• اینستاگرام اسمارتیز
  • ویزاکار
  • اکو کمپ کویری متین آباد

جاهای دیدنی لس آنجلس

30 اردیبهشت، 1399
30 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
شهر فرشتگان در غرب آمریکا سرشار از تاریخ و هنر و معماری و طبیعت و تکنولوژی است. جاهای دیدنی لس آنجلس شما را به سفری رویایی فرا می‌خواند که تکرار آن در زندگی آرزوی شما خواهد‌شد! 
این شهر زیبا و پرماجرا داستان‌های زیادی برای گفتن دارد و گشت‌و‌گذار در آن به اندازه وسعتش زمان می‌خواهد! 
لیست جاهای دیدنی لس آنجلس تمامی ندارد. در این مطلب جاذبه‌هایی که هرگز نباید از دست داد معرفی می‌شود. چمدان‌ها را ببندید و با اسمارتیز همراه شوید.
در هالیوود همچون ستاره‌ها بدرخشید!
استودیو جهانی هالیوود
جاهای دیدنی لس آنجلس؛ استودیو جهانی هالیوود
تماشای استودیو جهانی هالیوود (Universal Studios Hollywood) آرزوی هر شخصی است. این استودیو که از قدیمی‌ترین و مشهورترین استودیوهای فیلم‌سازی و جاهای دیدنی لس آنجلس است، نیازی به تعریف ندارد.
در این استودیو و پارک بزرگ با تمام فیلم‌های زندگی‌تان خاطره بازی کنید. تماشای مرکز هنر هفتم در آمریکا هیچ‌گاه شما را خسته نخواهد‌کرد. 
در این محل پارک‌های بازی و سرگرمی‌های مختلفی وجود دارد که تا صبح با آن‌ها مشغول خواهید‌شد. علاوه بر این بهترین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و سینماها را در یونیورسال استودیوز هالیوود پیدا خواهید‌کرد.
اگر از عاشقان فیلم و سینما هستید، پیاده‌روی در بلوار هالیوود از بهترین پیاده‌روی‌های زندگی‌تان خواهد‌بود. روی سنگفرش‌های این بلوار ردی از دست و کفش فیلمساز یا بازیگر مورد علاقه خود را خواهید‌دید.
در مسیر Walk of Fame نیز ستارگان هالیوود روی سنگفرش‌های خیابان می‌درخشند.
برای رفتن به این محل رویایی لازم است بلیت تهیه کنید. تور گردشگری این استودیو و پارک بزرگ برنامه‌های متنوعی دارد و برای اطلاع از بلیت بخش‌های مختلف بهتر است به سایت رسمی آن سر زد. 
استودیو هالیوود از هیجان‌انگیزترین جاهای دیدنی لس آنجلس است که بهترین زمان سفر به آن ماه‌های ژانویه، فوریه و تعطیلات زمستانی است.
برای ستاره شدن در استودیو هالیوود از مترو، ماشین شخصی و شاتل هتل‌ها می‌توان استفاده کرد و به یونیورسال سیتی پلازا رفت. 
تماشای قسمت‌های مختلف استودیو یک روز کامل زمان می‌برد. اما قبل از رفتن بهتر است بدانید ساعت کاری آن همه روزه از 10 صبح تا 6 غروب است.
برای اطلاع از برنامه‌های مختلفی که در ایام سال برگزار می‌شود به سایت آن‌ها سر بزنید.
رفتن به آسمان در رصدخانه گریفتس
رصدخانه گریفتس
جاهای دیدنی لس آنجلس؛ رصدخانه گریفتس
رصدخانه گریفتس (Griffith Observatory) که در ارتفاعات هالیوود و در کوه‌های سانتا مونیکا قرار گرفته، یک مرکز عمومی ستاره‌شناسی است. این مرکز بزرگ در سال 1935 افتتاح شد و امروزه از پربازدیدترین جاهای دیدنی لس آنجلس است.
این رصدخانه که در دل پارک گریفتس قرار گرفته‌است لذت تماشای یکی از زیباترین آسمان‌نماها را به همراه دارد. تلسکوپ‌های غول‌پیکر رصدخانه در اختیار عموم قرار دارد و می‌توان با آن دل آسمان را شکافت. نمایشگاه‌های مختلف، کافه‌ها و کتابفروشی‌های این پارک زیبا نیز روزی پر ماجرا برای شما می‌سازند.
ورود به پارک گریفتس و ساختمان رصدخانه و استفاده از تلسکوپ‌های عمومی رایگان است و نیاز نیست بلیت تهیه کنید. اما تماشای برنامه‌های مخصوص و آسمان‌نما رایگان نیست.
برای تماشای رصدخانه کمتر از یک ساعت زمان نیاز است. همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب فرصت دارید آسمان را رصد کنید. 
وسایل حمل‌و‌نقل عمومی هم برای رفتن به رصدخانه در دسترس است. اتوبوس‌های عمومی از ایستگاه مترو Vermont / Sunset Metro Red Line شما را به این رصدخانه خواهند‌برد.
بهترین زمان تماشای آسمان در یکی از بزرگ‌ترین جاهای دیدنی لس آنجلس، اوایل صبح یا نزدیک غروب است، البته لذت دیدن آسمان شب هم که نیاز به تعریف ندارد.
وب‌سایت رصدخانه گریفتس اطلاعات کاملی از برنامه‌های آن‌ها ارائه می‌دهد که قبل از رفتن حتماً به آن سر بزنید.
کاوش در دنیای هنر در مرکز گتی 
مرکز گتی
جاهای دیدنی لس آنجلس؛ مرکز گتی
مرکز گتی (Getty Center) که در سال 1997 تاسیس شده از معروف‌ترین جاهای دیدنی لس آنجلس و از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و هنری دنیاست. 
کلکسیون آثار هنری بزرگ‌ترین نقاشان هم چون ون گوگ، مونه و سزان را در موزه هنرهای معاصر گتی می‌توان یافت.
علاوه بر این مجموعه کاملی از عکس‌ها و سایر آثار هنری در مرکز گتی دیده می‌شود. مجسمه‌ها نیز از جذاب‌ترین بخش‌های گتی است که در ساختمان و فضای سبز اطراف قرار گرفته‌اند. این موزه بزرگ که در شمال لس آنجلس قرار گرفته توسط معمار معروف، ریچارد مایر طراحی شده‌است.
در اطراف ساختمان موزه، چندین باغ زیبا قرار گرفته که گشت‌و‌گذار در آن‌ها لذتی دوچندان دارد. دو باغ مجسمه‌سازی نیز در این مرکز به چشم می‌خورد. تماشای تمامی قسمت‌های این مرکز حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد و ساعت کاری گتی همه روزه از 10 صبح تا 5 غروب است. 
این مجموعه که از بزرگ‌ترین مراکز هنری و جاهای دیدنی لس آنجلس است، دارای پارکینگ اختصاصی است. البته برای استفاده از پارکینگ پرداخت هزینه الزامی است.
اگر می‌خواهید در آرامش و به دور از شلوغی به تماشای گتی بروید، بعد از ظهر و نزدیک غروب بهترین زمان است.
وب‌سایت مرکز گتی اطلاعات کاملی از آثار هنری و بخش‌های مختلف این مجموعه در اختیار مسافران قرار می‌دهد که بهتر است قبل از رفتن آن را چک کنید.
دنیای شگفت‌انگیز والت دیزنی لس آنجلس
والت دیزنی لس آنجلس
جاهای دیدنی لس آنجلس؛ والت دیزنی لس آنجلس
به هرکجای دنیا که سفر کنید، والت دیزنی از بهترین تفریحات است. در لس آنجلس نیز این مجموعه از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین جاهای دیدنی لس آنجلس است که پیر و جوان و کودک به آن نه نمی‌گویند.
دیزنی لند لس آنجلس در جنوب شرقی L.A و در شماره 1313 مسیر دیزنی در آناهایم کالیفرنیا قرار گرفته که هرساله پذیرای هزاران مسافر و ماجراجوی خارجی است.
قدمت شهربازی دیزنی لس آنجلس به 1955 بر‌می‌گردد و از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در پارک رخ داده‌است. در این شهربازی هیجان‌انگیز تمام رویاها واقعی می‌شود و روزی شاد و تکرار نشدنی در کنار خانواده تجربه خواهید‌کرد. برای ورود به این مجموعه دوست‌داشتنی و تجربه روزی پر از شادی و سرگرمی لازم است، بلیت تهیه کنید. برای زندگی در این رویای دوست‌داشتنی حتی بلیت‌های چند روزه وجود دارد که اقامتگاهی هم برای شما در نظر می‌گیرند.
فراموش نکنید حداقل 13 ساعت زمان برای گشت‌و‌گذار در دنیای بزرگ و رویایی دیزنی لند نیاز است.
وسایل حمل‌و‌نقل عمومی هم در نزدیکی این مجموعه فانتزی قرار گرفته‌اند تا به راحتی به آن دسترسی داشته‌باشید.
بهترین زمان سفر به دنیای دیزنی لند که از رویایی‌ترین جاهای دیدنی لس آنجلس است، ژانویه، فوریه و می است. البته تعطیلات زمستانی شلوغ‌ترین روزهای شهربازی است و برنامه‌های متنوعی برای آن در نظر می‌گیرند که در وب‌سایت دیزنی لند می‌توانید آن را چک کنید.
تماشای دنیای مدرن در موزه برود
موزه برود
جاهای دیدنی لس آنجلس؛ موزه برود
موزه برود، از شاهکارهای معماری مدرن در لس آنجلس است که مجموعه بزرگی از آثار معاصر را در آن می‌توان یافت. این موزه که از مدرن‌ترین جاهای دیدنی لس آنجلس است، 2000 اثر هنری را در خود جای داده‌است. 
بازدید و تماشای هنر مدرن در گالری دو طبقه موزه برود رایگان است. البته باید برای بازدید بلیت رزرو کنید. اگر می‌خواهید از روزهای شلوغ موزه سر در نیاورید قبل از رفتن، به وب‌سایت برود سر زده و برای روز مشخصی بلیت رزرو کنید. موزه برود همه روزه از 10 صبح تا 6 غروب فعالیت داشته و زمانی در حدود 1 تا 2 ساعت برای تماشای آثار هنری مدرن آن نیاز است.
برای رفتن به این موزه زیبا باید به شماره 221 خیابان جنوبی گراند وارد شوید. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید، طبقه پایین موزه پارکینگ دارد. البته هزینه پارک ماشین دریافت می‌شود. وسایل حمل‌و‌نقل عمومی نیز دسترسی به موزه برود را آسان‌تر می‌کنند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو Civic Center / Grand Park است و خط اتوبوسرانی نیز در نزدیکی آن قرار دارد.
اگر گذرتان به این موزه جادویی افتاد، اتاق آینه‌های آن را فراموش نکنید. در این اتاق هزاران آینه و نور اطراف شما قرار گرفته که شما را به خیالی رویایی می‌برد. 
برای اطلاع از برنامه‌های بازدید برود، وب‌سایت آن در دسترس است.
کلام آخر
لس آنجلس همچون اسمش شهر فرشته‌ها است. جاهای دیدنی این شهر بزرگ همچون فرشته‌ها زیباست و سفر به آنجا از وصف‌ناشدنی‌ترین سفرهای زندگی شما خواهد‌بود. جاهای دیدنی لس آنجلس مانند وسعت آن تمامی ندارد. هر روز ماجرایی هیجان‌انگیز در این شهر در انتظار شماست. 
هالیوود معروف‌ترین نقطه دنیا در این شهر زیبا قرار گرفته و برای تماشای آن حداقل چند روزی زمان نیاز است. 
سفر و زندگی در این شهر بزرگ و زیبا شما را به دنیای رویایی‌ترین خواب‌ها می‌برد که دوست ندارید هیچ‌گاه چشم‌های خود را باز کنید! 

قصد سفر به آمریکا را دارید؟ مطلب «جاهای دیدنی نیویورک» و «جاهای دیدنی سانفرانسیسکو» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.1 9 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.