هتل اسپیناس آستارا

29 دی، 1398
29 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
همیشه از شهر‌ها و مناطق گردشگری استان گیلان بسیار بیشتر از هر جای دیگری لذت برده‌ام؛ شاید عمده‌ترین دلیل آن بکر بودن مناظر و پابرجا بودن بافت سنتی شهر‌ها نسبت به دیگر استان‌های ایران باشد. آستارا یکی از شهرهای منحصر به فرد گیلان از لحاظ توریستی است و هتل اسپیناس آستارا یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر زیبا؛ هتل اسپیناس آستارا که در سال 1377 تاسیس شده توانسته چشم‌‌انداز خاص شهر آستارا که ترکیبی از کوه، جنگل و دریاست را پیش چشمان شما بگذارد. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شویم.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل اسپیناس آستارا

آدرس:
5 کیلومتری جاده‌ی تالش- آستارا، جنب پلیس‌راه آستارا
راه دسترسی:
دسترسی به هتل اسپیناس آستارا اصلا سخت نیست و مشخص است موقع تاسیس هتل به آن اهمیتی زیادی داده‌اند. به دلیل قرار گفتن در کنار پلیس راه هیچ دشواری در پیدا کردن هتل اسپیناس آستارا نخواهید داشت. اگر از سمت جاده‌ی تالش به سمت آستارا می‌روید، پس از پلیس‌راه اولین دوربرگردان را دور بزنید و پس از برگشتن حدود 2 کیلومتر از طریق راه دسترسی ویژه‌ی هتل به سمت راست بپیچید. ترافیک هرگز در این محدوده گریبان‌گیر شما نخواهد شد و می‌توانید با تاکسی دربستی نیز به سرعت بین شهر و هتل رفت و آمد کنید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا با ساختمانی زیبا و با امکانات عالی در نزدیکی ساحل دریای خزر و در دامنه‌ی جنگل‌های جنوب آن قرار گرفته است. مجموعه ساختمان‌های هتل اسپیناس آستارا دارای 5 طبقه‌، 116 اتاق و ظرفیت کلی 338 تخت هستند. در مجموع اتاق‌ها از لحاظ اندازه و منظره به 4 دسته تقسیم شده‌اند. اتاق‌های رو به باغ با متراژ 15 متر، اتاق‌های رو به دریاچه با متراژ 55 متر، سوئیت‌های 55 متری با منظره‌ی باغ و سوئیت رویال 95 متری با منظره‌ی دریاچه. در هتل اسپیناس آستارا  جز در موارد محدودی مانند سالن صبحانه، سختی خاصی برای افراد کم‌توان وجود ندارد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات،‌ اتاق‌ها و لابی موجود است.

نقاط قوت
  • منظره‌های متنوع و زیبای دریاچه‌ی استیل،‌ باغ، دریا و ...
  • امکانات تفریحی مناسب نظیر سالن بیلیارد، گیم‌نت،‌ جت اسکی، زمین تنیس، پارک کودکان و...
  •  دسترسی‌های خوب برای افراد کم‌توان
  • پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا
  • دسترسی خوب و بدون ترافیک
  • نزدیک به مراکز شهری و گردشگری
  • فضای سبز دلنشین
  • رستوران اختصاصی و بوفه‌ی صبحانه
نقاط ضعف
  •  قیمت بالای غذاها و کافی‌شاپ
  • قدیمی بودن برخی وسایل و محیط هتل
  • سرعت پایین اینترنت
  • نداشتن امکانات گردشگری
  • مبله نبودن اتاق‌ها
  • نداشتن برخی امکانات نظیر چای‌ساز درون اتاق‌ها
نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

هتل اسپیناس آستارا رستوران‌های اختصاصی دارد که غذاهای متنوع فست فود، سنتی و محلی را با منویی متنوع در اختیار شما قرار می‌دهند. رستوران خیام در داخل هتل اسپیناس آستارا برای وعده‌های ناهار و شام و همچنین سالن شقایق از ساعت 7 تا 9:30 مخصوص سرو صبحانه هستند و هر دو از منظره‌ای فوق العاده برخوردارند. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی، شیرینی،‌ غذاهای سبک و... را در کافی‌شاپ هتل اسپیناس آستارا نوش‌ جان کنید. فست‌فود اسپیناس هم نزدیک خیابان شهید رجایی قرار دارد و به راحتی در دسترس است. اگر قصد دارید غذای خود را خارج از هتل اسپیناس آستارا میل کنید، گزینه‌های متنوعی هم در اطراف و هم در داخل شهر آستارا وجود دارند که غذاهایی لذیذ و محیطی دنج دارند؛ برای مثال توصیه می‌کنیم حتما غذاهای رستوران افرا در داخل شهر خیابان ملت را امتحان کنید و همچنین رستوران زیتون که فاصله‌ی زیادی هم با هتل اسپیناس آستارا ندارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

متاسفانه جای اختصاصی برای خرید سوغاتی‌های محلی شهر آستارا در داخل مجموعه‌ی هتل اسپیناس آستارا در نظر گرفته نشده و شاید تنها بتوانید از کتابفروشی داخل استفاده کنید. اگر به فکر این هستید که از سفر آستارا برای خود و یا عزیزان‌تان یادگاری داشته باشید باید به مرکز شهر آستارا و یا ورودی‌های اصلی شهر بروید. از جمله چیزهایی که می‌توانید به عنوان سوغات آستارا تهیه کنید می‌توان به نمد، گلیم، قالی، ظروف سفالی، حصیر، عسل، ‌انواع رب‌آلوچه و ازگیل، میوه، سبزیجات محلی و ... اشاره کرد.

قوانین و نکات
خدمات لازم برای برگزاری مراسم عقد و ازدواج نیز در هتل اسپیناس آستارا انجام می‌شود
پذیرش خانم مجرد با مدرک شناسایی معتبر
پذیرش صیغه‌نامه با مهر برجسته
کودکان زیر 7 سال رایگان
برای کنسلی از 48 ساعت قبل باید هماهنگ شود
امکان سفارش تخت اضافه با پرداخت 20 دلار


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
تراس
تلویزیون در اتاق
حمام
میز تحریر
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

دوستام کیان صدام می‌کنن. عاشق موسیقی‌های سنگین و زیبایی‌های پیچیده هستم،‌ به خاطر همین سفر جذبم می‌کنه. چون یه فرآیند طولانی و دقیقه؛ باعث می‌شه برای یه مدت نامعلومی وارد داستان‌ها و درگیری‌های غیر قابل پیش‌بینی بشی. دانشجوام و درگیر کتاب، پرخور و درگیر غذا، شاداب و درگیر عشق. می‌نویسم تا تجربه‌ها و نظراتم را به بقیه به اشتراک بذارم می‌دونم که به درد می‌خوره.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 1 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.