کافه‌های شیراز

9 تا از بهترین کافه‌های شیراز

10 آذر، 1398
13 آبان، 1398
مدت مطالعه :
دیدنی‌های شیراز آن‌قدر متنوع و زیبا هستند که وقتی پای‌تان را از هتل بیرون می‌گذارید، دیگر دل‌تان نمی‌خواهد برگردید و نمی‌خواهید هیچ‌کدام از دیدنی‌ها از نظرتان غافل بمانند. خوشبختانه، تعداد و تنوعِ کافه های شیراز هم مانند جاذبه‌های آن زیاد است و می‌توانید هر کجا که خواستید، کافه‌ای خوب پیدا کنید و با نوشیدنِ قهوه یا صرفِ غذا، خستگی را در همان‌جا از تن به در کنید. با اسمارتیز همراه باشید تا 9 کافه شیراز که می‌توانید اوقات خوبی را در آن‌ها سپری کنید، بشناسید.
    کافه فردوسی
کافه فردوسی شیراز دقیقاً بازتابی از این شهر است و در گوشه‌ای آرام و خلوت از شهر قرار دارد. کافه فردوسی دکوراسیونی سنتی دارد و با نقاشی‌ها و کاشی‌کاری‌های زیبا تزئین شده است. این دکوراسیون سنتی و طنینِ آوای دلنشین موسیقی سنتی، در کنار یکدیگر، فضای کافه فردوسی را بسیار دلنشین ساخته‌اند. 
همین طراحی بامزه‌ی کرکره‌ی کافه فردوسی شیراز، کافی است که قبل از وارد شدن حس خوبی بگیرید.
در کافه فردوسی، انواع نوشیدنی‌های ایرانی، مثل شربت خیار سکنجبین و عرقی‌جات سنتی، و انواع پاستا و سالاد سرو می‌شود. کیک‌های کافه فردوسی در همین کافه پخته می‌شوند و بسیار تازه و خوشمزه هستند. اگر به این کافه شیراز رفتید، قهوه و سالاد مرغ آن را حتماً امتحان کنید. همه‌ی نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و غذاهای کافه فردوسی در ظروفی زیبا سرو می‌شوند. مثلاً سالاد مرغ آن در ظروف مسی سرو می‌شود و نوشیدنی‌های خنکِ آن در لیوان‌های روحی. در این کافه، وعده‌های شام، ناهار و صبحانه با کیفتی عالی و قیمتی بسیار مناسب سرو می‌شود. کافه فردوسی از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است. کافه فردوسی اینترنت رایگان دارد. در خیابان خلوتِ فردوسی، همیشه جای پارک ماشین هست. در ضمن، کشیدن سیگار در کافه فردوسی ممنوع است.
آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، روبه‌روی هتل آپارتمان آرین، پلاک 194، کافه فردوسی
تلفن تماس: 071 3231 6616

کافه هدایت

کافه هدایت هم از کافه‌های خوب شیراز است. در منوی کافه هدایت شیراز، انواع نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و غذاهای حاصل از ترکیبِ دستور پختِ غذاهای فرنگی و ایرانی را خواهید دید. در این کافه شیراز، وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با قیمتی مقرون‌به‌صرفه سرو می‌شود.
اگر برای صبحانه به کافه هدایت بروید، حتما منوی صبحانه‌اش را امتحان کنید. | عکس: سعید منبری
دانشجویان می‌توانند از ساعت 14 تا 18، از تخفیف 12 درصدی این کافه شیراز استفاده کنند. کافه هدایت پارکینگ هم دارد. در ضمن، سیگار کشیدن در کافه هدایت آزاد است.
ساعت کار کافه:
شنبه تا پنجشنبه: 8:30 تا 24
جمعه: 8:30 تا 12 و 17:00 تا 24
آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی ، هدایت غربی، نبش کوچه 4
شماره تماس: 0712349152
کافه فروغ
ورودی کافه های شیراز؛ کافه فروغ شیراز
پس از گردش در باغ شگفت‌انگیز جهان نما، می‌توانید خستگی‌تان را در کافه فروغ شیراز به در کنید. این کافه شیراز درست روبه‌روی باغ جهان نما قرار دارد. در این کافه، انواع عرقیجات، دمنوش‌های گیاهی و غذاها، مانند استیک و اسنک، سرو می‌شود. در این کافه، مراسم شعرخوانی هم برگزار می‌شود. قیمت غذاها و نوشیدنی‌های کافه فروغ مقرون به صرفه است. کافه فروغ اینترنت رایگان دارد و ساعت کار آن، از ساعت 8 صبح تا 12 شب است.
آدرس: شیراز، چهارراه حافظیه، روبه‌روی باغ جهان نما
تلفن تماس: 0712278585

کافی شاپ هتل ستارگان
نمایی کافه های شیراز؛ فضای داخلی کافی شاپ هتل ستارگان شیراز
هتل ستارگان شیراز در شمال شیراز قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز نزدیک است. کافی شاپ هتل ستارگان شیراز دکوراسیونی بسیار زیبا و شیک دارد و برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک مناسب است. در منو کافی شاپ هتل ستارگان شیراز، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، کیک‌های ایرانی و غیرایرانی، میان‌ وعده‌های سبک و فست فود دیده می‌شود.  این کافی شاپ 15 درصد حق سرویس و 9 درصد مالیات از مشتریان دریافت می‌کند. کافه هتل ستارگان اینترنت رایگان نیز دارد و در اطراف آن، جای پارک به‌راحتی پیدا می‌شود. این کافه از ساعت 8 صبح تا 11 شب باز است. 
آدرس:  شیراز، بلوار آزادی، نبش خیابان ارم، هتل ستارگان
تلفن تماس: 07132276100
کافه استریت لانژ
کافه های شیراز؛ نمایی از داخل کافه استریت لانژ شیراز
استریت لانژ از معروف‌ترین کافی شاپ‌های شیراز است که در آن، صبحانه، ناهار و شام با قیمتی مقرون به‌صرفه سرو می‌شود. کارکنان استریت لانژ به زبان انگلیسی مسلط هستند، به همین دلیل این کافه گزینه‌ی خوبی برای میهمانان خارجی است. 
کافه استریت لانژ اینترنت رایگان دارد و در اطراف آن، به‌راحتی جای پارک پیدا خواهید کرد. از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز می‌توانید به این کافه شیراز بروید. البته به این نکته هم توجه کنید که اگر دنبال کافه‌ای می‌گردید که سیگار کشیدن در آن آزاد باشد، نباید استریت لانژ را انتخاب کنید.
آدرس: شیراز، معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر، کافی شاپ استریت لانژ
تلفن تماس: 09173047400
کافه موزیکال
کافه های شیراز؛ نمایی از فضای بیرونی کافه موزیکال
کافه موزیکال شیراز از کافه‌های شیک شهر است که منویی بسیار متنوع و اشتها برانگیز دارد. در وعده‌ی صبحانه، گزینه‌هایی مثل نیمرو ایرانی، املت ایرانی، املت مکزیکی با گوشت و سوسیس تخم‌مرغ سرو می‌شود. در وعده‌های شام و ناهار، پاستا آلفردو، سالاد سزار، پنکیک گوشت و پنکیک اسفناج و پنیر سرو می‌شود. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک‌های متنوع نیز بخش دیگری از منوی این کافه شیراز هستند. این کافه فضای باز هم دارد. دانشجویان می‌توانند از تخفیف دانشجویی این کافه استفاده کنند. کافه موزیکال اینترنت رایگان و پارکینگ خیابانی رایگان هم دارد. این کافه شیراز از ساعت 8 صبح تا 11 و نیم شب باز است. 
آدرس: شیراز ،خیابان زند، حدفاصل خیابان فلسطین و بیست متری، ساختمان شایان، طبقه همکف
شماره تماس: 07132319281
تلفن همراه: 09366031619
کافه رستوران طاقچه
کافه های شیراز؛ نمایی از فضای داخلی کافه رستوران طاقچه
کافه رستوران طاقچه متعلق به لاله اسکندری، بازیگر ایرانی است و در آن، انواع غذاهای ایرانی و فست فود با کیفیتی عالی سرو می‌شود. این کافه رستوران، هر روز، از ساعت 9 صبح تا 12 شب باز است و در آن، وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و خوراکی‌های متنوع سرو می‌شود. قیمت‌های کافه رستوران طاقچه بالاست. کافه رستوران طاقچه پارکینگ خیابانی رایگان دارد. 
آدرس: شیراز، چهارراه باغ تخت به سمت فلکه اطلسی، بعد از کوچه 10، ساختمان فرید
تلفن تماس: 07132278058
کافه تولیپ
کافه های شیراز؛ انواع کیک و نوشیدنی در کافه تولیپ شیراز
کافه تولیپ از بهترین کافه های شیراز است  که به دلیلِ نداشتنِ محدودیت زمانی، برای قرارهای کاری و دونفره بسیار مناسب است. در کافه تولیپ شیراز، صبحانه، میانوعده و انواع نوشیدنی‌ها با قیمتی مقرون ‌به‌صرفه سرو می‌شود. این کافه فاصله چندانی تا موزه سنگ و گوهر دریای نور ندارد. کافه تولیپ از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است. سیگار کشیدن در این کافه ممنوع است. کافه تولیپ اینترنت و پارکینگ رایگان دارد.
آدرس: شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش خیابان سروناز، جنب رستوران ایتالیایی بل پاسی
تلفن تماس: 071-32274923
کافه یوگا
کافه های شیراز؛ صبحانه کافه یو
گا
اگر محیط‌های آرام و بسیار شیک را دوست دارید، کافه یوگا شیراز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کافه یوگا از کافه‌های گران شیراز است و دکوراسیونی بسیار شکو مدرن دارد. این کافه‌ی زیبا مکان بسیار مناسبی برای قرارهای کاری و قرارهای دو نفره است و سرویس VIP هم دارد. در کافه یوگا، انواع نوشیدنی، کیک و صبحانه سرو می‌شود. در ضمن، سیگار کشیدن در کافی شاپ یوگا شیراز آزاد است. این کافه شیراز اینترنت و پارکینگ رایگان نیز دارد. ساعت کار کافه از ساعت 12 تا 24 است.
آدرس: شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار، مجتمع مسکونی دراک، بلوک ارکید
تلفن تماس: 07136390258
اهل شکم‌گردی هستید یا می‌خواهید با بهترین رستوران‌های شیراز آشنا شوید؟ شاید خواندن مطلب «رستوران های شیراز» به شما کمک کند.
موقعیت(ها)

پروین سهیلی هستم. ادبیات انگلیسی خوندم و برای نشریات ترجمه می‌کنم و می‌نویسم. سفر کردن رو هم به اندازه نوشتن دوست دارم و به نظرم، دیدنی‌های ایران و جهان آنقدر جذاب هستند که بتوان ساعت‌ها درموردشون نوشت و همواره لذت برد.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.9 83 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.