هتل راسپینا قم

11 دی، 1398
11 دی، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل راسپینا قم هتلی سه ستاره است که در قلب شهر قم و در خیابان سپاه واقع شده است. نزدیک بودن به حرم مطهر اهل بیت پیامبر از مزایای این هتل است. اما علاوه بر این، این هتل امکاناتی ارائه می‌دهد که آن را در حد هتل‌های 4 ستاره قم نیز قرار می‌دهد و اکثر مهمانان این هتل نیز رضایت کامل خود از آن را اعلام کرده‌اند. هتل راسپینا قم سال 1397 کار خود را در زمینه پذیرایی از زائران حرم حضرت معصومه آغاز کرد. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
داستان هتل راسپینا قم
در سال 1397 گروهی از هتلداران قم به منظور ساخت هتلی با خدمات کامل و با کیفیت، طوری که در شان زائرین حرم حضرت معصومه باشد، هتل راسپینا را احداث کردند. این هتل 3 ستاره و پرسنل مجرب و آموزش دیده آن توانسته‌اند تاکنون پذیرای هزاران زائر و مسافر شهر قم باشند که رضایت همه آن‌ها را نیز جلب کرده‌اند.
آدرس:
قم، خیابان سپاه (چهارراه غفاری)، جنب بانک ملت
راه دسترسی:
موقعیت مکانی هتل راسپینا قم به گونه‌ای است که دو مزیت بزرگ در اختیار آن گذاشته. اولی نزدیک بودن به حرم و دومی نزدیک بودن به ایستگاه راه‌آهن است. از سمت راه‌آهن اگر بخواهید به هتل راسپینا قم دسترسی داشته باشید، باید در بولوار آیت الله مویدی قمی اولین سه راهی را به چپ بپیچید و وارد کوچه بیستم شوید. این کوچه شما را وارد خیابان سپاه می‌کند. تا چهار راه غفاری راه را ادامه دهید. اما از آنجا به بعد خیابان یک طرفه است و باید وارد خیابان امام خمینی شوید. سپس وارد بولوار صدرا شده و سه راهی دوم را به چپ بپیچید و وارد کوچه سازمان آب شوید. این کوچه شما را به خیابان سپاه خواهد رساند.
خیابان سپاه از پر ترددترین خیابان‌های شهر است، به همین دلیل از این خیابان تا هتل راسپینا قم کمی ترافیک است. هتل راسپینا در این خیابان و در جنب کوچه حاج نمازی قرار دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل راسپینا قم را می‌توان در لیست با کیفیت‌ترین هتل‌های قم قرار داد. زیرا هم از نظر امکانات، هم تمیزی و هم کیفیت غذایی این هتل توانسته رضایت کامل مسافران را به عنوان یک هتل سه ستاره جلب کند. این هتل 38 واحد اقامتی دارد که در 6 طبقه این ساختمان قرار دارد. در هنگام اقامت خود در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند منوی سلف سرویس رستوران با تنوع بالای ایرانی و لبنانی، پارکینگ اختصاصی، روم سرویس 24 ساعته و... لذت ببرید.
نقاط قوت
  • چشم انداز رو به حرم
  • کیفیت بالای غذا
  • اینترنت رایگان در لابی
  • IPTV  و پاور سوئیچ در اتاق‌ها
  • پارکینگ اختصاصی
  • دکوراسیون زیبا با لوازم نو
نقاط ضعف
  • کوچک بودن اتاق‌ها
  • کیفیت متوسط صبحانه
نحوه رزرو
  • تماس با هتل به شماره تلفن 02536604545
  • رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

برای سرو غذا در هتل راسپینا قم رستورانی مجلل با آشپزهایی حرفه‌ای پذیرای مهمانان هتل هستند. رستوران این هتل که در طبقه ششم هتل واقع است، برای وعده‌های نهار و شام منوی سلف سرویس را با تنوع بالای غذایی شامل غذاهای سنتی و مدرن ایرانی و لبنانی ارائه می‌دهد. اما اگر تمایل داشتید غذا را در بیرون از هتل سرو کنید، می‌توانید به رستوران‌ها و فست فوهای نزدیک هتل نیز مانند فست فود پونه، رستوران توحید، دیزی سرای دلشاد و... سر بزنید و از غذاهای متنوع آن‌ها لذت ببرید.

امکانات برای خرید سوغاتی

موقعیت هتل راسپینا قم به گونه‌ای است که شما به راحتی و حتی با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مراکز خرید در قم اطراف حرم حضرت معصومه (س) دسترسی داشته باشید. در اطراف خود هتل نیز تعداد زیادی فروشگاه سوهان مخصوص قم و صنایع دستی قم وجود دارد که می‌توانید برای خرید سوغات قم به آن‌ها مراجعه کنید.
قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان، 5 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم است.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
IPTV
پارکینگ
پاور سوئیچ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
لوازم بهداشتی
مبلمان
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.