هتل اطلس قم

25 دی، 1398
25 دی، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل اطلس قم نزدیک‌ترین هتل به حرم حضرت معصومه است که در کوچه آبشار قرار دارد. درب این هتل رو به روی صحن جوادالائمه باز می‌شود. این موضوع برای هتل مزایای بسیاری را به همراه دارد که برای زائرین حرم حضرت معصومه نیز مطلوب است. هتل اطلس قم هتلی 2 ستاره است که فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرد. این هتل به تناسب جایگاه خود امکانات خوبی ارائه می‌دهد که توانسته رضایت زائرین قم را جلب کند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل اطلس قم

شهر قم به دلیل وجود حرم اهل بیت پیامبر، حضرت معصومه(س)، از قطب‌های مهم مذهبی ایران است. از این رو هر ساله زائران زیادی به منظور زیارت حرم به این شهر سفر می‌کنند. در چنین شرایطی نزدیک بودن به حرم و دسترسی آسان به آن، از دغدغه‌های همیشگی زائران است. به همین منظور گروهی از جامعه هتلداری قم در سال 1390 پروژه احداث هتل اطلس را به منظور دسترسی هرچه آسان‌تر به حرم برای زائرین این شهر آغاز کردند که در سال 1392 نیز از این هتل بهره برداری شد.

راه‌های دسترسی به هتل اطلس قم

آدرس:
حرم مطهر حضرت معصومه، روبروی صحن جوادالائمه، کوچه آبشار، کوچه شهید محسنی، هتل اطلس قم
راه دسترسی:
هتل اطلس قم آنقدر به حرم نزدیک است که شما حتی با 5 دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید از هتل خود به حرم دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، نزدیک بودن به حرم باعث شده تا این هتل به ایستگاه راه آهن، ایستگاه مترو و اتوبوس نیز نزدیک باشد. از ایستگاه راه‌آهن تا هتل تنها 10 دقیقه راه است و تمام طول مسیر نیز خارج از محدوده ترافیک شهر است. تنها کافی است در بولوار آیت الله مویدی قمی، اولین سه راهی را به سمت چپ بپیچید. این خیابان را تا رسیدن به کوچه نوربخش ادامه دهید، سپس سه راهی را به سمت راست و اولین کوچه را به سمت چپ بپیچید. وارد کوچه آبشار شوید. انتهای این کوچه، کوچه شهید محسنی قرار دارد که هتل اطلس در انتهای آن است.
از سمت فرودگاه نیز از بولوار امام رضا وارد بولوار صدر شده و از آنجا وارد کوپه بوعلی سینا شوید. از این کوپه وارد کوچه هتل مهسان شوید. این کوپه شما را به سمت کوچه آبشار و شهید محسنی هدایت خواهد کرد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل مهسان قم هتلی 2 ستاره است. این هتل در 6 طبقه با 22 واحد اقامتی ساخته شده است و دقیقاً روبروی صحن جوادالائمه  قرار دارد. پرسنل مجرب و با تجربه این هتل به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان هتل هستند. از جمله امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به پارکینگ اختصاصی، رستوران با منوی متنوع، تاکسی سرویس شبانه روزی، صبحانه رایگان و... اشاره کرد که اقامتی مطلوب را برای شما رقم خواهد زد.

نقاط قوت
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 3 سال
  •  پارکینگ رایگان
  •  نزدیک بودن به حرم
  • رستوران
  •  تلویزیون و یخچال در اتاق‌ها
  • سیستم سرمایشی پنکه سقفی و اسپیلت
نقاط ضعف
  • کوچک بودن اتاق‌ها
  • کیفیت پایین غذا
  • ظرفیت محدود پارکینگ
نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن 02536501006
  • رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

برای سرو غذا در هتل اطلس قم، یک رستوران با منوی غذایی متنوع قرار دارد که شما می‌توانید برای وعده‌های نهار و شام از آن استفاده کنید. وعده صبحانه نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. اما اگر تمایل دارید غذا را در بیرون از هتل سرو کنید، می‌توانید غذاهای سنتی و با کیفیت رستوران‌هایی مانند لاله، توحید، شمس و... نیز امتحان کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

نزدیک بودن هتل به حرم باعث شده این هتل به مراکز خرید در قم نیز نزدیک باشد. به همین دلیل با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست مسیر طولانی را طی کنید. پاساژ کویتی‌ها، مرکز خرید الغدیر، مرکز خرید صفائیه و... از جمله مراکز خرید نزدیک به هتل اطلس قم هستند که شما برای خرید سوغات قم و صنایع دستی مخصوص قم می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

قوانین و نکات
 اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان و برای کودکان 3 تا 5 سال نیم بها است.
پذیرش زوج‌ها تنها با ارائه شناسنامه عکس‌دار و صیغه نامه معتبر امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار ممکن است.
ظرفیت پارکینگ هتل محدود است و تضمینی برای ارائه پارکینگ از طرف هتل نیست.

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ
سیستم گرمایش و سرمایش

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.