راهنمای شکم‌گردی در اراک

18 فروردین، 1399
17 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
حتما تا به حال برای‌تان پیش آمده تعریف رستوران یا کافه‌ای را زیاد بشنوید و بخواهید با چشیدن طعم غذای معروف آن، خاطره دلچسب‌تری در آن شهر برای خود رقم بزنید. در سفر به اراک، ممکن است اسم برخی از رستوران های اراک را بیش از یک بار شنیده باشید و برای داشتن یک وعده غذایی در آنجا برنامه‌ریزی کنید. بهترین رستوران‌های هر شهر، ماندرگارترین طعم‌ها را در ذهن‌تان به جا می‌گذارند. همراه اسمارتیز باشید تا بیشتر با رستوران های اراک آشنا شوید.
رستوران لاکچری ژیوان
کافه رستوران ژیوان از آن رستوران‌هایی است که برای وعده غذایی خود انتخاب‌های زیادی دارید؛ این رستوران انواع غذای ایرانی، دریایی و فست‌فودی را سرو می‌کند و شهرتش را مدیون پیتزاهایش است. فضای دلباز با دو سالن مجزا و دکور چشم‌گیری دارد که می‌تواند انتخاب مناسبی برای صرف نهار یا شام باشد.
 
 کافه رستوران ژیوان
رستوران های اراک؛ کافه رستوران ژیوان
از آن‌جایی که این رستوران، رستوران بسیار شلوغی خصوصا درروزهای آخر هفته است، امکان رزرواسیون خیال شما را از انتظار و فوت وقت راحت می‌کند. هم‌چنین می‌توانید به‌صورت آنلاین یا از طریق تماس غذای موردنظر خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. قیمت منو به نسبت کیفیت خوب غذا اقتصادی است. اگر با ماشین شخصی به رستوران می‌روید ممکن است کمی در پیدا کردن جای پارک با مشکل مواجه شوید. برای رفتن به رستوران ژیوان واقع در عباس‌آباد اراک، به خیابان شریعتی بروید، سپس با رسیدن به کوچه پامچال، به رستوران در نبش کوچه می‌رسید. درواقع بعد از طی کردن خیابان ملک به سمت میدان فرمانداری به مقصد خواهید رسید.
این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب آماده پذیرایی می‌باشد.
آدرس: اراک، خیابان شریعتی، نبش کوچه پامچال
اینستاگرام
تلفن: 08634021228
رستوران کوهستان
رستورانی سنتی در دل کوه؛ رستوران کوهستان فضای رویایی و مشرف به شهر اراک دارد و انواع غذاهای ایرانی فرنگی در آن سرو می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این رستوران، علاوه بر قرار داشتن در فضای کوهپایه‌ای، اجرای موسیقی زنده سنتی و پاپ فضای دلچسب‌تری به ارمغان آورده است.
 نمایی از فضای باز رستوران کوهستان
رستوران های اراک؛ نمایی از فضای باز رستوران کوهستان
این رستوران در ضلع غربی هتل امیرکبیر اراک واقع شده و فاصله کمی با شهربازی لاله دارد. پس می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. برای رفتن به این رستوران، از بلوار آیت‌الله اراکی به سمت میدان صنعت بروید. پس از شهربازی لاله، به سمت راست بروید و کمی بعد از تالار کوه نور به هتل بین‌المللی امیرکبیر و رستوران سنتی کوهستان خواهید رسید.
کیفیت غذای رستوران متوسط بوده و 15% حق سرویس در صورت حساب لحاظ خواهد شد. برای رفتن به این رستوران، حتما لباس گرم همراه داشته باشید.
آدرس: اراک، بلوار آیت‌الله اراکی، هتل بین‌المللی امیرکبیر
تلفن: 33124061-086
ساعت کاری همه روزه از ساعت 6 الی 12 شب آماده پذیرایی می‌باشد.
رستوران هدهد صبا
رستوران هدهد صبا به رستورانی که غذاهای ایرانی خوشمزه سرو می‌کند معروف است. حجم غذای کافی، کیفیت خیلی خوب غذا، قیمت مناسب، مدت زمان به اندازه برای آماده شدن سفارش و برخورد عالی کارکنان این رستوران را بر سر زبان‌ها انداخته است. در این رستوران می‌توانید لذیذترین کباب‌ها را به همراه دورچین امتحان کنید. همچنین می‌توانید در صفحه اینستاگرامی test.resturant.arak تصویری از غذاهای رستوران را مشاهده کنید.
آدرس: اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، برج کوروش، طبقه همکف
تلفن: 34224440-086
این رستوران همه روزه از ساعت 12 الی 3 بعد از ظهر و 7عصر الی 11 شب باز می‌باشد.
رستوران سنتی ایزی دیزی
دیزی‌خورها به ایزی دیزی می‌روند؛ فضایی گرم و صمیمی با حوض و فواره کوچی که اطرافش تخت‌هایی با ظرفیت 4 تا 10 نفر قرار گرفته‌اند.
 
 رستوران سنتی ایزی دیزی
رستوران های اراک؛ رستوران سنتی ایزی دیزی
علاوه‌بر دیزی معمولی که می‌توانید برحسب ذائقه به‌صورت سنتی، کم‌چرب، تند یا کلاسیک سفارش دهید، دیزی کشک که غذای سنتی اراک است نیز غذای به‌خصوصی است که ارزش امتحان کردن دارد. هم‌چنین غذاهای سنتی شهرهای دیگر از جمله بزقورمه کرمان و سرداغی مخصوص خراسان نیز سرو می‌شود. در کنار انواع دیزی، غذاهای سنتی دیگر از جمله کشک بادمجان، میرزا قاسمی، حلیم بادمجان، کوفته آبی و بریانی نیز به همراه دوغ محلی سرو خواهد شد. در این مجموعه، میز سلف سرویسی با تنوع بالای انواع ترشی‌جات، سبزیجات و دسرهای سنتی وجود دارد. پس از صرف غذا می‌توانید یک سینی چای سنتی با استکان‌های کمر باریک و یا انواع دمنوش‌ها را بنوشید و لذت ببرید. از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این رستوران سنتی این است که درصورت سفارش دیزی بیرون‌بر، به ازای هر چهار دیزی، یک دیزی به‌صورت رایگان خواهید داشت. سفارش از طریق تماس و ارسال رایگان نیز دارد. قیمت دیزی‌ها 33 هزار تومان می‌باشد و برای استفاده از سلف سرویس نیز به ازای هر ظرف 3 هزار تومان برآورد می‌شود. محدوده قیمت غذاها بسیار مناسب و بین 20 تا 33 هزار تومان می‌باشد. کیفیت غذاها و رفتار کارکنان بسیار خوب است و اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. برای رفتن به این رستوران واقع در خیابان شریعتی، به پل گردو که رسیدید، روبه‌روی دوربرگردان به مقصد خواهید رسید.
آدرس: اراک، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه گردو، روبه‌روی دوربرگردان، جنب نان فانتزی نانک
تلفن: 32222288-086
اینستاگرام
ساعت کاری رستوران همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11:30 شب می‌باشد.
رستوران  پیتزا پیتزا
در خیابان شریعتی اراک بیش از 50 پیتزافروشی واقع شده‌اند اما پیتزا پیتزا محبوبیت بیشتری دارد. طراحی خاص و فضای دنجی دارد و میزها با گل و تیله تزیین شده‌اند. منوی رستوران شامل انواع پیتزا، پیتزا ایتالیایی، برگر و سوخاری می‌باشد و می‌توانید برحسب تعداد افراد پیتزای یک‌نفره، دونفره و خانواده سفارش دهید.
 
 پیتزا رستوران پیتزا پیتزا
رستوران های اراک؛ پیتزا رستوران پیتزا پیتزا
انواع سالاد فصل، سالاد مرغ و سالاد ژامبون و نوشیدنی‌ها را می‌توانید در کنار غذا سفارش دهید. کیفیت غذاها بسیار خوب است و پرسنل برخورد مناسبی دارند. محدوده قیمت پیتزاها برحسب تعداد افراد تک‌نفره 27هزارتومان، دو نفره 50 هزارتومان و سه‌نفره 65 هزارتومان می‌باشند و محدوده قیمت سالادها 12 هزارتومان می‌باشند. برای صرف نهار از ساعت 12 الی 3:30 و برای صرف شام از ساعت 7 الی 12 شب می‌توانید مراجعه کنید. از آن‌جایی که پیتزا پیتزا در بین فست‌فودهای اراک محبوبیت بیشتری دارد، بهتر است قبل از رفتن میز موردنظر خود را رزرو کنید تا بدون فوت وقت  از غذایتان لذت ببرید. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین در سایت اوردرچی سفارش دهید و به‌طور متوسط تا 50دقیقه پس از ثبت سفارش ارسال خواهد شد.
آدرس: اراک، خیابان شریعتی، میدان فرمانداری
تلفن: 34021032-086
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 الی 3:30 ظهر و 7 عصر الی 12 شب
فست‌فود وین
وین درواقع کافه رستورانی است که شیک‌های فوق‌العاده‌ای برای میان‌وعده سرو می‌کند. دکور چوبی فضای دل‌نشینی ایجاد کرده است. منو غذاها فست‌فودی است و سیب‌زمینی مخصوصش به همراه دلستر بشکه‌ای محبوبیت زیادی دارد. کیفیت و قیمت منو مناسب است و پرسنل خوش‌برخوردی دارد. برای رفتن به این فست‌فود به خیابان شریعتی بروید. بعد از پیدا کردن خیابان شبان فست‎‌فود وین را روبه‌روی دفتر تبلیغات نگارین و جنب رستوران هدهد صبا پیدا خواهید کرد.
 
 کافه رستوران وین
رستوران های اراک؛ کافه رستوران وین
آدرس: اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان
تلفن: 32224034-086
ساعت کاری فست‌فود: همه روزه از 9 صبح الی 12 شب
رستوران سنتی سلطان
ترکیب غذای سنتی ایرانی و موسیقی سنتی؛ سفره‌خانه سنتی سلطان با طراحی‌ای مانند صحنه تِئاتر و پلکانی، فضای نوستالژیکی ایجاد کرده است که می‌توانید در فضای باز از موسیقی زنده و غذا لذت ببرید. انواع کباب، خوراک کباب و خوراک جوجه، غذای ایرانی از جمله زرشک‌پلو با مرغ و انواع خورشت به همراه نوشیدنی با قیمت‌های بسیار مناسب سرو می‌شوند. حدود قیمت بین 17 هزارتومان و 50 هزارتومان می‌باشد. کیفیت غذا عالی می‌باشد و از پرسنل خوش‌برخوردی برخوردار می‌باشد.
آدرس: اراک، شهر صنعتی، منطقه1، جنب استخر سرپوشیده ماشین‌سازی، پارک شهید محمدی
تلفن: 33131626-086
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

قصد سفر به اراک را دارید؟ مطلب «جاهای دیدنی اراک» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.9 94 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.