هتل شهاب ناهارخوران گرگان

6 اسفند، 1398
6 اسفند، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
تفاوتی ندارد شما در سفرتان به مقصد تاریخی اهمیت دهید یا اینکه عاشق طبیعت‌گردی باشید، مطمئناً یکی از مقصدهای شما استان گلستان و مرکز آن یعنی شهر گرگان است. اما اقامت در هر شهر نیازمند مکان مناسبی نیز برای آن‌هم هست. یکی از این مکان‌های مناسب برای اقامت شما هتل 4 ستاره شهاب ناهار خوران گرگان است. هتل شهاب ناهارخوران گرگان در سال 1393 در منطقه‌ای با همین نام یعنی ناهار خوران ساخته شد. در ادامه با اسمارتیز همراه باشید تا با یکدیگر این هتل زیبا را موشکافی کنیم.
از زمان‌های بسیار دور، ناهار خوران در مسیر کاروان‌های حجاج بوده و به دلیل اتراق کاروان‌ها در دامنه‌ی کوه برای صرف ناهار، این منطقه به ناهار خوران معروف شد. اما همچنان پس از گذشت سالیان سال، به دلیل قدمت 40 میلیون ساله این منطقه و طبیعت بسیار خاص و دیدنی آن، گردشگران این منطقه‌ را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند که همین امر باعث شد هتل شهاب ناهارخوران گرگان ساخته شود. منظره‌ی فوق‌العاده‌ی طبیعی و کوهستانی‌ای که شما از هتل شهاب ناهار خوران گرگان به آن تسلط دارید بدون شک برای شما تکرارنشدنی خواهد بود و لذتی وصف‌نشدنی را برای شما به همراه دارد.
آدرس:
گرگان، بلوار ناهار خوران، 300 متر مانده به کلانتری
راه دسترسی:
در ابتدا باید این نکته را بدانید که هتل شهاب ناهارخوران گرگان در مرکز  شهر قرار ندارد و برای اینکه از شلوغی شهر و سروصدا در امان باشید و خود را به آغوش طبیعت بسپارید، باید نزدیک به 9 کیلومتر از  مرکز شهر فاصله بگیرید. زمانی که به گرگان رسیدید، به‌طرف بلوار ناهارخوران حرکت کنید و سپس همین بلوار را به سمت جاده زیارت بپیمایید. در این مسیر آن‌قدر مجذوب زیبایی طبیعی این جاده می‌شوید که زمان از دستتان در  می‌رود متوجه آن 20 دقیقه مسیر تا هتل نمی‌شوید. همچنین در مسیر هتل شهاب ناهارخوران گرگان منطقه جنگلی ناهار خوران، پارک کودک و رستوران نیز موجود است و در ادامه‌ی مسیر به سمت جاده‌ی زیارت نیز رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد که طبیعت‌گردی را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل شهاب ناهارخوران گرگان در جنوب شهر گرگان واقع شده. نمای سنگی این هتل باعث شده است تا تضادی با محیط اطراف خود نداشته باشد. هتل شهاب ناهارخوران گرگان 4 طبقه است و 43 واحد اقامتی و 115 تخت دارد. در ابتدای ورود یک لابی بسیار شیک با ظرفیت 80 نفر وجود دارد و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن نیز در طبقات فوقانی ساخته شده‌اند.
ازآنجایی‌که هتل شهاب ناهارخوران گرگان در دل جنگل‌های ناهارخوران قرار دارد، در هنگام خروج از هتل باکمی  پیاده‌روی در مسیر جنگلی‌ای قرار می‌گیرید تا با قدم زدن در جنگل‌های شمال گوش و دلتان را به این طبیعت بی‌نظیر بسپارید. اتاق‌های هتل شهاب ناهارخوران گرگان ازنظر ظرفیت و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک اتاق و یا سوئیت در اختیار داشته باشید. امکانات هر اتاق هتل شهاب ناهارخوران گرگان در زیر آمده است:
اتاق دوتخته با صبحانه‌ی رایگان
اتاق سه تخته معمولی، سه تخت تک‌نفره با صبحانه رایگان
اتاق سه تخته مخصوص، یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره با صبحانه رایگان
سوئیت دونفره با صبحانه رایگان و امکان اضافه کردن دو نفر
رویال سوئیت 4 نفره، دو اتاق دوخوابه با امکان اضافه کردن 4 نفر، صبحانه رایگان با سونا خشک، سونا بخار و جکوزی
برای اتاق‌هایی که امکان اضافه کردن نفرات دیگر را نیز دارند باید به ازای هر نفر مبلغ اضافه‌تر پرداخت کنید.
نقاط قوت
  • نزدیک بودن به شهر گرگان
  • نزدیک بودن به اماکن تفریحی و جنگل
  • دید وسیع به جنگل
  • صبحانه رایگان
  • پارکینگ با فضای 50 خودرو
  • اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال
  • تراس در تمام‌ اتاق‌ها و سوئیت‌ها
  • آسانسور
  • تاکسی‌سرویس
  • رستوران و کافی‌شاپ
نقاط ضعف
  • نبود استخر برای تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها
  • نبود کمد لباس
  • دریافت هزینه‌ی اضافه برای خوراکی‌هایی غیر از اقلام موجود در اتاق
  • عدم امکان اضافه کردن شخص همراه در اتاق‌ها
  • نبود ترانسفر فرودگاهی
  • نبود فروشگاه
نحوه رزرو
  • تلفن هتل شهاب ناهار خوران گرگان به شماره 20-01732544419
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های اقامتی و رزرو آنلاین

امکانات برای سرو غذا

اما خوشمزه‌ترین بخش اقامت شما در هتل شهاب ناهارخوران گرگان، در فضای باز هتل قرار دارد. البته یک سالن صبحانه‌خوری در طبقه‌ اول هم وجود دارد تا شما بتوانید از ساعت 7:30 الی 10 صبح صبحانه‌ی خود را نوش جان‌کنید. کافه‌رستوران هتل شهاب ناهارخوران گرگان در کنار هتل در فضای باز و کاملاً سنتی و بومی قرار دارد. فضای این کافه‌رستوران دقیقه مانند خانه‌های قدیمی چوبی و گلی شمالی است و صد درصد این فضای دل‌انگیز شما و همراهانتان را به وجد می‌آورد. علاوه بر این، به دلیل توریستی بودن مسیر ناهارخوران گرگان، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های متعددی در این مسیر قرار دارند و اطراف هتل شهاب ناهارخوران گرگان نیز از این رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها بسیار است.

امکانات برای خرید سوغاتی

متأسفانه مکان ثابتی برای خرید در منطقه‌ی ناهار خوران وجود ندارد اما بازارچه‌های سنتی و صنایع‌دستی موقت هرازگاهی برپا می‌شود و اگر شانس داشته باشید و به این بازارچه موقت برخورد کنید می‌توانید محصولاتی مانند چرم، گلیم، جاجیم، فرش، تابلو فرش، مس و معرق را برای خود و یا هدیه به عزیزانتان پیدا کنید.
قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد فقط با مدرک شناسایی معتبر
صیغه‌نامه معتبر همراه مهر برجسته برای زوج‌ها
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ بدون سقف
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
رخت‌آویز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کمد لباس
گرمایش
لوازم بهداشتی
مبلمان
مینی بار با هزینه
یخچال
اتو
اینترنت در لابی
تلویزیون در لابی
تلویزیون
جکوزی
تخت
رستوران
نگهبان
کافی‌شاپ
سالن ورزشی
حمام اختصاصی
دستشویی در لابی
فضای سبز
خشکشویی
اتاق چمدان
تاکسی سرویس

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد عاشق موسیقی و تکنولوژی بودم. شرایط جوری نبود که به عشق اولم "موسیقی" برسم؛ واسه همین سراغ علاقه¬ی بعدیم رفتم و الکترونیک و مخابرات رو برای تحصیلم انتخاب کردم. ¬برنامه¬نویسی وب و بلاگ نویسی از کاراییه که بهشون علاقه دارم و انجامشون میدم؛ اما هنوزم موسیقی واسم یه¬چیز دیگه¬ست.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 1 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.