راهنمای شکم‌گردی در بندرعباس

18 دی، 1398
20 آبان، 1398
مدت مطالعه :
اسم بندرعباس را که می‌شنوم چهره‌های صمیمی و آفتاب سوخته‌ی مردمان خونگرم آنجا جلوی چشمانم رژه می‌روند و دلم پر می‌کشد برای حنا زدن دخترها. آن ساز و آواز محبوب و تماشای غروب زیبای جنوب که هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود! ولی وقتی اسم بهترین رستوران های بندرعباس را می شنوم دیگر چشمانم چیزی نمی‌بینند و فقط تصویر میگو سوخاری و قلیه ماهی و انواع اقسام غذاهای دریایی تند در مقابلم قرار می‌گیرند. پس بیایید به شکم و خوردنی‌های موردعلاقه‌اش بپردازیم تا بدون اتلاف وقت در سفر، بهترین رستوران های بندرعباس را پیدا کنیم. با اسمارتیز همراه باشید.
رستوران بادگیران
رستوران بادگیران تقریباً از نظر خیلی‌ها، بهترین رستوران بندرعباس است چون هم شیک است (مخصوصاً شب‌ها که نورپردازی زیباتر می‌شود) هم غذاهای دریایی مثل قلیه‌ماهی و میگوها خیلی بین مردمانش محبوب‌اند.
رستوران بادگیران
رستوران های بندرعباس؛ رستوران بادگیران موسیقی زنده دارد | عکس: سید وحید شریعت
البته اگر اهل غذاهای دریایی تند نیستید، از بین غذاهای غیردریایی چنجه، شیشلیک و کباب چنجه را حتماً امتحان کنید که تکرارنشدنی ست. این رستوران در مجتمع پذیرایی تفریحی بادگیران ساخته شده است و فضای صمیمی و گرمی دارد. این رستوران به زود آماده کردن سفارشات شهرت دارد پس اگر نیاز فوری به غذا دارید، گزینه‌ی بسیار خوبی ست.
آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، 400 متر داخل کوچه
شماره تماس: 07633685842
رستوران فانوس
رستوران فانوس بندرعباس انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کبابی و حتی فست فود را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و از بین آنها اغلب غذاهای ایرانی طرفدار بیش‌تری دارد. البته یکی دیگر از غذاهای محبوب این رستوران، غذای مصری با سس مخصوص آن است. رستوران فانوس از نظر جغرافیایی موقعیت خوبی دارد چون به بازار قدیمی و مراکز خرید در بندرعباس و همچنین اسکله نزدیک است همین امر باعث شده که بسیاری از مسافران و گردشگران حتی شده برای یک‌بار به این رستوران سر بزنند.
آدرس: بندرعباس، میدان هفده شهریور، روبروی سیتی‌سنتر
اینستاگرام
شماره تماس: 07632254501
رستوران امپراطور
رستوران امپراطور بندرعباس به رستوران چندمنظوره‌ی بین‌المللی مشهور است و شیک بودنِ فضای آن واقعاً نظرِ هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند.
رستوران امپراطور
رستوران های بندرعباس؛ فضای شیک رستوران امپراطور | عکس: حسن سلیمانی
این رستوران زیبا، انواع غذاهای ایرانی و دریایی، فست‌فود، انواع خوراک و کباب، نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع سالاد و سوپ را با کیفیت بسیار خوب به مهمانان خود سرو می‌کند.
آدرس: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر
اینستاگرام
شماره تماس: 07633755914
رستوران ستاره جنوب
اگر در بندرعباس به دنبال رستوران سنتی می‌گردید، ستاره جنوب می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.
رستوران ستاره‌جنوب بندرعباس در مرکز خرید ستاره جنوب قرار دارد و سه قسمت چای‌خانه، کافی‌شاپ و فست‌فود را داراست. از طریق پله برقی می‌توانید خودتان را به طبقه سوم این مرکز خرید برسانید و نوشیدنی سردی بزنید به رگ.
آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم
شماره تماس: 07632235031
رستوران سامکو
رستوران سامکو بندرعباس یکی از خاص‌ترین رستوران‌های شهر است. منویی خلاقانه در اختیار مشتری قرار داده و غذاهای دریایی باکیفیت برای آنها سرو می‌کند. البته قیمت غذاها چندان ارزان نیست اما به گفته‌ی مشتریان ثابت آنجا، ارزشش را دارد! پس اگر در غذا خوردن هم دنبال خلاقیت هستید و از تغییر استقبال می‌کنید، حتما به سامکو سر بزنید! این رستوران پارکینگ خودرو هم در اختیار مشتری قرار می‌دهد.
آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی
شماره تماس: 07633731743
رستوران بندر
اگر حوصله‌ی رستوران‌های لوکس و تجملاتی و غذاهای گران‌قیمت ندارید، رستوران بندر گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای شماست. در رستوران بندر با محیطی کاملاً معمولی روبرو هستید که غذاهای نسبتاً خوبی برای‌تان سرو می‌کنند.
رستوران بندر
رستوران های بندرعباس؛ ماهی‌های اینجا تازه تازه هستند | عکس: سام سونگ
طرفداران این رستوران خیلی تأکید می‌کنند که فضای معمولی رستوران را دست‌کم نگیرید، غذاهای رستوران کاملاً تازه و بسیار خوشمزه هستند. کباب میکس که مخلوط ماهی شیر کبابی و میگو با سس تند است از غذاهای محبوب این رستوران به شمار می‌رود.
آدرس: بندرعباس، فلکه یادبود، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها
شماره تماس: 07633552530
رستوران هایدا
رستوران هایدای بندرعباس، غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند که با توجه به قیمت آنها، خیلی مقرون‌به صرفه‌اند و خوش‌طعمی غذاها بر زبان‌تان می‌ماند. انواع غذاهای دریایی، کبابی، خورشتی و اکبر جوجه را می‌توانید در این رستوران نوش‌جان کنید.
آدرس: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی‌فروشان
اینستاگرام
شماره تماس: 33555005 - 33557790 :076

موقعیت(ها)

زبان انگلیسی خوندم، ترجمه و تدریس واسه کوچولوها هم جزو کارهامه، یه وب‌سایت سئو هم واسه خودم زدم که به عنوان هابی بهش نگاه می‌کنم. ولی از بین همه‌ی اینا، نوشتن یک حسِ نابه که هیچ چیزی نمی‌تونه جاشو واسم بگیره. نوشتن واسه اسمارتیز هم باعث می‌شه چیزهای جدیدی رو از دریچه چشم خودم کشف کنم که واسم لذت‌بخشه و آرومم می‌کنه.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.1 65 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.