راهنمای شکم‌گردی در کیش

7 آذر، 1398
19 آبان، 1398
مدت مطالعه :
تصور یک مسافرت و یا گردش و خوش‌گذرانی بدون خوردن غذاهای خوشمزه واقعاً سخت است. مگر می‌شود به جنوب ایران با آن‌همه غذاهای متنوع سفر کرد و شکم‌گردی جزء برنامه‌های سفر نباشد؟ فرقی نمی‌کند گردش و سفر شما با رفتن به یک رستوران و فست‌فود مجلل و لوکس تکمیل شود و یا یک رستوران ارزان‌قیمت. مهم این است که انتخاب شما دقیقاً همان چیزی باشد که خواسته شماست. بهترین رستوران های کیش الزاماً آن‌هایی نیستند که از ظاهری بسیار مدرن و شکیل برخوردارند بلکه در جایگاه‌های متوسط کیش نیز ‌می‌توانید به بهترین کیفیت برسید. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم که برای رفتن به رستوران‌های کیش، بهترین انتخاب را داشته باشید.
رستوران رویال استار
در یک‌کلام لاکچری و اروپایی. غذاهای اروپایی و ایرانی، موسیقی زنده، تسلط کارکنان به زبان‌های عربی و انگلیسی و فضای منحصربه‌فرد آن باعث شده است که رستوران رویال استار کیش هر شب میزبان مهمانان خارجی و ایرانی زیادی باشد و آن را به یکی از بهترین رستوران‌ها در کیش تبدیل کند؛ به‌طوری‌که در برخی شب‌ها مجبور باشید از قبل برای خود میز رزو کنید.
رستوران رویال استار
رستوران های کیش؛ اینجا بسیار شلوغ می‌شود | عکس: حمید علیزاده
ازآنجایی‌که بهترین استیک‌ و بهترین میگو سوخاری را در رستوران رویال کیش می‌توانید پیدا کنید، رزرو و انتظار برای خوردن غذاهای این رستوران کاملاً ارزشش را دارد. اما همانطور که در ابتدا گفته شد، برای رفتن به رستوران رویال استار کیش باید خیلی دست و دل‌باز باشید. چرا که برای یک استیک ماهی با حجم کم، حداقل باید 120 هزار تومان هزینه کنید. رویال استار کیش از ساحل تا حدودی دور است اما به مراکزی مانند مرکز خرید چین و سینما بسیار نزدیک است.
ساعات سرویس‌دهی: 11 الی 24
آدرس: کیش- خیابان خرمشهر- خیابان خراسان- جنب سینما لبخند
شماره تلفن: 07644454071
رستوران کوه نور کیش
شاید همچنین فضایی برای یک رستوران را به‌ندرت بتوانید پیدا کنید. قبل از ورود به این رستوران کیش یک پل زیبا در میان درختان وجود دارد و شما با گذر از این پل که زیر آن نیز آب جاری است به درب ورودی سنگی رستوران کوه نور کیش می‌رسید. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، این رستوران در میان یک کوه ساخته‌شده است و شما برای سرو غذا باید در فضایی مانند یک غار بنشینید که تجربه بسیار متفاوتی را به شما می‌دهد. همین ویژگی‌های منحصربه‌فرد باعث شده رستوران کوه نور یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های کیش باشد.
رستوران کوه نور
رستوران های کیش؛ حتما باید به این رستوران بروید | عکس: لینا آدام
نواختن پیانو زنده،  وجود مجسمه‌های سنگی زیبا و نورپردازی استثنائی فضای واقعاً آرامش‌بخش زیبایی را به وجود آورده است. اما این فضای شگفت‌انگیز را شما با قیمت مناسب نمی‌توانید تجربه کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی حلال ارائه می‌شود و شما برای انتخاب گزینه‌های متنوعی را پیش رو دارید اما غذایی که در این رستوران بیشتر مورد تمجید قرار می‌گیرد، غذای دریایی آن است. رستوران کوه نور کیش از نظر هزینه جزء رستوران‌های بسیار گران‌قیمت کیش به‌حساب می‌آید و شما برای یک سالاد بار مبلغی نزدیک به 40 هزار تومان و یک پرس شیر ماهی بدون برنج مبلغی حدود 140 هزار تومان باید پرداخت کنید. اما برای کسانی که توانایی مالی رفتن به این رستوران زیبا که جزء بهترین رستوران های کیش است را دارند، تجربه این رستوران پیشنهاد می‌شود. در اطراف رستوران کوه نور کیش هتل‌های متعددی وجود دارد که دسترسی شما به یک مکان راحت برای استراحت و اقامت را بسیار آسان می‌کند.
ساعات کاری: 12 ظهر الی 1 بامداد
آدرس: کیش- میدان امیرکبیر- روبروی دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل
شماره تلفن: 07644424809

فودکورت دامون
در طبقه‌ی دوم مرکز خرید دامون فودکورتی وجود دارد که شامل 12 غرفه گوناگون و شلوغ با غذاهای بسیار متنوع و قیمت‌های بسیار مناسب است. چندین ویژگی بسیار خاص، فودکورت دامون را از دیگر فودکورت‌ها متمایز کرده و می‌توان آن‌ را بهترین فودکورت در جزیره کیش نامید. خصوصیت اول آن تراس منحصربه‌فردی است که از معماری بسیار شیک و جذابی برخوردار است. همچنین چشم‌اندازی که تراس فودکورت دامون به دریا دارد این جذابیت را بیشتر کرده. اما ویژگی جذاب‌تری که فودکورت دامون دارد رستوران غذاهای چینی آن است. اگر فیلم سینمایی آشپزی با عشق را دیده باشید اولین صحنه‌هایی که بعد از دیدن رستوران غذاهای چینی آجا به ذهن شما می‌آید صحنه‌های مهارت آشپزها در آن فیلم است.‌ شما می‌توانید از پشت شیشه‌ها آشپزخانه این رستوران را ببینید و از مهارت آشپز‌های این رستوران در هنگام طبخ غذا شگفت‌زده شوید. همچنین تمام رستوران‌ها و فست‌فودهایی که در فودکورت دامون قرار دارند از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است به‌طوری‌که اگر در ساعات شب به این مجموعه سر بزنید بعید است که بتوانید در آن جمعیت، جایی برای خود پیدا کنید. با این وجود با اینکه فودکورت دامون همیشه مملو از مشتری است، شما بعد از سفارش غذا زمان زیادی را منتظر نمی‌شوید. در فودکوت دامون می‌توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی، چینی، هندی، مکزیکی و فست‌فود را با قیمتی بسیار مناسب سفارش دهید و دلی از عزا دربیاورید. فودکورت دامون به ساحل شمالی کیش بسیار نزدیک است و مکان‌هایی مانند باشگاه غواصی و برج ساحلی کیش به راحتی در دسترس شما هستند.
ساعات کاری: 12 ظهر الی 1 بامداد
آدرس: کیش- خیابان وصال- مرکز خرید دامون- طبقه2
شماره تلفن: 7-07644459776  وبسایت
رستوران عمو اکبر
اگر دنبال یک رستوران با فضای معمولی اما قیمت پایین و باکیفیت هستید، رستوران عمو اکبر جای مناسبی است. این رستوران کیش فضای معمولی و قدیمی دارد اما اکثر گردشگران کیش رستوران عمو اکبر را پیشنهاد می‌کنند. غذاهای دریایی و مخصوصاً قلیه ماهی آن در بین مشتریان طرفدار بسیاری داشته و حجم غذا نیز بر خلاف رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت، مناسب است. رستوران عمو اکبر به ساحل شرقی و پارک هنگام جزیره کیش و بازارچه حافظ بسیار نزدیک است و چندین هتل و مجتمع مسکونی در اطراف آن وجود دارد.
ساعات کاری: 12 ظهر الی 4:30 بامداد
آدرس: کیش- خیابان فردوسی
شماره تلفن: 7-07644459776
فست‌فود بومرنگ کیش
 فست‌فود بومرنگ کیش به دلیل تنوع ساندویچ‌ها و قیمت‌ها متعادلش در کنار کیفیت رضایت بخش، به یکی از بهترین فست‌فودها در کیش تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند که شما ساکن کیش هستید و یا کیش را برای سفر و خوش‌گذرانی چند روزه انتخاب کرده‌اید؛ اگر به فست‌فود علاقه دارید اولین جایی که باید به آن سر بزنید فست‌فود بومرنگ کیش است. این فست‌فود گنجایش 80 نفر را دارد و در دو محیط مسقف و آزاد آماده پذیرایی از شما عزیزان است. قیمت‌های فست‌فود بومرنگ بسیار مناسب است و شما می‌توانید با تنها 26 هزار تومان یک چیکن مرغ فوق‌العاده با پنیر گودا و سس مخصوص بومرنگ سفارش دهید. فسف‌فود بومرنگ کیش در کنار مرکز خرید مروارید و مروارید مال است و به مرکز خرید چین نیز دسترسی بسیار آسانی دارد.
ساعات کاری: 11:30 الی 1:30 بامداد
آدرس: کیش- بلوار مروارید- روبروی مرکز خرید مروارید (کلیک کنید)
اینستاگرام   وبسایت
شماره تلفن: 07644458431
رستوران توتی فروتی کیش
شما در حال قدم زدن در مسیر پیاده روی ساحلی و اسکله بزرگ تفریحی کیش هستید و ناگهان گشنگی به سراغ شما می‌آید. حال بهترین گزینه‌ی ممکن برای پاسخ به سروصداهای شکمتان که ناشی از گشنگی شما بعد از پیاده روی طولانی مدت است همین رستوران توتی فروتی کیش است.
رستوران توتی فروتی
رستوران های کیش؛ رستوران توتی‌فروتی نمای رو به دریا دارد | عکس: حمیدرضا محمدی
منو این رستوران کیش مخلوطی از غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب کوبیده، شیشلیگ و برنج ایرانی، غذاهای فرنگی و دریایی،  انواع پیتزا، ساندویچ، دسر و پیش‌غذا و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است که غذاهای این رستوران علاوه بر کیفیت بسیار زیاد و مثال زدنی، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. به‌جرئت می‌توان گفت که همچنین تنوع غذایی را در هیچ جای جزیره کیش نمی‌توانید پیدا کنید. پشت‌بام چوبی رستوران توتی فروتی با توجه به نزدیکی بسیار زیادش به دریا، فضای بسیار جذاب و رمانتیکی را برای شما به وجود آورده است.
ساعات کاری: 13 الی 1 بامداد
آدرس: کیش- انتهای بلوار دریا- جنب اسکله بزرگ تفریحی کیش
اینستاگرام   وبسایت
شماره تلفن: 09347698454
رستوران پایاب کیش
در دنیای مدرن امروز، فضایی سنتی و روباز برای آرامشی چند ساعته و خوردن غذایی لذیذ در کنار خانواده بسیار لازم و ضروری است. رستوران پایاب کیش آز آن رستوران‌هایی است که در فضای سنتی خود آرمش خاصی را در خود دارد و همچنین غذا خوردن همراه با موسیقی زنده فضای بسیار دل‌نشینی را به وجود آورده است. در رستوران پایاب شما انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل نمایید. همچنین چایخانه‌ی سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران سنتی قرار گرفته است. محل بازی برای کودکان و اینترنت رایگان از جمله امکاناتی است که رستوران پایاب کیش در اختیار شما عزیزان می‌گذارد.
آدرس: کیش- میدان المپیک – بلوار المپیک (کلیک کنید)
اینستاگرام
شماره تلفن: 076444236380
قصد سفر به کیش را دارید؟ شاید خواندن مطلب «سفر به کیش» به شما کمک کند سفر لذت‌بخش‌تری به این جزیره داشته باشید.
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد عاشق موسیقی و تکنولوژی بودم. شرایط جوری نبود که به عشق اولم "موسیقی" برسم؛ واسه همین سراغ علاقه¬ی بعدیم رفتم و الکترونیک و مخابرات رو برای تحصیلم انتخاب کردم. ¬برنامه¬نویسی وب و بلاگ نویسی از کاراییه که بهشون علاقه دارم و انجامشون میدم؛ اما هنوزم موسیقی واسم یه¬چیز دیگه¬ست.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.6 22 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.