اقامتگاه بوم‌گردی آتر تکاب

9 دی، 1398
9 دی، 1398
مدت مطالعه: دقیقه
اقامتگاه بوم گردی آتر در روستای تازه کندِ نصرت‌آباد (تخت سلیمان)، استان آذربایجان غربی قرار دارد. میراث جهانی تخت سلیمان، با آثار تاریخی منحصربه‌فرد، طبیعت کوهستانی و سرسبز و آب‌وهوای خنک و معتدل، گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به این منطقه جذب کرده است. چشم‌انداز دیدنی و فوق‌العاده زیبا و بی‌نظیر اقامتگاه روحتان را صیقل می‌دهد و در معماری سنتی و بنای ساخته شده از سنگ و چوب اقامتگاه، آرامشی دلپذیر را تجربه می‌کنید. اقامتگاه آتر با امکانات رفاهی مناسب در نزدیکی چشمه‌های طبیعی و درمانی پذیرای مهمانان است. با اسمارتیز همراه باشید تا با این اقامتگاه بیشتر همراه باشید.

داستان اقامتگاه بوم‌گردی آتر تکاب

یک ساختمان‌ اقامتگاه بوم گردی آتر قدمتی 150 ساله دارد. از سال 1397 با مرمت بنای قدیمی، ساختمان جدید مجموعه اقامتگاه نیز پذیرای مهمانان عزیز است. هدف مدیر و کارکنان اقامتگاه، فراهم نمودن امکانات و خدمات مناسب و جلب رضایت گردشگران است.
آدرس و راه‌های دسترسی به اقامتگاه بومگردی آتر تکاب
آدرس:
آذربایجان غربی، 40 کیلومتری شهر تکاب، بخش تخت سلیمان، روستای تازه کند نصرت‌آباد (تخت سلیمان)، خیابان جعفری
راه دسترسی:
اگر از شهر تکاب بخواهید به روستا بروید، باید از بلوار تخت سلیمان وارد جاده تکاب – شاهین‌دژ شوید. بعد از طی کردن حدود 8 کیلومتر، در سمت راست، مسیر را در جاده تکاب – تخت سلیمان ادامه دهید. از پمپ‌بنزین که گذشتید، به روستای نصرت‌آباد (تخت سلیمان) می‌رسید و در خیابان جعفری، اقامتگاه را خواهید دید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب 12 واحد اقامتی دارد. اقامتگاه دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و بخاری دارند. به علت آب‌وهوای خنک و کوهستانی روستا، نیازی به سیستم سرمایشی در اقامتگاه نیست. سرویس خواب نفر اضافه در واحدها کف‌خواب است. در محوطه اقامتگاه سرویس بهداشتی ایرانی برای استفاده مهمانان قرار دارد.
نقاط قوت
  • نزدیکی به میراث جهانی تخت سلیمان و آثار باستانی آن
  • طبیعت کوهستانی زیبا، آب‌وهوای خنک و نزدیکی به چشمه‌های طبیعی و درمانی
  • اتاق‌هایی با چشم‌اندازی زیبا از کوه و رودخانه
  • اینترنت رایگان در اتاق‌ها و محوطه
  • اقامت رایگان برای کودکان کمتر از 7 سال
نقاط ضعف
  • نداشتن سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با اقامتگاه بوم‌گردی آتر تکاب به شماره:  09357268851
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه‌های بوم‌گردی

امکانات برای سرو غذا

در رستوران سنتی اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب می‌توانید صبحانه، نهار و شام خوشمزه محلی نوش جان کنید. آبگوشت مخصوص آتر، دلمه، کباب قارچ کوهی، کله‌جوش و آش دوغ از غذاهایی هستند که در اقامتگاه با مواد اولیه ارگانیک و باکیفیت طبخ می‌شوند. در ضمن می‌توانید در آشپزخانه عمومی اقامتگاه، خودتان هم آشپزی کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی می‌توانید فاصله 40 دقیقه‌ای تا تکاب را با ماشین بروید و از صنایع‌دستی و محصولات محلی تکاب دیدن کنید. فرش، قالی، قالیچه و عسل سوغاتی‌های اصلی تکاب هستند.
قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر با مهر برجسته
ممنوعیت استعمال دخانیات
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.