هتل آپارتمان آسمان 1 بوشهر – 1 ستاره

16 آذر، 1398
16 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل آپارتمان آسمان 1 در شهر بوشهر و خیابان امام خمینی واقع شده و محیط مدرنی دارد. همان اول که وارد لابی هتل می‌شوید، عکس‌های شیک از شهرهای مدرن دنیا توجه‌تان را جلب می‌کند. سقف شیشه‌ای لابی و رستوران تمام اشیا محیط را انعکاس می‌دهد و یک جورهایی آدم را یاد فیلم اینسپشن (Inception) کریستوفر نولان می‌اندازد. هتل آپارتمان آسمان 1 بوشهر سال 1384 تاسیس و در سال 1395 بازسازی شد.
آدرس:
بوشهر، خیابان حافظ جنوبی
راه_دسترسی:
پیدا کردن هتل آسمان اصلا کار سختی نیست؛ اگر اتومبیل شخصی دارید، از بلوار طالقانی وارد خیابان رئیس علی دلواری شوید و سپس از خیابان آسفالته حافظ جنوبی به سمت شمال حرکت کنید؛ 400 متر جلوتر هتل آپارتمان آسمان 1 بوشهر را می‌بینید.
از سمت مرکز بوشهر و خیابان ولیعصر هم به راحتی می‌توانید وارد خیابان حافظ جنوبی شوید؛ حدود 300 متر به سمت جنوب حرکت کنید تا به هتل آپارتمان آسمان 1 برسید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

هتل آپارتمان آسمان 1 بوشهر در 5 طبقه ساخته شده است و 17 اتاق و سوئیت دارد؛ چون تعداد اتاق‌ها کم است و در 5 طبقه پراکنده شده‌اند، پس نگران شلوغی هتل نباشید. اگر اتاق‌تان در طبقات بالا قرار دارد و کودک یا فرد کم‌توان همراه شماست، آسانسور هتل در خدمت شماست. اکثر امکانات رفاهی مثل وسایل سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت رایگان در اتاق‌ها وجود دارد. البته اگر تمایلی به استفاده از سرویس فرنگی ندارید، باید به لابی بروید و از سرویس بهداشتی ایرانی استفاده کنید. اتاق‌ها یا دو تخته‌اند یا سه تخته؛ سوئیت ها هم سه نفره یا پنج نفره هستند.
نقاط قوت
    اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها
    • نزدیکی به گمرک و ساحل بوشهر
    • تمیزی اتاق‌ها
    • اقامت رایگان برای کودکان کمتر از 5 سال
    نقاط ضعف
    • نداشتن پارکینگ
    • نداشتن سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها و سوئیت‌ها

    نحوه رزرو
    • تماس تلفنی با هتل آپارتمان آسمان1:
      07733328968
    • رزرو اینترنتی از طریق سایت های رزرو آنلاین

    امکانات برای سرو غذا

    محیط رستوران شیک و زیباست اما برخی گردشگران از قیمت غذاها و برخورد پرسنل خیلی راضی نبودند. به نظر ما برای سرو حداقل یکی از وعده‌های غذایی به رستوران هتل آپارتمان آسمان 1 بوشهر سر بزنید چون اکثر مشتریان اینجا از طعم غذاهای ایرانی و محلی تعریف کرده‌اند. با این حال اگر دنبال رستوران‌گردی در بوشهر هستید، به رستوران ستاره بروید و غذای محلی و سنتی بخورید. فاصله رستوران ستاره با هتل آسمان 700 متر است و فقط 9 دقیقه پیاده‌روی دارید. اگر با همسر یا شوهرتان به بوشهر آمده‌اید و می‌خواهید کافه گردی کنید، کافه بام شکور در ابتدای خیابان حافظ جنوبی انتخاب مناسبی‌ست.
    قوانین و نکات
    ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
    پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
    پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه‌نامه معتبر
    سرویس اضافه به صورت کف‌خواب است
    اقامت رایگان برای کودک زیر 5 سال


    آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
    آدرس:

    راه دسترسی:

    مشخصات کلی اقامتگاه

    نقاط قوت
    نقاط ضعف

    نحوه رزرو

    امکانات عمومی

    اینترنت در اتاق
    تلویزیون در اتاق
    حمام
    سرویس بهداشتی فرنگی
    سیستم گرمایش و سرمایش
    صبحانه
    مبلمان
    یخچال

    امکانات برای سرو غذا

    امکانات برای سوغاتی

    قوانین و نکات

    برچسب(ها)
    موقعیت(ها)

    از بچگی دنبال ماجراجویی و تجارب جدید بودم؛ عاشق فوتبال، تکنولوژی، فیلم و بازی‌های کامپیوتری‌ام و هیچ وقت از این کارا خسته نمی‌شم. البته عاشق طبیعت هم هستم چون آرامش زیادی ازش میگیرم. از سال 94 در حین درس خوندنم به طور حرفه‌ای وارد دنیای تولید محتوا شدم و عاشق اینکارم. سال 96 هم در رشته روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی فارغ التحصیل شدم.

    امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3 1 نفر
    نظرتو با ما مطرح کن
    نظرات دیگران
    اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.