هتل سنگسر سمنان

2 بهمن، 1398
2 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
هتل سنگسر سمنان در مهدی‌شهر و 15 کیلومتری سمنان قرار دارد که در سال 1396 کاملا بازسازی شده است. هتل سنگسر سمنان عمر درازی ندارد اما نمای آن کاملا سنتی و ایرانی است. یک هتل بر بام مهدی‌‌شهر و در صدر باغی بزرگ، شبیه کاخ‌های شکار پادشاهان ایرانی. وقتی وارد این مجموعه می‌شوید و کل مهدی‌شهر را زیر پای خود می‌بینید، خستگی‌ راه‌ طولانی‌ای که تا این منطقه طبیعی بکر طی کرده‌اید، یرطرف می‌شود و با خودتان عهد می‌کنید که تمامی باغ‌های زیبای اطراف را بگردید. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
سمنان، شهر، انتهای خیابان صاحب الزمان
راه دسترسی:
از سمنان باید وارد بزرگراه شهید شوکت‌پور شوید؛ 15 کیلومتر که رانندگی کنید وارد مهدی‌شهر می‌شوید؛ بلوار بسیج را تا انتها بروید تا به میدان انقلاب برسید، سپس خیابان صاحب الزمان را تا انتها بروید، دست چپ ورودی هتل سنگسر سمنان را می‌بینید. مسجد شیخ محمود، حسینیه اعظم و مسجد المهدی محدوده خیابان صاحب الزمان هستند و برای رسیدن به آنها می‌توانید از پذیرش هتل درخواست تاکسی سرویس کنید. راننده ظرف 5 دقیقه می‌تواند شما را به هر یک از این مساجد برساند. اگر با خودروی خودتان سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل سنگسر سمنان استفاده کنید که ظرفیت پارک 40 خودرو را دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه


هتل سنگسر سمنان 14 اتاق با ظرفیت 50 تخت دارد که در شلوغ‌ترین زمان می‌تواند پذیرای 70 نفر باشد. این هتل در سال 1371 ساخته شده و نمایی سنتی با کاشی‌های آبی دارد؛ باغ وسیع و زیبای هتل سنگسر سمنان، مانند زمردی در این منطقه خشک کوهستانی می‌درخشد. می‌توانید به اتفاق همسفران‌تان در این باغ پیاده‌روی کنید. اتاق‌های هتل سنگسر سمنان سرویس بهداشتی فرنگی و تمامی امکانات بهداشتی اولیه را دارند. هر وقت به هتل برگشتید، تلویزیون را روشن کنید که حوصله‌تان سر نرود. این هتل زیبای 2‌طبقه آسانسور ندارد و افراد کم‌توان یا ناتوان باید از قبل برای رزرو تنها اتاق طبقه هم‌کف اقدام کنند؛ هنگام برنامه‌ریزی سفر به یاد داشته باشید که این اتاق 3‌تخته است.

نقاط قوت
  • باغ زیبا و وسیع
  • نمای سنتی ساختمان هتل
  • منطقه دنج هتل در مهدی‌شهر
  • رستوران سنتی با‌کیفیت
  • بالکن
نقاط ضعف
  • نداشتن صندوق امانات در اتاق
  • نداشتن چای‌ساز و کتری برقی در اتاق
  • نداشتن استخر
  • نداشتن سالن بیلیارد
  • نداشتن صرافی
  • نداشتن اتاق بازی برای کودکان
  • نداشتن استخر و جکوزی
  • نداشتن آسانسور
  • نداشتن فروشگاه
  • نداشتن ترانسفر فرودگاهی

امکانات برای سرو غذا


در اتاق‌های هتل سنگسر سمنان امکانات آشپزی وجود ندارد و برای غذا خوردن باید به رستوران سنتی هتل بروید. این رستوران انواع غذا‌های ایزانی را در ظروف سنتی سرو می‌کند. اگر دوست دارید خارج از هتل غذا بخورید، می‌توانید به رستوران چرب و چیل، در 600 متری هتل سنگسر سمنان، در خیابان ملت بروید. البته در سفر گاهی آدم از غذای رستوران خسته می‌شود و دلش یک وعده غذای حاضری می‌خواهد. برای تهیه مواد غذایی باید به خواربار‌فروشی مینایی در خیابان صاحب‌الزمان بروید که 300 متر تا هتل سنگسر فاصله دارد. البته اگر بیرون از هتل غذای حاضری یا نوشیدنی خریدید، نگران خراب شدن‌شان نباشید، داخل اتاق‌های هتل سنگسر سمنان یخچال هست. برای خرید‌های مفصل‌تر هم می‌توانید به میدان شهدا بروید و از سوپرمارکت دایی خرید کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی


هتل سنگسر سمنان فروشگاهی ندارد که بخواهید برای عزیزان‌تان از آن سوغاتی بخرید. در خیابان صاحب‌الزمان نیز مغازه‌ای سوغاتی‌های سمنان را نمی‌فروشد و برای خرید در سمنان، باید به مراکز خرید داخل شهر بروید.؛ به طور کلی در محدوده مهدی‌شهری سنگسر بیشتر باید به دنبال محصولات لبنی باشید. فروشگاه لبنیات ییلاقی سوغات سنگسر، این محصولات را عرضه می‌کند. برای دسترسی به این لبنیاتی، باید به میدان شهدا بیایید که در 1 کیلومتری هتل سنگسر سمنان است.

نحوه رزرو
  • تلفن رزرو: 02333624180
  • امکان رزرو اینترنتی از طریق وبسایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های ایران

قوانین و نکات
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
نرخ مهمان خارجی مطابق با نرخ نامه
پذیریش زوجین با شناسنامه یا صیغه‌نامه ممهور به مهر برجسته
اقامت رایگان برای کودکان زیر 7 سال



 

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
سرویس بهداشتی فرنگی
صبحانه
کمد لباس
کولر آبی
کولر گازی
گرمایش
لوازم بهداشتی
مبلمان
میز تحریر
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

فعلا تا کارشناسی ارشد صنایع غذایی خوندم و سعی می‌کنم طرح‌های سالمی رو به کارخونه‌های سراسر کشور ارائه بدم؛ برای همین سفر زیاد می‌رم. به نظر من آدم‌ها در سفر تربیت می‌شن. تو هر مقصد از آدم‌ها و فرهنگشون کلی چیز یاد می‌گیرم. نوشتن رو هم از سال 85 شروع کردم و هیچ وقت دوست ندارم تمومش کنم. نقاشی، پیانو، دوچرخه و تنیس رو دوست دارم؛ خیلی هم اجتماعیم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.7 3 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.