هتل بزرگِ کادوسِ رشت

26 آذر، 1398
26 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
این اقامتگاه، زینت هتل‌های پنج ستاره رشت است. گراند هتل کادوس رشت، یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین اقامتگاه‌های واقع در استان گیلان می‌باشد که در سال 1362 افتتاح شد و در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفت. این اقامتگاه، کاخ سپیدی است تحت تصرف قلمروی بوم‌گردان! با همان تندیس سلطنتی شیر‌های غرنده در ورودی که تداعی‌کننده یک کاخ سلطنتی بازمانده و احیا شده در اقلیمِ تماشایی رشت و برگِ برنده‌ی مسافرینِ عزیزیست که سودای سیر و سیاحت در این شهر را در سر می‌پرورانند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
گیلان، رشت، بلوار آزادی، خیابانِ منظریه، هتل کادوس رشت
راه_دسترسی:
به جهت آنکه هتل در ناحیه شهری رشتِ زیبا قرار دارد؛ دسترسی و عبور و مرور متقاضیانِ اقامت از طریق وسایل نقلیه، اعم از خودروی شخصی یا تاکسی، بسیار آسان است. بلوار منظریه شاهراهی است که شما را به محل اقامت هتل می‌رساند. شما چه از مسیر آسفالته مروارید، ربانی یا حتی خیابان گلستانی به بلوار منظریه وارد شوید و چه از بلوار نامجو راه خود را به بلوار منظریه هموار سازید در هر صورت مختصات بنای هتل مسیر سر راستی دارد. منظریه از یک سو به بلوار امام‌خمینی و از سوی دیگر که دانشکده علوم پایه دانشگاه رشت در نبش آن قرار دارد به بلوار نامجو می‌رسد. از نظر مساحت، رشت شهر چندان بزرگی نیست و جاهای دیدنی رشت حتی پیاده هم قابل دسترسی هستند. ترافیک خودروها در ساعات ظهر و همچنین ساعات ابتدایی شب در خیابان‌های مرکز شهر تا محل اقامت هتل ممکن است برای شما چندان دلچسب نباشد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه 

 هتل کادوس یک هتل مشهور و لوکس پنج ستاره است که با 4 طبقه دارای 96 باب واحد اقامتی لوکس مجهز به تمامی خدمات رفاهی و اقامتی می‌باشد که هر واحد دارای سرویس بهداشتی مجزا و اختصاصی است. همچنین وجود آسانسور معضل رفت و آمد افراد سالمند و خردسال و بیماران خاص را حل کرده و امکانات ویژه هتل برای معلولین نیز شایسته اشاره می‌باشد. این اقامتگاه با چندین نوع اتاق برای رزرو که شامل اتاق‌های دو تخته دبل و تویین، اتاق سه تخته، سوئیت کوچک دو نفره، سوئیت بزرگ چهار نفره و اتاقِ هتل آپارتمان پنج نفره است پذیرای کلیه بوم‌گردان گرامی می‌باشد. همچنین رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، 4 زمین تنیس، استخر رو باز مخصوص آقایان، سالن‌های متعدد و مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا و اتاق مخصوص عقد و سالن عروسی، نوید اقامتی بی‌نظیر در شهر بارانی رشت را به شما می‌دهد.
نقاط قوت
  • نزدیک به میادین و اماکن مهم شهر رشت
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است
  • دارای امکانات و سرویس ویژه برای معلولین عزیز
  • اینترنت مجانی در لابی و اتاق‌ها
  • دارای خدمات و سرویس 24 ساعته در اتاق‌ها
  • ورودی استخر هتل برای کودکان زیر شش سال رایگان است
  • پارکینگ رایگان و غیر مسقف واقع در محوطه هتل با ظرفیت 100 ماشین
نقاط ضعف
  • ترانسفر فرودگاهی(رفت و برگشت) مستقل موجود نمی‌باشد
  • استخر تنها مخصوص آقایان است
نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

اگر از آن دسته‌اید که همیشه فریادرس قار و قور شمکشان هستند و برای وعده های لذیذ یک سیاحت مفرح،دندان تیز کرده‌اند به اطلاع شما می‌رسانیم که مسئولین این اقامتگاه کوشیده‌‌اند تا امکانات پذیرایی از شما را در رستوران هتل، به نحو احسن فراهم کنند! آن هم همراه با منوی متنوع در یک مکان خاص و رویایی. رستوران این مجموعه در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر آماده سرویس‌دهی به بوم‌گردانِ محترم می‌باشد. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف نیز آماده ارائه خدمات ارزنده به شما خواهد بود. همچنین برای لذت بردن از یک صبحانه تمام عیار می‌توانید به سالن صبحانه‌خوری هتل مراجعه کنید.

برای سوغاتی چه بخریم؟

اگر خرید سوغاتی برای شما لذت‌بخش است باید بدانید که رشتی‌ها دکان‌هایی برای فروش سوغات و صنایع دستی شهرشان در نزدیکی منزل برپا کرده‌اند. تنوع بسیاری در محصولات و سوغاتی‌های رشت می‌توان دید، کافیست سری به بازار بزرگ رشت بزنید و از میان چموش‌های رنگارنگ که نوعی کفش محلی هستند و مروارها(سبدهای حصیری) و خوردنی‌هایی نظیر رب انار محلی و پنیر سیاهمزگی، سوغاتی خود را انتخاب کنید
قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 7 سال، نفر اضافه محاسبه می‌شود
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن، کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر روباز
آسانسور
آشپزخانه
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
گرمایش
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.