کردن به آنجا می‌روند و فرصت انتخاب بین اجناس باکیفیت و فوق‌العاده‌ برایشان فراهم شده است. این فروشگاه زنجیره‌ای دارای 156 شعبه است که ارائه دهنده‌ی انواع کالاهایی مثل لباس، کفش، جواهرات، اجناس شیک و لوازم آرایشی به مشتریان است. تقریبا هر چیزی که بخواهید در این فروشگاه رویایی پیدا می‌شود. برندهایی مثل نورداستروم، بلومنگدیل و نیمان مارکوس از جمله رقبای سرسخت این برند مشهور هستند. برای خرید از Saks Fifth Avenue در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10  صبح تا 8 عصر، روز شنبه از 10 صبح تا 7 شب و در یکشنبه هم از 12 ظهر تا 5 عصر به فروشگاه بیایید.
فروشگاه palisades
مراکز خرید در نیویورک؛ فروشگاه palisades 
فروشگاه palisades  
خرید کردن از تفریحاتی‌ست که همیشه حال ما را در هر شرایطی که باشیم خوب می‌کند. پس اگر وقت کافی و پول زیاد در حساب بانکی‌تان دارید، حتما از فروشگاه‌های بزرگ و معروف نیویورک دیدن کنید. از دیگر مراکز خرید نیویورک که برای تفریحی چند ساعته، جایی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، فروشگاه palisades است. حتی قدم زدن در مراکز خرید آن هم در دل نیویورک می‌تواند لذت بخش باشد. پس اگر روزی به نیویورک رفتید زمانی را برای گشتن در مراکز خرید این شهر مثل فروشگاه palisades اختصاص دهید چون قطعا پشیمان نخواهید شد.
مرکز خرید palisades جزو 10 فروشگاه برتر در آمریکا به شمار می‌آید و در لیست بهترین‌ها در رده اول جای گرفته است. palisades در فاصله 25 مایلی از شمال شهر واقع شده که در 4 طبقه و با تعدادی بیشتر از 2500 غرفه اجناسش را به فروش گذاشته است. امکانات دیگری هم مانند رستوران پیست رقص و سالن بولینگ در این مرکز خرید به چشم می‌خورد که می‌توانید تفریح یک روزتان را در اینجا کامل کنید. امکانات مناسبی برای مردم محلی و گردشگران در این مجموعه در نظر گرفته شده است.برای رفتن به فروشگاه می‌توانید به آدرس نیویورک، وست نیاک، مرکز خرید پالیسادس مراجعه کنید. ضمنا ساعت کاری آن از 10 صبح تا 21 و 30 دقیقه شب می‌باشد که در روزهای یکشنبه به 11 صبح تا 7 شب تغییر می‌کند.
مرکز خرید Bloomingdale's
مراکز خرید در نیویورک؛ مرکز خرید Bloomingdale's

مرکز خرید Bloomingdale's
اگر سریال فرندز را دیده باشید احتمالا این مرکز خرید برایتان نامی آشناست. این خرده فروشی بسیار قبل‌تر از سریال فرندز مشهور بود ولی بعد از پخش سریال خونی تازه در رگ‌های آن جاری شد. این فروشگاه شامل 56 شعبه است و انواع کالاهایی مانند لباس، کفش، مبلمان و جواهرات در آن آماده برای فروش می‌باشد. مرکز خرید Bloomingdale's در ابتدا کارش را با فروشگاه لباس زنانه آغاز کرد و پس از سال‌ها در منهتن نیویورک به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت میسیز به کار خود وسعت بخشید. می‌توان گفت اولین شعبه آن در نیویورک افتتاح شده است. اگر از خرید کردن در ازدحام استقبال نمی‌کنید بهتر است در فصل تابستان و آخر هفته‌ها به این فروشگاه نروید و کمی صبور باشید. همچنین دقت داشته باشید که طبقات پایین معمولاً شلوغ‌تر از طبقات بالا هستند و ممکن است در صورت عدم اطلاع از این موضوع کمی تعجب کنید.
انواع و اقسام کالا در تمام سنین، در فروشگاه bloomingdales فروخته می‌شود که در هر طبقه می‌توانید اجناس مخصوصی را پیدا کنید و هنگام خرید گیج نخواهید شد. نگران خستگی‌های در حین خرید هم نباشید چون که در یک طبقه از فروشگاه رستوران‌های متنوعی برای لذت بردن از غذاهای آمریکایی آماده خدمت رسانی به شما هستند. اگر روزی از این مکان سر در آوردید حتما ماست یخ زده معروف آن را سفارش دهید و طعم بی‌نظیرش را امتحان کنید. قطعا با آمدن به مرکز خرید bloomingdales از بهترین فروشگاه‌ها را برای خرید انتخاب کرده‌اید و مطمئن باشید که دست خالی از اینجا خارج نمی‌شوید. اگر خریدهایتان زیاد است می‌توانید از صندوقدار درخواست کنید تا اجناس خریداری شده را به هتل یا محل اقامتتان ارسال کند. فراموش نکنید برای بازدید از فروشگاه باید بین ساعت 10 صبح تا 8 و 30 دقیقه شب به آنجا بروید. البته در روز جمعه ساعت 7 شب کار مجموعه به پایان می‌رسد پس فرصت را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.5 23 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.