راهنمای شکم‌گردی زاهدان

10 شهریور، 1398
10 شهریور، 1398
مدت مطالعه :
حالا که چمدان‌ها را بسته‌اید و به سوی سرزمین مردمان خونگرم سیستانی به راه افتاده‌اید، بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین رستوران های زاهدان. برخلاف تصور اکثر مسافران این دیار، در زاهدان می‌توانید طعم غذاهای متنوعی را بچشید؛ از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای پرادویه‌ی جنوبی و حتی فست‌فود. پس با اسمارتیز همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های زاهدان آشنا شوید.
رستوران بوف سفید
برای صرف یک وعده غذای خوشمزه در زاهدان، می‌توانید روی رستوران بوف سفید حساب کنید. اگرچه این رستوران محیط خیلی بزرگی ندارد و بیشتر شبیه یک غذاخوری پرطرفدار است، اما کیفیت خوب غذاهایش می‌تواند همه چیز را جبران کند. حواستان باشد که برای صرف ناهار یا شام کمی زودتر به بوف سفید بروید چرا که غذاهای این رستوران محبوب زود تمام می‌شود. به گفته‌ی مشتریان حجم غذاهای بوف سفید خوب و قیمت‌ها هم مناسب است. اگر به رستوران بوف سفید رفتید، حتما اکبر جوجه و جوجه کبابش را امتحان کنید و مطمئن باشید طعمش زیر دندانتان باقی خواهد ماند.
آدرس رستوران بوف سفید : زاهدان، خیابان مولوی عبدالعزیز
شماره تلفن: 05433239606
ساعت کاری: 11:30 صبح تا 12 شب
رستوران VIP سبحان
برای صرف غذا در یک رستوران مجلل آماده‌اید؟ پس نام رستوران سبحان را به خاطر بسپارید. معماری داخلی و نمای مدرن این رستوران در نگاه اول شما را مجذوب خواهد کرد. همچنین نزدیکی این رستوران به بازار رسولی این امکان را به شما می‌دهد که بعد از یک خرید خوب، غذایی با کیفیت میل نمایید. منوی متنوع این رستوران برای انتخاب انواع غذاهای ایرانی دست شما را باز می‌گذارد. اکثر مشتریان رستوران سبحان، حجم غذا و کیفیت آن را تأیید می‌کنند. از طرفی اگر چه با یک رستوران لوکس طرف هستید، اما قیمت‌ها در حد متوسط است.
آدرس رستوران سبحان: زاهدان، تقاطع خیابان پهلوای و مولوی‌حسین‌بُر
شماره تلفن:  05433224439، 05433210509
اینستاگرام رستوران سبحان زاهدان
رستوران سبحان
رستوران های زاهدان؛ رستوران سبحان
رستوران حاج احمد
برای چشیدن طعم غذاهای محلی سیستان و بلوچستان به رستوران حاج احمد بروید. اگرچه محیط این رستوران کوچک و محلی است اما مطمئن باشید طعم غذاها و ادویه‌های خاصش زیر دندانتان خواهد ماند. بنابراین اگر اهل غذاخوردن در رستوران‌های لوکس هستید قید رستوران حاج احمد را بزنید چرا که این رستوران بیشتر برای محلی‌ها و مسافران مشتاق غذاهای محلی مناسب است. حجم غذاها با قیمت و کیفیت رستوران همخوانی مناسبی دارد و از نظر تمیزی و نظافت محیط هم خیالتان راحت باشد. در طبقه‌ی همکف این رستوران، چند میز و صندلی و تعدادی تخت برای پذیرایی قرار داده شده، و لژ خانوادگی مجزا، این رستوران را برای خانواده‌ها مناسب‌تر می‌کند. اگر به این رستوران رفتید؛ خوراک گوشت، خوراک ماهیچه، کباب کابلی، بریانی و کراهی گوشت و مرغ را از قلم نیندازید.
آدرس رستوران حاج احمد: زاهدان، بلوار میرحسینی
شماره تلفن: 09154684108
رستوران حاج محمد
در کنار رستوران حاج احمد، رستوران محلی دیگری قرار دارد که گاهی افراد را در انتخابشان به اشتباه می‌اندازد. فضای سنتی رستوران حاج محمد با تخت‌هایی که با پرده‌های خوش نقش و نگار از هم جدا شده‌اند، محیط دلپذیری برای صرف یک غذای محلی محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی زاهدان را امتحان کنید. بریانی و کراهی گوشت و مرغ از خوشمزه‌های منوی رستوران حاج محمد به شمار می‌رود. از طرفی مطمئن شوید که کباب‌های بی‌نظیر این رستوران محلی را از دست نمی‌دهید. رستوران حاج احمد از رستوران های زاهدان است که حجم غذاهایش تقریبا زیاد و قیمت‌های آن بسیار مناسب است.
آدرس رستوران حاج محمد: زاهدان، بلوار میرحسینی
رستوران ملل
برویم سراغ یک رستوران لوکس دیگر در زاهدان! رستوران ملل زاهدان با دکوراسیونی شیک و چشم‌نواز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای صرف غذا با خانواده باشد. برخورد گرم و صمیمی کارکنان رستوران ملل زاهدان به خوبی توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. سرو انواع غذای ایرانی و با کیفیت به همراه بوفه‌ی سلف سرویس، این رستوران را مناسب انواع ذائقه‌ها کرده است. حجم غذاها خوب و قیمت‌ها کمی بالاست اما با توجه به سطح رستوران، این قیمت بالا خیلی دور از انتظار نیست.
آدرس رستوران ملل: زاهدان، خیابان جانبازان
شماره تلفن: 54 3342 35000
بوفه‌ی سلف سرویس رستوران ملل
بوفه‌ی سلف سرویس رستوران ملل
رستوران ولیعصر
بعضی افراد دوست دارند در رستوران‌هایی غذا بخورند که انتخاب روزمره‌ی مردم همان شهر باشد. رستوران با سابقه و تقریبا شلوغ ولیعصر زاهدان رستورانی با همین ویژگی است. محیط این رستوران با میز و صندلی‌های مشترکش شما را یاد غذاخوری‌های قدیمی می‌اندازد. مشتریان رستوران ولیعصر کیفیت، حجم و قیمت متوسط غذاهای آن را تأیید می‌کنند. راستی اگر رستوران ولیعصر را برای صرف وعده‌ی غذایی انتخاب کردید به خاطر داشته باشید که برای سفارش باید در صف منتطر بمانید و خودتان پای صندوق بروید چرا که این رستوران فضای شلوغی دارد.
آدرس رستوران ولیعصر: زاهدان، بلوار آزادی
شماره تلفن: 54 3322 23630
رستوران سنتی عمارت
طوفان رنگ‌های سبز و آبی و قرمزِ دیوارها و پنجره‌های مشبک، محیط این رستوران را متفاوت‌تر از آن چیزی کرده که تصورش را بکنید! پس خودتان را برای صرف غذا در این رستوران خوش آب‌ و رنگ آماده کنید. علاوه بر لذتی که از دکوراسیون رستوران سنتی عمارت می‌برید، می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی آن هم بچشید و خاطره‌ی متفاوتی از رستوران‌گردی زاهدان در آلبوم سفرتان ثبت کنید. رستوران سنتی عمارت حجم غذایی مناسب و قیمت‌های قابل قبولی دارد.
آدرس رستوران سنتی عمارت: زاهدان، بلوار دانشگاه
شماره تلفن: 54 3322 66610
رستوران ریحان
آن‌چه موجب تمایز رستوران ریحان از رستوران‌های دیگر شده، سرو همزمان غذاهای ایرانی در کنار فست‌فود است که آن را مناسب انواع ذائقه‌ها می‌کند. محیط شیک رستوران با ترکیبی از میز و صندلی و چند تخت سنتی در نگاه اول نظرتان را جلب خواهد کرد. علاوه بر این، رنگ بندی متفاوت بخش فست‌فود رستوران، به خوبی توانسته این قسمت را از بخش غذاهای ایرانی متمایز کند. از غذاهای متنوع منوی رستوران ریحان، حتما چلو گوشت و چلو ماهیچه‌اش را امتحان کنید. به گفته‌ی مشتریان این رستوران، غذاها حجم و کیفیت مناسبی دارند و قیمت‌ها از سطح بودجه‌ای متوسطی برخوردار هستند.
آدرس رستوران ریحان: زاهدان، بلوار معلم
شماره تلفن: 54 3342 06120

رستوران ریحان
رستوران ریحان
پیتزا ستاره آبی
نوبتی هم که باشد، نوبت دلباختگان فست‌فود است که در زاهدان به مراد دلشان برسند! پیتزا ستاره آبی زاهدان با محیط نسبتا بزرگ و دکوراسیون رنگارنگش حسابی می‌تواند اشتهای شما را برانگیزد. علاوه بر این، وجود یک آکواریوم نسبتا بزرگ با ماهی‌های رنگارنگ در دکور این رستوران کِیف غذا خوردنتان را دو چندان می‌کند. طعم و کیفیت پیتزاها و ساندویچ‌های ستاره آبی توانسته به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند. پیتزا ستاره آبی رستوران پر طرفداری است، پس انتظار محیط شلوغی را داشته باشید.
آدرس پیتزا ستاره آبی: زاهدان، خیابان فردوسی، نبش فردوسی 10
شماره تلفن: 05433216791
پیتزا تورینو
برای صرف یک غذای فست‌فودی خوب در زاهدان، سراغ پیتزا تورینو را بگیرید. دکوراسیون کاملا مدرن تورینو با تم رنگی بنفش، لذت چشیدن انواع فست‌فود این رستوران را برایتان دو چندان می‌کند. شهرت پیتزا تورینو موجب شده تا مشتریان دائمی برای خود داشته باشد. به گفته‌ی مشتریان، پیتزاهای تورینو پرملات و خوش‌پخت هستند. علاوه بر این روی سیب زمینی و قارچ سوخاری‌های این رستوران حساب ویژه‌ای باز کنید. سالاد سزار تورینو را هم اصلا از دست ندهید. حجم غذاهای تورینو تناسب خوبی با قیمت و کیفیت آن دارد. بنابراین برای یک فست‌فود خوشمزه در زاهدان آماده باشید!
آدرس پیتزا تورینو: میدان امام رضا، بلوار به‌دست
شماره تلفن: 54 3344 90500
پیتزا تورینو
پیتزا تورینو
کافه زمستون
دلتان برای نوشیدن یک قهوه یا شیک خوشمزه تنگ شده؟ پس به سمت خیابان بزرگمهر زاهدان بروید و سراغ کافه زمستون را بگیرید. به محض ورود به این کافه، دکوراسیون زیبایش با میز و صندلی‌های چوبی و گلدان‌های سرسبزی که در گوشه و کنار کافه چیده شده، سر ذوقتان می‌آورد. چند کاناپه‌ی سبز رنگ در کنار پنجره‌های بزرگ این کافه‌ی زیبا همنشینی با دوستانتان را حسابی دلپذیر می‌کند. این کافه‌ی باسلیقه دیزاین شده با برنامه‌های موسیقیاییش بین جوانان زاهدانی هم کافه‌ای محبوب به شمار می‌رود. کافه زمستون منوی تقریبا کاملی دارد و علاوه بر انواع نوشیدنی می‌توانید غذاهای کافه‌ای هم سفارش دهید. راستی یادتان باشد در این کافه سیگار نکشید، چرا که سیگار کشیدن در آن ممنوع می‌باشد.

آدرس کافه زمستون: زاهدان، خیابان بزرگمهر 2
شماره تلفن: 09215806563



نویسندگی و عکاسی پنجره‌هایی هستن که من رو به جهان بیرون وصل می‌کنن. علاقه به طبیعت باعث شد به سمت فعالیت‌های محیط‌زیستی برم و در ادامه به سفر علاقه‌مند بشم. سفر برای من فرصت کشفه و کمکم کرده ابعاد جدیدی از خودم رو بشناسم. کتاب، فیلم و پادکست هم اجزای جدانشدنی زندگی من هستن.

امتیاز دهید 2 دیدگاه ۵ / 4.2 119 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
حامد کوهستانی
5 اردیبهشت، 1399

جالب بود من خودم اهل زاهدانم برام جالب بود همچین نگاهی به شهرمون ممنون موفق باشید

پاسخ اسمارتیز :ممنون از شما که مطلب رو خوندین
مسعود
5 اردیبهشت، 1399

سلام
غیر از کار خوب معرفی رستورانها به نظرم جاهای که غذای خانگی را سویس میدند هم معرفی کنید
هم سالم تراست و هم با ذائقه مردم جورتر
تشکر