هتل استقلال قم

28 دی، 1398
28 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل استقلال در مرکز شهر قم واقع شده است. این هتل 4 ستاره با چشم‌اندازی از شهر و معماری و طراحی زیبا و منحصربه‌فرد از مجلل‌ترین هتل‌های قم به شمار می‌رود و فاصله‌اش تا حرم با ماشین 10 دقیقه است. اتاق‌های هتل مجهز به لوکس‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات هتلداری هستند و کارکنان مجرب و حرفه‌ای در محیطی دلپذیر از گردشگران داخلی و خارجی به شایستگی میزبانی می‌کنند. هتل در سال 1395 بازسازی شد و هزینه‌ی زیادی صرف تجهیزات و دکوراسیون داخلی هتل گردید. آب‌نما و جام‌های زیبای گل در لابی و ورودی هتل، به‌خوبی بیانگر طراحی چشم‌نواز و محیط دل‌نشین هتل هستند. در هتل استقلال قم هر آنچه نیاز داشته باشید به بهترین شکل فراهم است و با امکانات رفاهی عالی و مراکز خرید متنوع، حتی نیازی ندارید از هتل خارج شوید. هتل با ارائه خدمات به‌روز برایتان اقامتی خوش و سفری به‌یادماندنی را رقم می‌زند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل استقلال قم

هتل استقلال قم در سال 1389 افتتاح شد. هتل سال 1395 به‌منظور ارتقا کیفیت و تجهیزات بازسازی شد و در فروردین 96 با مدیریت و کارکنان جدید پس از کسب ستاره چهارم هتلداری و ستاره طلایی پرستیژ و شیک بودن به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل استقلال قم

آدرس:
قم، 55 متری بزرگراه عمار یاسر، ابتدای تونل غدیر، نبش کوچه 9
راه دسترسی:
اگر بخواهید از حرم حضرت معصومه به هتل استقلال قم بروید، باید بلوار زائر را به سمت خیابان لواسانی طی کنید. سپس داخل بلوار رضوی شوید. به سمت میدان جهاد حرکت کنید تا به بلوار 15 خرداد برسید. مسیر را تا بزرگراه عمار یاسر ادامه دهید. ابتدای تونل غدیر، نبش کوچه 9، هتل را خواهید دید.  
هتل دسترسی سریع و آسانی به نقاط مختلف شهر دارد. فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن قم با ماشین 15 دقیقه و تا پایانه مسافربری 10 دقیقه است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل استقلال قم 9 طبقه و دارای 27 اتاق و سوئیت است. هتل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی،سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، سشوار و مبلمان هستند. اتاق‌های دو تخته دبل با طراحی و رنگ‌آمیزی زیبا، اتاق‌های ویژه ماه‌عسل هتل هستند.
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات هتل برای استفاده مهمانان قرار دارد.

نقاط قوت
  • داشتن چشم‌اندازی از شهر و دسترسی آسان به نقاط مختلف
  • صبحانه رایگان
  • سرویس حرم رایگان
  •  اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها
  • پارکینگ مسقف و غیر مسقف رایگان
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 3 سال
  • امکانات رفاهی مدرن و مراکز خرید متنوع
  • دسترسی آسان برای افراد ناتوان و کم‌توان
نقاط ضعف
  • ظرفیت محدود پارکینگ مسقف هتل
  • نداشتن رمپ در قسمت ورودی هتل (در بخش پارکینگ رمپ قرار دارد که با آسانسور به سایر طبقات هتل دسترسی دارد.)
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل استقلال قم
    شماره تلفن: 02537702026
  • رزرو اینترنتی از سایت هتل استقلال قم
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌ها

امکانات برای سرو غذا

رستوران قصر هتل استقلال قم با سینی مزه‌های ویژه مهمان که ابداع ویژه هتل است، در محیطی دلپذیر و باشکوه با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و عربی از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران دارای دو بخش ویژه و خانوادگی با 3 طبقه کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی مسقف است.

امکانات برای خرید سوغاتی

از امکانات ویژه هتل استقلال قم فروشگاه‌های متنوع آن است. برای خرید سوغات قم شما نیازی به ترک هتل ندارید. فروشگاه‌های فرش دستبافت، طلا و جواهر و عتیقه‌جات، نمایشگاه و فروشگاه تابلو نقاشی و صنایع‌دستی، فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا، فروشگاه کت و شلوار، سیگار برگ و فروشگاه سوغات استان‌ها، انتخاب‌های شما برای خرید سوغاتی و هدیه هستند. علاوه بر تمام این‌ها، هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید قم دارد. پاساژ الزهرا درست روبروی هتل قرار دارد و با طی کردن فاصله 15 دقیقه‌ای با ماشین می‌توانید به مجتمع‌های تجاری گنجینه و صفاییه برسید. پیشنهاد می‌کنم حتماً از بازار قدیمی قم هم دیدن کنید. در بازار کهنه قم علاوه بر خرید می‌توانید از دیدن معماری اصیل ایرانی این مکان تاریخی گردشگری هم لذت ببرید.

قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه رسمی با مهر برجسته

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.