مرکز خرید پالادیوم

12 آبان، 1398
12 آبان، 1398
مدت مطالعه :
اشتباه نکنید! نمی‌خواهیم درباره پالادیوم، فلزی که گران‌تر از طلاست صحبت کنیم، بلکه می‌خواهیم درباره مرکز خرید پالادیوم بگوییم که این روزها در شمال تهران می‌درخشد و مشتریان خودش را دارد.
بهترین زمان بازدید از پالادیوم
فکر کنید در یک روز بارانی و سرد در خیابان مقدس اردبیلی هستید و چتری برای در امان ماندن از این باران شدید ندارید، آن‌جاست که پالادیوم مانند سوپرمن به نجات شما می‌آید و سقفی برای‌تان می‌سازد که هم از باران در امان باشید، هم کلی سرگرم شوید. در روزهای گرم تابستان هم برای‌تان وسایل سرمایشی روشن می‌کند تا آفتاب سوزان باعث سوختگی پوست‌تان نشود. در هر صورت اگر بخواهیم براساس آب و هوا و فصل بهترین زمان بازدید از پالادیوم را مشخص کنیم باید بگوییم در تمام فصل‌ها و آب‌وهواها می‌توانید به پالادیوم بروید.
مرکز خرید پالادیوم
نمایی از فودکورت پالادیوم و برندهای معروفش | عکس: سید علیرضا مرتضوی
اما اگر بهترین زمان را می‌خواهید، زمانی‌ست که این برندهای گران و رنگارنگ و براق، جنس‌های‌شان را چوب حراج می‌زنند و با تخفیف‌های باورنکردنی محصولات‌شان را می‌فروشند. حالا می‌گویید از کجا بفهمم چه زمانی این تخفیف‌ها وجود دارد؟ خب جواب بسیار ساده است! در شبکه‌های اجتماعی و خبرنامه مرکز خرید پالادیوم عضو شوید تا آن‌ها برای‌تان آخرین تخفیف‌ها و خبرهای پالادیوم را بفرستند.
راه دسترسی به پالادیوم
برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم اگر با ماشین شخصی بروید، بسیار راحت خواهید بود. ماشین را استارت بزنید و به سمت بزرگراه چمران شمال بروید، وارد خروجی خیابان یمن بشوید. این خیابان را ادامه دهید تا در سمت راست به خیابان مقدس اردبیلی و میدان الف برسید. دیگر چیزی تا پالادیوم نمانده است. شاید در اطراف پالادیوم جای پارک نباشد، اما پارکینگ جادار پالادیوم این مشکل را کاملا حل کرده است. ورودی پارکینگ 3 هزار تومان است و هر ساعتی که ماشین‌تان در ان‌جا پارک باشد 3 هزار تومان به مبلغ اضافه می‌شود. این یعنی باید کلی هزینه‌ی پارکینگ دهید. اگر برای‌تان پیاده‌روی مسئله‌ای ندارد ماشین را دورتر پارک کنید و تا پالادیوم پیاده بروید.
آن‌ها که ماشین ندارند یا نمی‌خواهند هوا را آلوده کنند می‌توانند خط 1 مترو (تجریش- کهریزک) را سوار شوند و در ایستگاه تجریش پیاده شوند. تاکسی‌های تجریش- ولنجک شما را به پالادیوم خواهند رساند، پس حتما مقصد اصلی‌تان را به راننده بگویید تا به شما بگوید دقیقا کجا پیاده شوید که دسترسی به پالادیوم راحت باشد. اتوبوس‌های تندرو خط راه‌آهن-تجریش نیز گزینه‌ی دیگر شما برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم است.
آدرس مرکز خرید پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم
ساعات دسترسی به پالادیوم
پالادیوم، سوپرمن نجات‌دهنده‌ی روزهای بارانی و آفتابی، واحدهای تجاری‌اش، شنبه تا جمعه از ساعات 10 صبح تا 10 شب، واحدهای غذایی‌اش از 11 صبح تا 11 شب (پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 11:30 شب) و سوپرمارکتش از 9 صبح تا 10:30 شب) در دسترس خواهد بود و در باقی ساعات به کلارک کنت تبدیل می‌شود و بسته خواهد بود.

“یادتان باشد درهای پالادیوم ساعت 10:30 هر شب بسته می‌شود، پس برنامه خرید کردن و شکم‌گردی خود را با این ساعت تنظیم کنید.”


دانستنی‌های قبل از دیدن پالادیوم
همانطور که از اسم این مرکز خرید می‌توانید بفهمید، اینجا بسیار گران است و شاید همه قدرت خرید از برندهای معروف این مرکز خرید را نداشته باشند. البته آن‌هایی که قصد خرید کردن هم ندارند در پالادیوم لذت می‌برند چون برای همه سلیقه‌ها ساخته شده است. پالادیوم باشگاه مشتریان خودش را هم راه انداخته است که به شما امتیاز و تخفیف ویژه می‌دهد، مانند یک ماه استفاده از پارکینگ رایگان. برای عضویت در باشگاه مشتریان به سایت مرکز خرید پالادیوم مراجعه کنید یا به صورت حضوری به آن‌جا بروید. فرم عضویت و مدارک خواسته شده را به مسئولش تحویل دهید تا کارت عضویت باشگاه مشتریان پالادیوم برای‌تان صادر شود. کارت باشگاه مشتریان یک کارت غیربانکی است که فقط در خود مرکز خرید اعتبار دارد و امتیازهای شما در آن‌جا جمع می‌شود و می‌توانید از خدماتش استفاده کنید.
از کلوپ ورزشی پالادیوم که دیگر برای‌تان نگوییم. شاید در فیلم‌ها دیده باشید که ورزشکاران بر بلندی یک برج با دیدی عالی در حال ورزش کردن و عرق ریختن هستند، باید بگوییم در باشگاه بدنسازی پالادیوم دید فوق‌العاده‌ای به شهر تهران دارید و انگار تهران مانند تردمیل زیر پای شماست. از باشگاه بدنسازی که بیایید بیرون می‌توانید دوش گرفته و همین دید را در استخر و محل تمرین ورزش‌های آبی پالادیوم داشته باشید.
باشگاه بدنسازی پالادیوم
باشگاه بدن‌سازی پالادیوم در کلوپ ورزشی این مرکز خرید | عکس: ایتان هانت
در کلوپ ورزشی همه‌چیز درباره دید رو به تهران و ورزش لوکس خلاصه می‌شود. برای ثبت‌نام کلوپ ورزشی، اپلیکیشن موبایلی کلوپ را از سایت پالادیوم دانلود کنید و قیمت‌ها را ببینید. در کلوپ ورزشی هم غذاها و نوشیدنی‌های سالم و ورزشکاری هم موجود است و خیال‌تان بابت این مسئله هم راحت باشد. اینترنت و کامپیوتر هم وجود دارد که می‌توانید گاهی با آن‌ها کار کنید. اسپا و ماساژ بعد از یک ورزش سخت هم می‌چسبد.
پالادیوم چندین طبقه اداری هم دارد که در آن کسب‌وکارهای مختلف مشغول درآمدزایی هستند. شرکت VFS Global که کارگزاری سفارت‌های مختلف برای اخذ ویزا هست نیز در پالادیوم قرار دارد و بسیاری از کسانی که می‌خواهند از کشور خارج شوند، به پالادیوم می‌روند و کارهای ویزای خود را انجام می‌دهند.
گاهی رویدادهای مختلف را در پالادیوم جشن می‌گیرند. روز دختر، روز ملی گل‌وگیاه،  عید نوروز، کریسمس، هالووین و... از رویدادهایی‌ست که با برنامه‌های خاص و شور و شادی در مرکز خرید پالادیوم برگزار می‌شود. از کجا بدانید چه رویدادی الان در پالادیوم برگزار می‌شود؟ کافی‌ست اینستاگرام آن‌ها را دنبال کنید تا آخرین اخبار روز پالادیوم را بدانید. گاهی قرعه‌کشی‌های بزرگ هم می‌گذارند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید، شاید شما برنده‌ی یک خودرو شاسی بلند شدید.
راهنمای بازدید از پالادیوم
برگردیم به دلیل اصلی بیشتر بازدید کنندگان پالادیوم، یعنی خرید و شکم‌گردی. برندهای معتبر بسیاری در پالادیوم شعبه دارند. نمایندگی برندهای معروف نایک، اسکچرز، دیزل، مانگو، پونت روما، السی وایکیکی، جین‌وست، سامسونگ، سوپردرای، سواروسکی، اومگا و... تنها بخشی از مراکز تجاری پالادیوم هستند. هر کدام از این مغازه‌ها رنگ و بوی خود را دارند اما همه‌ی آن‌ها در یک چیز مشترک‌اند؛ لوکس بودن. شاید جمله‌ی "خوب کافی نیست، وقتی می‌توانید بهترین باشید" کاملا برازنده‌ی پالادیوم باشد چون این مرکز خرید از بهترین‌ها در نوع خودش است.
نمایندگی آدیداس پالادیوم
نمایندگی برند آدیداس در پالادیوم | عکس: عطیه بیات
سوپرمارکت پالادیوم نعمتی بزرگ برای کسانی‌ست که خانه‌شان نزدیک پالادیوم است چون می‌توانند تمام خرید‌های مایحتاج روزانه‌ی خود را از سوپرمارکت پالادیوم انجام دهند و نگران ناموجود بودن یک محصول هم نباشند. البته شما هم اگر به چیزی احتیاج داشتید دست دست نکنید و از همین سوپرمارکت بخرید چون در پالادیوم وقت زیادی را خواهید گذراند و کلی خسته خواهید شد.
اگر از خرید خسته شدید یا به پالادیوم امدید تا شکم‌گردی کنید، می‌توانید به فودکورت یا کافی‌شاپ‌‌های متعدد پالادیوم بروید. فودکورت پالادیوم از شلوغ‌ترین فودکورت‌های شهر تهران است. در این فودکورت رستوران‌هایی مانند ساب‌لایم، گیلک، کبابی نو، گرانولابار، لاسالسا، کاتسو، جگرسرای تراس و ... وجود دارند که غذاها و دسرهای خوشمزه سرو می‌کنند.
پالادیوم فودکورت
پالادیوم محل خوبی برای شکم‌گردی است | عکس: جاوید فخریان
در طبقه همکف ب هم رستوران‌های زیگ‌زاگ، اسپینو اکسپرس و... قرار گرفته‌اند. کافه رییس معروف هم در این طبقه است. قهوه سفارش دهید، همه‌چیز را بیخیال شوید و زمانی را ریلکس کنید. این تنوع بالا از رستوران و کافی‌شاپ فقط یک چیز به شما می‌گوید، شما دست‌تان برای انتخاب کاملا باز است. استیک یا سالاد؟ گوشت‌خوار یا گیاه‌خوار؟ شیرین یا ترش؟ اصلا فرقی ندارد شما می‌توانید به راحتی غذای مورد علاقه‌تان را در فودکورت پالادیوم پیدا کنید و نوش جان کنید.
برای کسانی که عاشق کیک و شیرینی هستند در همان نزدیکی پالادیوم، می‌توانند به شیرینی الف بروند و از طعم کیک‌های خوشمزه و تازه‌اش بچشند. شیرینی الف در عید نوروز بسیار شلوغ می‌شود چون شیرینی‌های مخصوص پذیرایی عیدش طرفداران زیادی میان تهرانی‌های اصیل دارد. در عید نوروز هر کسی در آن حوالی می‌بینید چند جعبه شیرینی از شیرینی الف گرفته است و به خانه می‌برد.
دوست دارید با مراکز خرید تهران بیشتر آشنا شوید؟ شاید خواندن مطلب «خرید در تهران» به شما کمک کند.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند. در کنار نوشتن، همیشه از دیدن فیلم لذت می‌بردم، به همین دلیل شروع کردم زیرنویس زدن و شدم AmirDW.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.7 31 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.