راهنمای شکم‌گردی در تالش

14 دی، 1398
13 شهریور، 1398
مدت مطالعه :
وقتی به شهری سفر می‌کنیم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها، پیداکردن رستوران و غذاخوری است. معمولا جاهایی را انتخاب می‌کنیم که در مسیرمان باشند. بخصوص وقتی به شهر کوچکی مثل تالش می‌رویم، پیدا کردن بهترین رستوران های تالش سخت است و شاید تجربه خوش‌مزه‌ای نصیب‌مان نشود. به تالش زیبا سفر کردید، زیبایی‌های طبیعی‌اش را دیدید و حالا نوبت آن است که سفرتان را طعم‌دار کنید. ما با معرفی بهترین رستوران‌های تالش کمک‌تان می‌کنیم تا طعم‌دارش کنید. با اسمارتیز همراه باشید.

رستوران شاطر عباس تالش
اگر در تهران زندگی کرده باشید به احتمال زیاد نام رستوران شاطر عباس را شنیده‌اید. این رستوران شعبه شاطرعباس معروف در تهران نیست ولی کیفیت غذایش دست کمی از آن ندارد. رستوران شاطر عباس تالش معروف‌ترین رستوران بین‌راهی تالش است که با فضای دلنشین و خانوادگی‌اش پذیرای مسافران است. این رستوران، خستگی راه را از تن شما بیرون می‌کند و تجربه‌ای خوشمزه برای شما به ارمغان می‌آورد.
از 9 صبح الی 24 شب، درهای این رستوران به روی شما باز است. منوی رستوران متشکل از غذاهای ایرانی، محلی، کبابی و پلویی و قیمت آن‌ها اقتصادی است. شما می‌توانید به صرف ناهار یا شام به این رستوران بروید. "جوجه ترش" و "باقالا قاتق" را حتما در این رستوران امتحان کنید.
رستوران دارای پارکینگ رایگان است و امکان پرداخت الکترونیکی نیز هست.
آدرس: گیلان، 75 کیلومتری رشت، 25 کیلومتری تالش، روبروی ورودی جاده نیروگاه و اتوگالری ویسادار
تلفن: 013-44604311013 , 013-44604211

رستوران شاطر عباس تالش
رستوران های تالش؛ رستوران شاطر عباس تالش

رستوران آق اولر
آق اولر در واقع نام محوطه ای تاریخی و زیبا در 22 کیلومتری ارتفاعات سرسبز غرب تالش است و شاید در سفرتان به تالش به آن‌جا رفته باشید. اما اگر نرفتید، حداقل به رستوران آق اولر بروید چون غذاهای بسیار لذیذی دارد.
این رستوران در مرکز شهر است و از رستوران به دریای مازندران راهی نیست. ضمنا در فصول گردشگری خیلی شلوغ است و طرفداران زیادی دارد. اگر در روزهای تعطیل به این رستوران تالش می‌روید، زودتر بروید چون ممکن است غذاهایش زود تمام شوند.
منوی رستوران دارای غذاهای محلی و سنتی ایرانی است. قیمت‌ها متوسط رو به بالا هستند. ضمنا رستوران آق اولر دارای کافی‌شاپ و سفره‌خانه سنتی نیز هست. پس انتخاب‌های زیادی در این رستوران دارید. غذاهای محلی آق اولر خیلی پرطرفدار هستند بخصوص انواع ماهی و میرزاقاسمی آن. شما برای صرف صبحانه هم می‌توانید به این رستوران بروید. ساعات کاری از 10 صبح تا 1 شب است. رستوران پارکینگ دارد و معماری آن سنتی و قدیمی است.
آدرس: گیلان، تالش، بلوار ولیعصر، جنب اداره اوقاف و امور خیریه
تلفن: 013-44234419

رستوران پامچال تالش
در حال بازگشت از ییلاق مریان، از جاهای دیدنی تالش که دیدن آن بر همه مسافران تالش واجب است به روستای سینه هونی می‌رسید پس حتما برای صرف غذا به رستوران پامچال بروید. همچنین می‌توانید از کارکنان این رستوران ویلا هم اجاره کنید.
رستوران پامچال نه تنها غذاهای خوبی دارد بلکه بخاطر محیط اطرافش، هیچوقت آن را از خاطرتان نمی‌برید. فضای رستوران روح نواز است چون در اطرافش ارتفاعات ییلاقی سرسبز و درختان سربه فلک کشیده هستند. روستای سینه هونی هم به شدت زیباست که می‌توانید از جاذبه‌های آن دیدن کنید. غذا خوردن در این رستوران حقیقتا لذت بخش است.
از تالش برای رسیدن به ییلاق مریان باید از جاده کوهستانی سینه هونی بگذرید که حدود 30 کیلومتر با تالش فاصله دارد و جاده‌ای آسفالته دارد. بنابراین پیدا کردنش سخت نیست.
منوی رستوران انواع غذاهای سنتی و محلی را دارد و شما می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار و یا شام به پامچال بروید. اکثر غذاهای منوی رستوران از مواد اولیه محلی طبخ می‌شوند مانند گوشت، عسل، تخم مرغ، ماست و ماهی همه محلی هستند.
فضای ویلاهای اجاره‌ای پامچال هم روستایی و سنتی هستند.
آدرس: گیلان، تالش، جاده ییلاق مریان، روستای سینه هونی، رستوران پامچال
تلفن: 013-58323438
وبسایت

کباب‌خانه باکرم تالش
تا به اینجا هرچه نام بردیم رستوران‌های لوکس با امکانات گوناگون بود. اما اگر شما هم اهل کبابی‌های خودمانی هستید کباب‌خانه باکرم بهترین انتخاب شماست. باکرم یکی از قدیمی ترین کبابی‌های تالش و به قولی «باحال‌‌ترین» آن است. درست است که رستوران لوکسی نیست اما غذاخوری قابل اعتمادی است پس نباید نگران مسمومیت و مریضی باشید.
منوی کباب خانه باکرم شامل انواع کباب تازه بره، کوبیده، جگر، دل و قلوه است که قیمت‌شان ارزان است اما کیفیت خیلی خوبی دارند.
آدرس: گیلان، تالش، جنب پل بزرگ، نبش سه راه ییلاق (مهرقربانی)
تلفن: 09111844924 , 09113831099

پیتزا آفتاب
پیتزا آفتاب، فست فودهای خوشمزه‌ای دارد و فضا و برخورد کارکنانش هم بسیار دوستانه و مهمان‌نوازانه است.
ضمنا آشپز رستوران خیلی باسلیقه است و بشقاب‌های غذا را طوری می‌چیند که شما را گرسنه تر ‌می‌کند و همه‌ ساندویچ‌ها بسیار پُر و خوش خوراک هستند. در ورودی، جایگاه ذرت مکزیکی است و در داخل، بخش کافی‌شاپ آن، انواع شیک‌ها، نوتلای داغ و بستنی را نیز برای شما آماده خواهد کرد. پیتزا آفتاب، در نزدیکی پارک قدس هست و شما می‌توانید از پارک هم دیدن کنید.
آدرس: گیلان، تالش، خیابان شهید رجایی، خیابان خرمشهر
تلفن: 013-44232402
 
پیتزا آفتاب
رستوران های تالش؛ پیتزا آفتاب

کافه رستوران روسینی
روسینی ابتدا یک فست فود کوچکی بود که فقط پیتزا و ساندویچ سِرو می‌کرد. اما از 4 سال پیش، پس از تعمیرات و تغییر دکوراسیونی که داشت، اکنون تبدیل به کافه رستورانی مجلل شده است.
معماری رستوران مدرن و منوی آن متشکل از غذاهای ایرانی و خارجی است. کافی شاپ آن نیز نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوش‌مزه‌ای دارد. پاستاهای کافه رستوران روسینی را حتما امتحان کنید. محدوده قیمت‌ها کمی بالا است. ساعت کاری از 11:30 صبح الی 1 شب است.
آدرس: گیلان، تالش، خیابان میرزا کوچک خان
تلفن: 09111842361

پیتزا کنتاکی رایمون
پیتزا کنتاکی رایمون، با محیطی گرم و آرام، معماری مدرن و غذاهای لذیذ و خوشمزه مهمان بخش اعظمی از مسافران و حتی محلی‌های تالش است.
پیتزا کنتاکی رایمون
رستوران های تالش؛ پیتزا کنتاکی رایمون
منوی رستوران متنوع، غذاها خوش طعم و چیدمان بشقاب‌ها بسیار دلپذیر است. پیشنهاد می‌شود برای صرف شام حتما به پیتزا کنتاکی رایمون سر بزنید. ساعات کاری از 11 صبح الی 23 شب است.
آدرس: تالش، خیابان بهشتی، روبروی درب پشتی پارک قدس
تلفن: 013-44238225
اینستاگرام


موقعیت(ها)

سپهر هستم. فعلا لیسانس مهندسی برق – قدرت دارم و چون عاشق طبیعت هستم، عشقو با رشته ترکیب کردمو تمرکز کردم روی موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک می‌کنم تا از نابودی خونه‌ی اصلیم، کرهزمین، جلوگیری بشه. سه سال پیش شروع کردم به هیچهایک و ایران‌گردی و در هر سفر چالش‌های جدیدی می‌گذرونم و خودمو دنیای اطرافمو بهتر می‌شناسم. بزرگترین آرزوم اینه همه کشورها رو بگردم و یه روزم برم مریخ! ^_^

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.5 67 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.