راهنمای شکم‌گردی در خرم‌آباد

12 آذر، 1398
13 شهریور، 1398
مدت مطالعه :
مگر می‌شود به خرم‌آباد سفر کرد و طعم کباب‌های خوشمزه و تازه‌ی آن را نچشید. اما در خرم‌آباد به غیر از کباب غذاهای دیگری نیز هم هست که دست کمی از کباب‌هایش ندارند. خوشبختانه تعداد و تنوع رستوران های خرم آباد بسیار زیاد است و شما با هر بودجه و ذائقه‌ای، می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را در رستورانی باب سلیقه‌تان صرف کنید. فقط پیش از سفر به خرم‌آباد، بهتر است رستوران‌های آن را به خوبی بشناسید تا وقت‌تان برای پیدا کردن رستوران هدر ندهید؛ پس در ادامه‌ی مطلب با اسمارتیز همراه باشید.
رستوران زعفران طلایی
اول از همه سراغ محبوب‌ترین و بهترین رستوران خرم آباد یعنی رستوران زعفران طلایی برویم. در این رستوران، انواع غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. چنجه شترمرغ و چلو ماهیچه گوسفندی از غذاهای خاص این رستوران هستند که به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده طعم آن‌ها را بچشید. همان‌طور که پیداست قیمت غذاهای منوی رستوران زعفران طلایی خرم‌آباد بالاست، اما کیفیتِ بالا و طعمِ بی‎‌نظیر غذاهای آن ارزش این بهای بالا را دارد. رفتار پرسنل این رستوران و سرعت و دقت عمل‌شان در پذیرایی از میهمانان بسیار مطلوب است. رستوران زعفران طلایی از ساعت 8 صبح تا یازده شب باز است و برای شکم‌گردی در شب گزینه‌ی مناسبی است.  
آدرس: خرم‌آباد، خیابان انقلاب، کنار پارک صخره‌ای
تلفن تماس: 06633354177

رستوران زعفران طلایی
رستوران های خرم آباد؛ رستوران زعفران طلایی
رستوران گردان رنگین کمان
اگر می‌خواهید غذایی خوشمزه و لذیذ را در محیطی زیبا با چشم‌اندازی دلنشین صرف کنید، رستوران گردان رنگین کمان خرم‌آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم . رستوران رنگین‌ کمان از بهترین رستوران های خرم‌آباد است که در طبقه‌ی چهارم هتل رنگین کمان خرم‌آباد قرار دارد و انواع کباب‌، غذای ایرانی، غذای فرنگی، غذای دریایی، پیش‌غذا، سالاد و دسر با کیفیت با قیمت متوسط رو به بالا سرو می‌شود. هنگام صرفِ غذای خوشمزه‌ی در این رستوران گردان، چشم‌انداز زیبایی از شهر خرم‌آباد و قلعه فلک الافلاک، نماد شهر زیبای خرم‌آباد خواهید داشت.
این رستوران، با ظرفیت 200 نفر در هر سه وعده‌ی اصلی روزانه غذا سرو می‌کند. برای برگزاری جشن، قرارهای رسمی و کاری، دورهمی‌های کوچک و جشن تولد هم می‌توانید به این رستوران فکر کنید. ویژگی‌ مهم‌تر دیگری که این رستوران دارد، وجود صندلی‌های چرخ‌دار و آسانسور است که برای افراد کم‌توان و ناتوان ایده‌آل است. شب‌های پنجشنبه و جمعه، نوای دلنشین موسیقی زنده در این رستوران طنین‌انداز می‌شود. رستوران رنگین کمان خرم‌آباد پارکینگ رایگان دارد و  هیچ‌گونه حق سرویسی از مشتریان دریافت نمی‌کند.
آدرس: خرم‌آباد، خیابان شهدای شرقی،‌ چهارراه رنگین‌کمان
تلفن تماس: 0662234747

رستوران گردان رنگین کمان خرم‌آباد
رستوران های خرم آباد؛ رستوران گردان رنگین کمان خرم‌آباد
رستوران یلدا
رستوران یلدا خرم‌آباد از رستوران‌های قدیمی این شهر است که غذاهایش همچنان خوشمزه و باکیفیت است. در منوی رستوران سنتی یلدا غذاهای متنوعی به چشم می‌خورد؛ کباب سلطانی گوسفندی، کباب برگ گوسفندی، کباب وزیری، جوجه کباب، انواع خوراک‌های لذیذ، مسما بادمجان، فسنجان، قیمه بادمجان، قورمه، انواع دسر، سالاد و نوشیدنی تنها بخشی از منوی اشتهابرانگیز رستوران یلدای خرم‌آباد هستند. قیمت غذاهای این رستوران نسبتاً بالاست، اما همچنان تعداد مشتریان آن بسیار زیاد است و حتی شاید مجبور شوید برای خالی شدن میزها کمی منتظر بمانید. این رستوران علاوه بر میز و صندلی، تخت سنتی نیز دارد. رستوران سنتی یلدا خرم‌آباد محل بسیار مناسبی برای برگزاری جشن‌های خانوادگی کوچک است. برخورد پرسنل مجربِ این رستوران با مشتریان بسیار محترمانه است.
 آدرس: خرم‌آباد، خیابان امام خمینی،‌ خیابان طالقانی شرقی
تلفن تماس: 06632234417

رستوران یلدا خرم‌آباد
رستوران های خرم آباد؛ رستوران یلدا خرم‌آباد
رستوران شمشاد نمونه
بیشتر از 50 سال از تاسیس رستوران شمشماد نمونه خرم‌آباد می‌گذرد. در این رستوران قدیمی علاوه بر کباب و چلو ماهیچه، انواع خورشت‌های خوشمزه- مثل خورشت آلو، قیمه و قورمه سبزی- با برنج محلی و قیمتی بسیار مناسب سرو می‌شود. این رستوران هم میز و صندلی دارد و هم تخت‌های سنتی.  این رستوران پارکینگ خیابانی رایگان نیز دارد و پرسنل آن  بسیار مجرب و کارآزموده هستند.
آدرس: خرم‌آباد، چهارراه بانک، روبروی استانداری
تلفن تماس: 06633305235

 رستوران شمشماد نمونه خرم‌آباد
رستوران های خرم آباد؛ رستوران شمشماد نمونه خرم‌آباد
مجموعه تاریخی حمام گپ
مجموعه تاریخی حمام گپ رستوران نیز دارد. در رستوران این مجموعه، انواع غذاهای ایرانی و فست فود سرو می‌شود. قیمت کباب‌های این رستوران، در مقایسه با پیتزاهای آن، بسیار ارزان‌تر است، اما به‌طور کلی، قیمت غذاهای آن بسیار مقرون‌ به صرفه است. به علاوه، می‌توانید در فضای دلنشین کافی شاپ این مجموعه استراحت کنید و از نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه‌ی آن لذت ببرید. نوای دلنشین موسیقی شاد لری که در این رستوران طنین انداز می‌شود لذت غذای‌تان را دو چندان خواهد کرد. این مجموعه در نزدیکی آرامگاه باباطاهر خرم‌آباد، بازار خرم‌آباد و امامزاده زید بن علی هست و  پارکنیگ خیابانی رایگان نیز دارد.
آدرس:  خرم‌آباد، خرم‌آباد، خیابان حافظ، بازار سنتی، میدان گپ
تلفن تماس: 06633339999
وب سایت مجموعه تاریخی حمام گپ
آدرس اینستاگرام

نمایی از فضای داخلی رستوران مجموعه تاریخی گپ
رستوران های خرم آباد؛ نمایی از فضای داخلی رستوران مجموعه تاریخی گپ
رستوران تشریفات
رستوران تشریفات خرم‌آباد، با ظرفیت 400 نفر، در وعده‌های شام و ناهار غذا سرو می‌کند. در منوی رستوران تشریفات انواع غذاهای خوشمزه، نوشیدنی، سالاد و دسر وجود دارد. در این رستوران می‌توانید غذای‌تان را در هوای آزاد هم میل کنید. این رستوران اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد و هیچ‌گونه حق سرویسی هم دریافت نمی‌کند. رستوران تشریفات برای ناهار، از ساعت 11:30 و برای شام، از ساعت 19، باز است. دیگر ویژگی‌ مثبتی که این رستوران دارد، وجود صندلی‌های چرخ‌دار است که برای افراد کم‌توان و ناتوان ایده‌آل است.
آدرس: خرم‌آباد، خیابان انقلاب
تلفن تماس:   06633332131

رستوران تشریفات خرم‌آباد
رستوران های خرم آباد؛ رستوران تشریفات خرم‌آباد

رستوران و خانه کباب آریو برزن
رستوران و خانه کباب آریو برزن از محبوب‌ترین رستوران‌های لرستان است که شهرتش به خاطر سرو کباب‌های خوشمزه از گوشت تازه و باکیفیت است. غذاهای رستوران با دورچین سبزیجات تازه سرو می‌شود. در فصل تابستان، می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ی این کبابخانه را در حیاط زیبا و دلنوازِ آن صرف کنید. رستوران آریوبرزن از سه بخش نانوایی، قصابی و سیاه چادر تشکیل شده است. این رستوران علاوه بر میز و صندلی، تخت سنتی هم دارد. رستوران آریوبزرن خرم‌آباد در وعده‌های شام و ناهار غذا سرو می‌کند. قیمت غذاهای خانه کباب آریوبرزن بسیار مقرون به صرفه است و پارکینگ هم دارد. این کبابخانه دسترسی بسیار آسانی به پل صفوی خرم‌آباد دارد.
آدرس:  لرستان ، خرم آباد، شهدا شرقی، ساحلی، نرسیده به پارک شهر، جنب اداره زندان‌ها
آدرس اینستاگرام

فست فود چینو
اگر دوست دارید فست فودهای خرم‌آباد را نیز امتحان کنید، فست فود چینو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چینو از فست‌فودهای خوب خرم آباد است. غذاهای فست فود چینو خرم‌آباد، علی‌رغمِ قیمت‌ِ پایین‌شان، کیفیت مطلوبی دارند. در این رستوران، انواع ساندویچ، پیتزا، سوخاری، برگر، نوشیدنی و سالاد سرو می‌شود.
آدرس: خرم آباد، سه راه مطهری، نرسیده به پل دارایی زاده
تلفن تماس: 06633326633

قصد سفر به خرم آباد را دارید؟ با خواندن مطلب «جاهای دیدنی خرم آباد» با جاذبه‌های گردشگری این شهر بیشتر آشنا شوید.
موقعیت(ها)

پروین سهیلی هستم. ادبیات انگلیسی خوندم و برای نشریات ترجمه می‌کنم و می‌نویسم. سفر کردن رو هم به اندازه نوشتن دوست دارم و به نظرم، دیدنی‌های ایران و جهان آنقدر جذاب هستند که بتوان ساعت‌ها درموردشون نوشت و همواره لذت برد.

امتیاز دهید 2 دیدگاه ۵ / 4 70 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
مهدی
20 دی، 1398

سلام.از اینکه زحمت کشیدید و مطالبی در مورد رستورانهای خرم آباد نوشتید خیلی خوبه ولی ایکاش کمی تحقیق یا صداقت هم چاشنی نوشتن میکردید.رستوران شمشاد نمونه دقیقا38 ساله است.دوم رستوران سنتی یلدا بیشترین معروفیتش در کل ایران به چلو ماهیچه گوسفندیش هست که اصلا اسمی نبردید.در مور تبلیغات کذب بعضی از رستورانها دیگه چیزی نمیگم.موفق باشید.

پاسخ اسمارتیز :سلام. مرسی که برامون پیام گذاشتید. برای نوشتن مطالب شکم گردی که شامل رستوران و کافه می شه، از منابع مختلفی مثل اپ فور اسکوئر، گوگل و سایر منابع محلی استفاده می کنیم. راجع به تبلیغ هم چنین چیزی وجود نداره. برای معرفی ها چند فاکتور در نظر گرفته می شه که شامل دسترسی، معروفیت، امتیاز افراد به اونجا و ... است. با این حال ممنونم که برامون پیام گذاشتید و رستوران دیگه ای رو هم معرفی کردید :)
کباب برگ آبگوشت گوساله
30 آذر، 1398

خوشمزه باشد