هتل دربند سمنان

2 بهمن، 1398
2 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
هتل دربند سمنان در کوهپایه‌های کوه کمرد مهدی‌شهر ساخته شده و از سال 1389 پذیرای گردشگران علاقمند به طبیعت زیبای سمنان است. ابهت منطقه کوهستانی، پله‌های سنگی تا سردر هتل و درخت‌هایی که به نظم در محوطه صف کشیده‌اند، این حس را در شما ایجاد می‌کنند که وارد یک قلعه کوهستانی شده‌اید و ‌می‌توانید یک شهر را زیر نظر داشته باشید. هتل دربند سمنان دژی است که حین اقامت در آن، سکوت و آرامش کوهستان را لمس می‌کنید. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
 استان سمنان، حدفاصل شهمیرزاد و سمنان، منطقه گردشگری دربند
راه دسترسی:
از سمنان باید به سمت مهدی‌شهر بروید و در شمال این شهر از کنار باغات عباس آباد، وارد جاده دربندشهر شوید، در این جاده 1 کیلومتر که رانندگی کنید، دست چپ یک جاده باریک هست که شما را به میدان پارک سنگسر می‌رساند. وارد اولین خروجی میدان از دست راست شوید، 100 متر که جلو بروید ورودی هتل دربند سمنان را می‌بینید. اگر با خودروی خودتان سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ هتل دربند سمنان استفاده کنید که ظرفیت 140 خودرو را دارد.  روبه‌روی این هتل باغ سیب مهدی‌شهر را می‌بینید و غار دربند سنگسر در 1 کیلومتری محوطه هتل دربند سنگسر قرار گرفته است. در صورتی‌که وسیله ندارید، برای گشتن در طبیعت اطراف از پذیرش هتل درخواست تاکسی سرویس کنید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه  


هتل دربند سمنان در دامنه کوه قرار گرفته، 3 طبقه است، 21 اتاق دارد و می‌تواند پذیرای 100 مسافر باشد. در حیاط این هتل دو ویلای دوبلکس هم قرار گرفته که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌اند. طراحی داخلی اتاق‌های هتل دربند سمنان به سبک سنتی خانه‌های دهه 1360 است؛ انگار بچه شده‌‌اید و به خانه عمه یا خاله‌تان در شهرستان رفته‌اید؛ شمعدان‌های لاله، صندلی‌های ننویی، پرده‌ها و روتختی‌های شرابی‌رنگ، فضای اتاق‌ها را کاملا صمیمی و دنج ساخته‌اند. تخت‌های هر اتاق بسته به گنجایش اتاق ممکن است دبل یا تک‌نفره باشند. سرویس بهداشتی و حمام اتاق‌ها تمیز‌اند. اتاق‌های هتل همگی یخچال، تلویزیون و کمد دارند و میز و مبل‌شان کوچک است؛ اما اگر ویلاهای داخل محوطه را رزرو کرده باشید، یک آشپزخانه کوچک، مبلمان و میز ناهار خوری هم در سوئیت وجود دارد. ورودی هتل دربند سمنان پله‌های زیادی دارد اما افراد کم‌توان یا ناتوان می‌توانند با آسانسور یا سطح ویلچر‌رو این پله‌ها را طی کنند. یکی از دو ویلای داخل محوطه‌ نیز سطح ویلچر‌رو دارد که اقامت را برای این افراد ممکن می‌سازد.
 
نقاط قوت
  • منطقه ییلاقی خوش آب و هوا
  • فضای وسیع محوطه
  • منطقه کوهپایه‌ای
  • وجود آسانسور و ویلچر‌رو
  • مناسب افراد کم‌توان یا ناتوان
نقاط ضعف

  • نداشتن صندوق امانات در اتاق
  • نداشتن سالن ورزشی
  • نداشن فروشگاه و غرفه
  • نداشتن سالن بیلیارد
  • نداشتن صرافی
  • نداشتن اتاق بازی برای کودکان
  • نداشتن استخر و جکوزی
  • نداشتن آرایشگاه
  • نداشتن ترانسفر فرودگاهی

امکانات برای سرو غذا


اتاق‌های هتل دربند سمنان یخچال دارند و اگر خواستید غذای حاضری میل کنید، مواد اولیه آن را می‌توانید از سوپر رهگذر، در میدان نماز تهیه کنید که با هتل دربند سمنان 5 کیلومتر فاصله دارد. خدمات کافی شاپ یا رستوران این هتل برای مهمان‌های مقیم با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود با این حال اگر خواستید در اطراف هتل به رستوران بروید، در خیابان دربند شهر، حدود 1 کیلومتری هتل، رستوران باباطاهر را امتحان کنید. البته اگر ساکن ویلاهای هتل دربند سمنان هستید، خودتان دست به کار آشپزی شوید زیرا این ویلاها آشپزخانه و تمامی لوازم پخت‌و‌پز را دارند.

امکانات برای خرید سوغاتی


در هتل دربند سمنان فروشگاهی برای خرید سوغاتی وجود ندارد. برای خرید لبنیات مشهور منطقه مهدی‌شهر باید به میدان شهدای مهدی‌شهر در 5 کیلومتری هتل دربند سمنان بیایید و از فروشگاه لبنیات ییلاقی سوغات سنگسر خرید کنید.
 
نحوه رزرو
  • تلفن رزرو: 023336288888
  • امکان رزرو اینترنتی از طریق وبسایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های ایران
قوانین و نکات
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
نرخ مهمان خارجی مطابق با نرخ‌نامه
پذیریش زوجین با شناسنامه یا صیغه‌نامه ممهور به مهر برجسته
اقامت رایگان برای کودکان زیر 7 سال




آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آب رایگان
آسانسور
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
رخت‌آویز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کمد لباس
لوازم بهداشتی
میز تحریر
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

فعلا تا کارشناسی ارشد صنایع غذایی خوندم و سعی می‌کنم طرح‌های سالمی رو به کارخونه‌های سراسر کشور ارائه بدم؛ برای همین سفر زیاد می‌رم. به نظر من آدم‌ها در سفر تربیت می‌شن. تو هر مقصد از آدم‌ها و فرهنگشون کلی چیز یاد می‌گیرم. نوشتن رو هم از سال 85 شروع کردم و هیچ وقت دوست ندارم تمومش کنم. نقاشی، پیانو، دوچرخه و تنیس رو دوست دارم؛ خیلی هم اجتماعیم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.