هتل امیرکبیر اراک

4 دی، 1398
4 دی، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
هتل امیرکبیر اراک در سال 1384در مرکز سیاحتی تفریحی امیر کبیر اراک افتتاح شده و  بسیار لوکس، زییا و دیدنی است. فضای سنتی در کنار  سالن وسیع و مجلل کلاسیک هتل شما را یاد داستان علاالدین و چراغ جادو می‌اندازد. تضاد بازار سنتی و قصر پادشاه داستان، چیزی شبیه آنچه در هتل امیرکبیر اراک می‌بینید است. انگار قالیچه پرنده قرار است از روی تخت‌های سنتی هتل بلند شود و دورتادور ستون‌ها و حوض داخل عمارت هتل بگرداند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
 
آدرس:
استان مرکزی، اراک، میدان صنعت، بلوار آیت‌الله اراکی، مجموعه تفریحی امیرکبیر
راه دسترسی:
اگر با خودروی‌ خودتان به اراک می‌‌روید باید از بزرگراه حاشیه‌ای خلیج فارس به میدان صنعت اراک بروید؛ سپس به بلوار آیت‌الله اراکی وارد شوید. ورودی هتل امیرکبیر اراک در 200 متری نرسیده به میدان صنعت قرار گرفته است. می‌توانید خودروی‌تان را در پارکینگ هتل بگذارید. نزدیک‌ترین ترمینال مسافربری به هتل امیرکبیر اراک، ترمینال اتوبوس‌رانی است که تنها 1400 متر با آن فاصله دارد. راه‌آهن و فرودگاه به ترتیب در 6/5 و 19 کیلومتری این هتل هستند. اگر قصد اقامت در هتل امیرکبیر اراک را دارید می‌‌توانید برای گشتن اراک از مسئولان هتل بخواهید تا برای‌تان تاکسی سرویس خبر کنند. این هتل در 5 کیلومتری بازار اراک است و می‌توانید مسیر سرراست آن را با تاکسی خطی هم بروید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه


هتل امیرکبیر اراک 5ستاره است و 5 طبقه با 75 اتاق دارد. طراحی نما و معماری داخلی آن واقعا زیبا و خاص است. محوطه بزرگ هتل امیرکبیر اراک و نمای چد وجهی ساختمان سفید آن برای هر مسافری جذابیت دارد. همین‌که وارد ساختمان هتل شوید؛ در لابی یک حوض و آب‌نمای زیبا در خروش است؛ لوستری بسیار طویل در امتداد چند طبقه تا سطح لابی کشیده شده و یک پیانوی گراند کلاسیک کنار آن قرار دارد. دو پلکان زیبا و منحنی مسافران را به سالن رستوران‌های طبقه‌های 1 و 2 هدایت می‌کند. البته افراد کم‌توان یا ناتوان نگران نباشند زیرا در هتل امیرکبیر اراک آسانسور وجود دارد. هر اتاق سرویس بهداشتی اختصاصی شامل حمام و توالت فرنگی دارد. . لوازم اتاق‌ها ساده‌اند و طرح ملچ و دکوراسیون قرمز وکرم آنها خنثی و تسکین‌دهنده است. بیشتر لوازم اولیه و مورد نیاز مسافران در اتاق قرار دارد. مسافرانی که به ورزش علاقه دارند می‌توانند در سالن بدن‌سازی و استخر هتل امیرکبیر اراک کالری بسوزانند.
مسافران قبلی این هتل از خود هتل و برخورد پرسنل آن تقریا رضایت داشته‌اند؛ از منظره زیبای کوه و دشت که در تراس اتاق‌ زیر پای بیننده قرار می‌‌گیرد، بسیار تعریف کرده‌اند اما از نبودن چای‌ساز یا حتی فلاسک در برخی اتاق‌ها خیلی شکایت داشته‌اند.

نقاط قوت
  • محوطه بزرگ و زیبا
  • داشتن سیف باکس در اتاق
  • وجود چند نوع رستوران در هتل
  • وجود استخر و جکوزی
  • وجود سالن ورزشی مجلل و مجهز
  • امکان پیاده‌روی در محوطه
  • میز و نیمکت در فضای باز
  • تراس با منظره زیبا
  • سالن کنفرانس
نقاط ضعف
  • نداشتن صرافی
  • نداشتن اتاق بازی برای کودکان
  • نداشتن آرایشگاه
  • نداشتن ترانسفر فرودگاهی
  • نداشتن سالن بیلیارد
  • نداشن فروشگاه و غرفه
  • نداشتن چای‌ساز و کتری برقی در اتاق

امکانات برای سرو غذا


صبحانه مسافران هتل امیرکبیر اراک رایگان است اما برای صرف سایر وعده‌های غذایی در رستوران‌های سنتی و فرنگی این هتل باید هزینه پرداخت کرد. هتل امیرکبیر
اراک امکانات آشپزی در اتاق ندارد اما بیشتر اتاق‌های آن چای‌ساز دارند؛ البته خیال‌تان راحت باشد، در هر اتاق هتل امیرکبیر اراک یک یخچال قرار گرفته که مسافران بتوانند خوراکی‌های فسادپذیر خود را در آن قرار دهند. اگر تنقلاتی خواستید می‌توانید به سوپرمارکت جینو در خیابان 15 خرداد اراک، نرسیده به میدان دروازه تهران و 5 کیلومتری هتل امیرکبیر بروید که سرراست است. چرخیدن در کوچه پس‌کوچه‌های محله اطراف بزرگراه خلیج فارس، بدتر گیج‌تان می‌کند. در محوطه مجموعه تفریحی امیرکبیر اراک، چندین رستوران سنتی، فرنگی، فست‌فود و کافه وجود دارد و می‌توانید آنها را هم برای صرف وعده‌های غذایی امتحان کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی


هتل امیرکبیر اراک فروشگاه عرضه صنایع دستی ندارد و چون تقریبا در حاشیه شهر قرار گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم هنگام مراجعه به بازار اراک از قنادی نانسی جوزغند یا نان فتیر که از سوغاتی‌های مشهور اراک هستند، سوغاتی بخرید.

نحوه رزرو
  • تلفن رزرو: 08633124061
  • امکان رزرو اینترنتی از طریق وبسایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های ایران

قوانین و نکات
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
نرخ مهمان خارجی مطابق با نرخ‌نامه
پذیریش زوجین با شناسنامه یا صیغه‌نامه ممهور به مهر برجسته
اقامت رایگان برای کودکان زیر 6 سال



آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آب رایگان
آسانسور
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پارکینگ
پاور سوئیچ
تجهیزات آشپزی
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
دیجیتال
رخت‌آویز
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم اعلام حریق
سیستم گرمایش و سرمایش
شبکه پخش فیلم
صبحانه
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
کولر گازی
گرمایش
لوازم بهداشتی
مبلمان
میز تحریر
مینی بار با هزینه
نوع قفل درب اتاق
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

فعلا تا کارشناسی ارشد صنایع غذایی خوندم و سعی می‌کنم طرح‌های سالمی رو به کارخونه‌های سراسر کشور ارائه بدم؛ برای همین سفر زیاد می‌رم. به نظر من آدم‌ها در سفر تربیت می‌شن. تو هر مقصد از آدم‌ها و فرهنگشون کلی چیز یاد می‌گیرم. نوشتن رو هم از سال 85 شروع کردم و هیچ وقت دوست ندارم تمومش کنم. نقاشی، پیانو، دوچرخه و تنیس رو دوست دارم؛ خیلی هم اجتماعیم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3 2 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.