رستوران‌های نیویورک

27 خرداد، 1399
27 خرداد، 1399
مدت مطالعه :
خیلی از افراد هستند که آرزوی رفتن به ایالتی مانند نیویورک را دارند. این شهر به دلیل جاذبه‌های توریستی و مکان‌های دیدنی و خارق‌العاده‌اش، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌خواند. احتمالا از چیزهایی که درباره نیویورک شنیده‌اید تعداد رستوران‌های بی‌شمار و متنوع آن است. علی‌الخصوص اینکه در کمتر جایی می‌توانید آن همه پیتزا فروشی نزدیک به هم را، بی‌دردسر پیدا کنید. هر زمان که به این شهر سفر داشتید حتما رفتن به رستوران های نیویورک را در برنامه‌های گردشگری‌تان بگنجانید. با اسمارتیز همراه باشید تا تعدادی از بهترین رستوران های نیویورک را به شما معرفی کنیم.
رستوران le bernardin
شاید سفر به نیویورک از جذاب‌ترین و به یاد‌ ماندنی‌ترین مسافرت‌هایی باشد که در طول عمرتان تجربه داشته‌اید. ایالتی که می‌توانید در آن هم بهترین تفریحات را تجربه کنید و هم اینکه در کنار گشت و گذارهایتان دلی از عزا در بیاورید و بهترین و جدیدترین غذاهای دنیا را در رستوران های نیویورک میل کنید. مخصوصا اگر دلتان برای پیتزایی منحصر به فرد لک زده باشد بدون شک از بهترین مکان‌ها برای اینکه پیتزایی خوشمزه و دلچسب را نوش جان کنید، فست‌فودها و رستوران‌های نیویورک خواهد بود. رستوران le bernardin جزو غذاخوری‌های مشهور شهر است که شاید گذران اوقاتتان در آن خالی از لطف نباشد. رستورانی که جان می‌دهد برای شکم‌گردی‌های بی اندازه و ساختن یک روز خاطره‌انگیز در نیویورک. این مکان جزو رستوران‌های بسیار عالی و ممتاز در مرکز شهر می‌باشد و کیفیت غذاهایش برای مردم شهر نیز اثبات شده است. همچنین اگر هوس غذاهای دریایی و فرانسوی کرده‌اید و مقصد سفرتان نیویورک است، باز هم می‌توانید روی این رستوران حساب باز کنید.
محیط آن بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده و چیدمان صندلی‌ها و نورپردازی‌ فوق‌العاده در آن می‌تواند توجه مشتری را به خود جلب کند. از رستوران‌هایی که می‌توانید در آن غذاهای با کیفیت و درجه یک را  نوش جان کنید le bernardin است. مطمئن باشید اگر هزینه‌ی گزافی بابت صرف غذا در این مجموعه پرداخت می‌کنید، پولتان را هدر نداده‌اید و با رضایت کامل رستوران را ترک خواهید کرد. Le bernardin مکانی بسیار مجلل و لوکس می‌باشد که هزینه‌های منوی آن هم گران است پس حواستان به کیف پول و پس‌اندازتان باشد. از مزایای رستوران le bernardin نزدیک بودن به میدان تایمز است و می‌توانید پس از صرف ناهار یا شامی دلپذیر در رستوران، گشتی هم در این مکان تفریحی بزنید. ساعات کاری آن در روزهای دوشنبه تا جمعه از 12 تا 14 و 30 دقیقه و در نوبت عصر از ساعت 17 تا 22 و 30 دقیقه است. همچنین روز شنبه هم فقط بین ساعت 17 تا 23 به مشتریان سرویس‌دهی می‌کند.
رستوران lombardis pizza
بهترین رستوران های نیویورک؛ رستوران lombardis pizza 
رستوران lombardis pizza
از دیگر رستوران های نیویورک که شاید روزی گذرتان به آن بیفتد رستوران lombardis pizza است. این مجموعه در سال 1905 در محله منهتن نیویورک افتتاح شد و سالیان درازی‌ست که با پیتزاهای خوشمزه‌اش پذیرای مهمانان خود می‌باشد. این رستوران در سال‌های ابتدایی تاسیسش جزو اولین پیتزا فروشی‌های ایالت متحده آمریکا شناخته شد. البته در سال 1984 این رستوران بسته شد اما مجددا 10 سال بعد در خیابان 32 بهار، کارش را از سر گرفت. جالب است بدانید رستوران lombardis در سال 2005 به مناسبت صدمین سالگرد اولین پیتزای فروخته شده‌اش، کلیه پیتزاها را به همان قیمت سال 1905، یعنی 5 سنت به مشتریان ارائه می‌داد. رستوران lombardis pizza با اینکه خیلی سال است به مشتریان خود خدمت می‌کند اما باز هم آن طور که باید رضایت همه‌ی افراد را جلب نکرده است. شاید گاهی در بین آن همه غذای بی‌نظیر، طعم پیتزاهایش کمی جالب نباشد و احساس کنید پیتزای یخ زده را برایتان گرم کرده‌اند و انتظارتان را برآورده نکند.
وارد رستوران که می‌شوید میز و صندلی‌هایی را خواهید دید که با فاصله نه چندان زیاد در کنار یکدیگر قررار گرفته‌اند و دیوارهای اطرافتان همگی پر از قاب عکس‌های زیبایی شده و نگاهتان را خیره می‌کند. سعی کنید حتما به عنوان یک تجربه جدید در رستوران‌های نیویورک یک بار هم که شده سری به آن بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید. همچنین می‌توانید به راحتی از رستوران lombardis pizza به یکی از جاهای دیدنی نیویورک، یعنی باغ خیابان الیزابت هم دسترسی داشته باشید. این باغ یک فضای سرسبز و بی‌نظیر با مجسمه‌ها و آثار معماری بدیع برای بازدید در اختیار عموم قرار گرفته و در مرکز شهر یعنی همان حوالی رستوران مورد نظرتان قرار دارد. برای رفتن به رستوران lombardis pizza باید در روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 11 و 30 دقیقه خودتان را به صرف ناهار یا شامی خوشمزه دعوت کنید. در روزهای جمعه تا شنبه هم از 11 صبح تا نیمه شب رستوران آماده‌ی میزبانی از شماست.
رستوران نینجای نیویورک
بهترین رستوران های نیویورک؛ رستوران نینجای نیویورک
رستوران نینجای نیویورک
مالک رستوران یک فرد ژاپنی‌ست که با ایده‌ای نو و خارق‌العاده توانسته است دست به کاری جدید بزند و رستورانی متفاوت تاسیس کند. رستوران نینجای نیویورک در فضایی ترسناک و عجیب طرح ریزی شده که می‌تواند لحظات بسیار هیجان‌انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد و شما را به یاد نینجاهای مبارز بیاندازد. شاید در بدو ورود احساس کنید اینجا یک میدان جنگ است اما باید بگوییم وارد رستورانی شده‌اید که نحوه سرویس‌دهی و دیزاین داخلی آن با تمام رستوران‌هایی که دیده‌اید متفاوت است. مثلا پرسنل با لباس‌های نینجا و شمشیر به دست به استقبالتان بیایند و شما را بهت زده کنند. حتی منوی غذایی آنها نیز شگفت انگیز است. کارکنان آن بعضی غذاها را روی سنگ داغ و با حرارت بسیار بالا که حدودا 800 درجه است طبخ می‌کنند.
شاید خوردن صدف دریایی، سیر کباب شده، بشقاب سبزیجات ژاپنی با سس سویا در چنین رستورانی بسیار جذاب و البته رعب‌انگیز باشد. ممکن است همان‌طور که در حال نوش جان کردن غذای مورد علاقه‌تان هستید یک نینجا با شمشیرش در مقابلتان ظاهر شود. ساعاتی که در این رستوران پشت سر می‌گذارید، می‌تواند برای همیشه در ذهنتان ثبت شود و هیچ گاه خوردن غذا در یک فضای نسبتا تاریک و ترسناک را از یاد نبرید. برای اینکه از چنین تجربه مهیجی محروم نشوید باید در ساعات مقرر به رستوران نینجا بروید. ساعات کاری آن در روزهای جمعه و شنبه از 5 عصر تا 11 شب، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 17 و 30 دقیقه عصر تا 11 شب و همچنین یک‌شنبه‌ها بین 5 عصر تا 10 شب می‌باشد. پس فرصت را از دست ندهید.
غذای رحمان کویک
بهترین رستوران های نیویورک؛ غذای رحمان کویک 
غذای رحمان کویک
شاید این‌طور تصور کنید که بهترین رستوران های نیویورک به راحتی پیدا نمی‌شوند و برای خوردن غذای دلخواهتان باید حتما به رستوران‌های زنجیره‌ای معروف بروید. اما واقعیت این است که در نیویورک مکان‌هایی هستند که با پرداخت هزینه پایین غذای درجه یک و مطلوبی را به شما عرضه می‌کنند. نیویورک پُر از رستوران‌های متنوع و جور واجور است و شاید پیدا کردن محلی مناسب که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، غذای با کیفیتی را هم به شما تحویل بدهد، کمی دشوار به نظر برسد. اما با کمی پرس و جو می‌توانید رستوران مناسبی را پیدا کنید. معمولا در نیویورک قسمت‌های شلوغ و پر رفت و آمد در مرکز شهر مکان خوبی برای پیدا کردن چرخ‌های فروش غذاست. شاید به ظاهر مجلل و لوکس نباشند اما در بینشان چرخ فروشی‌هایی مانند رحمان کویک را خواهید دید که بهترین و لذیذترین غذاها را برایتان طبخ می‌کنند. مثل فلافل‌های خوشمزه‌ او که با مرغ سوخاری بی‌نظیرش دنیایی از بهترین طعم‌ها را به شما هدیه می‌دهد.
این آشپز هنرمند به عنوان برترین چرخ فروش در ایالت نیویورک شناخته شده که قطعا نمی‌توانید به راحتی از فلافل‌ها، کباب‌های خوش آب و رنگ و ماهی‌های لذیذ او بگذرید. البته قبل از اینکه به صورت مستقل برای خود کار کند مدتی در رستوران‌های سطح شهر مشغول به کار بوده و اکنون در چند قسمت از شهر برای مردم غذا آماده می‌کند. اگر شما هم مشتاق شده‌اید تا از نزدیک دستپخت این فرد را تست کنید و بهترین فلافل زندگی‌تان را بخورید، پس بی معطلی راهی خیابان چهل و پنجم در حوالی میدان تایمز شوید. این گونه فرصت خوبی مهیا می‌شود تا در کنار لذت بردن از خوردن غذاهای بی‌نظیر رحمان کویک، گشت و گذاری هم در میدان دیدنی و توریستی تایمز در محله منهتن بزنید و کلی عکس‌های یادگاری بگیرید. البته می‌توانید رحمان کویک را به جز این محل، در خیابان چهل و هفتم و خیابان پارک نیز پیدا کنید و با خوردن غذاهای بی‌نظیرش روز خوبی را سپری کنید.

قصد سفر به نیویورک را دارید؟ مطلب «مراکز خرید نیویورک» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.3 17 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.