راهنمای شکم‌گردی در کرمانشاه

30 دی، 1398
22 آبان، 1398
مدت مطالعه :
شکم‌گردی و خوردن غذاهای بومی و خاص در بهترین رستوران های کرمانشاه لذتی است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت. فرقی ندارد جیب شما چقدر پر باشد؛ با هر بودجه‌ای می‌توانید غذای مخصوص کرمانشاه را تهیه کنید و طعم خاص آن‌را تا مدت‌های زیادی به خاطر بسپارید. قرار است در این مطلب با بهترین رستوران های کرمانشاه آشنا شوید؛ پس با اسمارتیز همراه باشید.
رستوران ارگ کرمانشاه
در بالاترین طبقه مرکز خرید ارگ یعنی طبقه یازدهم، رستورانی وجود دارد که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها است. به دلیل نوساز بودن مجتمع ارگ، فضای رستوران ارگ نیز بسیار مدرن و جذاب است. تسلط شما به شهر کرمانشاه در هنگام غذا خوردن حسی را به همراه دارد که شاید در رستوران‌های دیگر نتوانید تجربه کنید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت و بهترین مواد اولیه، در رستوران ارگ کرمانشاه سرو می‌شود و همین موضوع باعث شده تا رستوران ارگ به یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه تبدیل شود.
ارگ کرمانشاه
رستوران های کرمانشاه؛ ارگ میزهای بزرگی دارد
غذای خاص رستوران ارگ که غذای بومی و محلی کرمانشاه نیز به حساب می‌آید، خورشت خلال کرمانشاهی است. همچنین سالاد بار و بخش جداگانه برای سرو پیش‌غذا و نوشیدنی از مزیت‌های دیگر رستوران ارگ کرمانشاه است. البته در نوع ارائه سالاد بار بدسلیقه عمل کرده‌اند و می‌توانست از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار باشد. ازنظر قیمتی، رستوران ارگ کرمانشاه در دسته خوش‌قیمت‌هاست. دسترسی آسان به تاکسی و وجود پارکینگ در مجتمع تجاری ارگ باعث شده تا با خیال آسوده‌تری این رستوران را برای شکم‌گردی خود در کرمانشاه انتخاب کنید.
ساعات سرویس‌دهی ناهار رستوران ارگ کرمانشاه: 11:30 الی 15
ساعات سرویس‌دهی شام رستوران ارگ کرمانشاه:19 الی 23
آدرس: کرمانشاه، خیابان مصدق، مجتمع ارگ
شماره تلفن: 08337299410
اینستاگرام
رستوران شایلی کرمانشاه
هر آن‌چه از یک رستوران شیک و فوق‌العاده انتظار دارید را اینجا می‌توانید پیدا کنید. رستوران شایلی از آن دسته رستوران‌هایی است که بهترین کیفیت و متنوع‌ترین غذاها را در اختیار شما می‌گذارد. دو سالن بزرگ 80 متری آماده پذیرایی در وعده‌های ناهار و شام است. علاوه بر رستوران طبقه‌ی همکف، یک کافی‌شاپ نیز در طبقه اول وجود دارد. سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی باکیفیتی بسیار عالی، باعث شده تا رستوران شایلی، از گران‌ترین و بهترین رستوران های کرمانشاه باشد. نکته‌ی جذاب رستوران شایلی کرمانشاه رستوران بام است که شما می‌توانید وعده‌های خود را در فضای آزاد با دکوری بسیار آرامش‌بخش بخورید. حجم غذا نسبت به قیمت، کمی پایین است و شاید مجبور باشید پیش‌غذا را نیز در کنار غذای خود سفارش دهید. در کافه‌ی رستوران شایلی، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و بستنی‌های بسیار لذیذ را می‌توان سفارش دهید و از خوردن آن‌ها در کنار عزیزانتان لذت ببرید. تنها نکته‌ منفی رستوران شایلی عدم وجود پارکینگ اختصاصی است.
ساعات سرویس‌دهی ناهار رستوران شایلی کرمانشاه: 12 الی 15
ساعات سرویس‌دهی شام رستوران شایلی کرمانشاه: 19 الی 23
آدرس: کرمانشاه،  میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان
شماره تلفن: 08337263040
اینستاگرام
رستوران بهارستان کرمانشاه
نمی‌شود به پایتخت دنده کباب ایران سفر کرد و این غذای بسیار لذیذ را امتحان نکرد. در کنار بنای تاریخی طاق بستان کرمانشاه، پر از رستوران‌ها و غذا‌خوری‌هایی است که بوی کباب‌شان مستتان می‌کند. یکی از بهترین دنده کباب‌های کرمانشاه را رستوران بهارستان کرمانشاه دارد که اتفاقاً در همین منطقه‌ی طاق‌بستان قرار دارد. این رستوران، سالن غذاخوری بسیار معمولی‌ای دارد ولی کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. چلوکباب کوبیده و برگ، چلو جوجه و چلو خورشت خلال از دیگر غذاهایی است که هرکدام طعم فراموش‌نشدنی‌ای دارند. قیمت غذاهای رستوران بهارستان کرمانشاه در حد متوسط است؛ اما باید در نظر داشته باشید که غذای بسیار لذیذی مانند دنده کباب که از گوشت خالص است، قیمت بسیار بالایی دارد. حجم غذا نیز زیاد است و مطمئن باشید که در هنگام خروج، ذره‌ای احساس گرسنگی نمی‌کنید. محل پارک در جلوی رستوران بهارستان به‌راحتی پیدا می‌شود و نگرانی‌ای از  بابت نگهداری خودرو خود نداشته باشید.
ساعات سرویس‌دهی کافه‌رستوران بهارستان کرمانشاه: 11 صبح الی 23
آدرس: طاق‌بستان، روبروی محوطه تاریخی طاق‌بستان
شماره تلفن: 09181313865
کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا کرمانشاه
غذاخوری‌ها و خوشمزه‌سراهای کرمانشاه در رستوران‌های غذاهای بومی خلاصه نمی‌شوند. در کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا می‌توانید طعم خاص غذاهای ایتالیایی را در فضای مدرن و شیک بچشید. فضای داخلی کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا بسیار باسلیقه نورپردازی شده است و مبلمان راحت در کنار صندلی‌، محل راحتی را برای نشستن فراهم کرده‌اند.
استیک پادنا کرمانشاه
رستوران های کرمانشاه؛ استیک‌های پادنا حرف ندارد
برای ملاقات خاص نیز یک نیم‌طبقه در نظر گرفته شده است. از طریق پله‌های پیچ‌خورده می‌توانید به بخش بالایی رستوران پادنا دسترسی داشته باشید و غذای خود را بخورید. انواع پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، استیک‌های مخصوص، برگر و انواع نوشیدنی‌های رنگارنگ در کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا کرمانشاه سرو می‌شوند و همین تنوع بالا باعث شده تا این رستوران از بهترین رستوران های کرمانشاه باشد. قیمت غذاهای کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا با توجه به نوع غذا و حجم غذایی که ارائه می‌دهد تقریبا بالا است. پارکینگ اختصاصی در این رستوران وجود ندارد ولی فضای خوبی در کنار خیابان برای پارک خودرو موجود است.
ساعات سرویس‌دهی ناهار رستوران کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا کرمانشاه: 12 الی 15
ساعات سرویس‌دهی شام رستوران کافه‌رستوران ایتالیایی پادنا کرمانشاه: 19 الی 24
آدرس: کرمانشاه، کسری، بلوار سجاد، پلاک 8
شماره تلفن: 08337201461
اینستاگرام
رستوران پدر خوب کرمانشاه
همیشه گران بودن دلیل بر بهترین بودن نیست؛ رستوران پدر خوب کرمانشاه کیفیت در کنار قیمت بسیار مناسب را باهم ارائه می‌دهد. رستوران پدر خوب کرمانشاه که خود را مبتکر غذاهای بدون روغن می‌داند، بیشتر تمرکز خود را روی فست‌فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم گذاشته است. نمای بیرونی ساختمان رستوران پدر خوب کرمانشاه شیک و کلاسیک است و درون آن چیزی از فست‌فودهای لوکس و گران کم ندارد. پیتزاهای پدر خوب جزء بهترین‌های کرمانشاه است.
پدر خوب کرمانشاه
رستوران های کرمانشاه؛ غذاهای پرخوب بدون روغن هستند
از نقاط مثبت ‌رستوران پدر خوب کرمانشاه  می‌توان به سرو صبحانه اشاره کرد که کمتر رستورانی در کرمانشاه به آن توجه می‌کند. انواع غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی، ساندویچ، پیتزا، سوپ، سالاد، بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع در رستوران پدر خوب کرمانشاه سرو می‌شود.
ساعات سرویس‌دهی رستوران پدر خوب کرمانشاه: 7:30 صبح الی 11 شب
آدرس: کرمانشاه، برق، خیابان 17 شهریور، ابتدای خیابان نسترن
شماره تلفن: 08338210631
اینستاگرام
رستوران سنتی طبرستان کرمانشاه
لذت خوردن غذاهای سنتی کرمانشاهی در کنار فضای آرامش‌بخش و موسیقی محلی را از دست ندهید. مهمانان آن‌قدر برای رستوران سنتی طبرستان کرمانشاه مهم هستند که از همان بدو ورود با خوش‌آمدگویی پرسنل و راهنمایی‌های آنان روبرو می‌شوید. صندلی‌های چوبی آبی‌رنگ و دکور چوبی همراه با تزئینات سنتی فضای آرامش‌بخشی را ایجاد کرده‌اند. گردشگران داخلی و خارجی بسیاری رستوران سنتی طبرستان کرمانشاه را برای وعده‌های ناهار و شام خود انتخاب کرده‌اند. غذای مخصوص ظهرها دیزی سنگی است که هیچ جای کرمانشاه نظیر آن را پیدا نمی‌کنید. پارکینگ اختصاصی از مزیت‌های دیگر رستوران سنتی طبرستان کرمانشاه است. تمام این خصوصیات مثبت باعث شده تا این رستوران از بهترین رستوران‌های کرمانشاه باشد.
ساعات سرویس‌دهی رستوران پدر خوب کرمانشاه: 8 صبح الی 11 شب
آدرس: کرمانشاه، 30 متری دوم، بلوار آل آقا، خیابان 205
شماره تلفن: 09125146603
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد عاشق موسیقی و تکنولوژی بودم. شرایط جوری نبود که به عشق اولم "موسیقی" برسم؛ واسه همین سراغ علاقه¬ی بعدیم رفتم و الکترونیک و مخابرات رو برای تحصیلم انتخاب کردم. ¬برنامه¬نویسی وب و بلاگ نویسی از کاراییه که بهشون علاقه دارم و انجامشون میدم؛ اما هنوزم موسیقی واسم یه¬چیز دیگه¬ست.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.2 42 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.