هتل سالار درّه ساری

29 بهمن، 1398
29 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
فکر کنید در قلب یک جنگل از چُرت بهاری بیدار می‌شوید. رو به رویتان انبوه درختان جنگلی قامت کشیده‌اند. به رودخانه‌ای که نغمه خروشانِ آب زلالش بغل گوشتان در جریان است می‌روید و تنی به پیکره‌ی آب می‌زنید. بارانِ ریزی هم می‌بارد که شما را به یاد ترانه‌ی باز بارانِ کتاب‌های دبستان می‌اندازد. این هتل که کلبه دنجی در دامانِ سبز طبیعت شهر ساری است در سال 1352 بنا و در سال 1388 به طور کلی بازسازی شد. از نظر موقعیت و مکان حرف ندارد: آب و هوای عالی، نزدیک رودخانه‌ای در قلب جنگل. اتاق‌های هتلِ سالار دره، نمایی رو به جنگل دارند و بخش بزرگی از فضای سبز اطرافِ اقامتگاه، محوطه‌ی اختصاصی خود هتل است. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل ساری بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
ساری، بلوار کشاورز، کیلومتر 12 جاده کیاسر، روبروی شرکت صنایع چوپ و کاغذ
راه دسترسی:
یادتان باشد که عجله کارِ شیطان است. اگر هدف شما کاوشی مفرح در پهنای طبیعت سرسبزِ ساری است باید بدانید که این هتل گردشگری در حاشیه شهر است و در یک ناحیه پر ازدحام بنا نشده است! این اقامتگاه در امتداد بلوار کشاورز ساری و مسیر آسفالته‌ی کمربندیِ جنوبی در کیلومترِ 12 جاده‌ی ساری به سمنان واقع شده که از ورودی یک فرعی در فاصله چند صد متری جاده به هتل خواهید رسید. لذا عبور و مرور و امکان دسترسی به هتل با وسایل نقلیه خصوصی ممکن می‌باشد.
اگر از جاده ارزفون و جاده پهنه کالا هم به سمت مسیرِ کمربندِ جنوبی برانید می‌توانید با دوربرگردانِ واقع در مسیر دو بانده خود را به فرعی ورودی به هتل برسانید.
به یاد داشته باشید که در کمربندی دو مسیر فرعی برای ورود به هتلِ سالار درّه وجود دارد فرعی اول که از جنب امامزاده قاسم عبور می کند و در ادامه به محوطه حیاط هتل منتهی می‌شود و مسیر فرعی دوم که مستقیما به همان محوطه راه دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه 

هتل سالار دره یک هتل پرآوازه در قلب جنگل و نزدیک به رودخانه‌ی سالار درّه است و در رده هتل‌های دنجِ طبیت‌گردی با چندین نوع اتاق برای رزرو می‌باشد که شامل اتاق یک تخته و اتاقِ دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل، سوئیت معمولی و دوبلکس چهار نفره و سوئیت رویال شش نفره برای رزرو گردشگرانِ محترم می‌باشد. این مجموعه دارای 56 باب اتاق و سوئیت می باشد که آماده سرویس دهی به مسافران خطه سرسبز شمال می‌باشد. همچنین آسانسور موجود در سالن همکف هتل، اقامتی دلپذیر را برای سالمندان، معلولین ویلچری و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند مهیا کرده است. این مجموعه در دسته بهترین هتل‌های چهار ستاره ایران است. مجهز به امکانات رفاهی و ورزشی، تالار عروسی و سالن جهت برگزاری جلسات و کنفرانس می‌باشد که از این حیث مورد توجه قرار دارد.
نقاط قوت
  • مجهز به پارک اختصاصی بازی برای کودکان
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است
  • دارای امکانات و سرویس ویژه برای معلولین عزیز
  • اینترنت مجانی در لابی و اتاق‌ها
  • فضای سبز جنگلی محوطه همراه با آلاچیق برای قدم زدن عصرانه
  • پارکینگ رایگان و غیر مسقف واقع در محوطه هتل با ظرفیت 100 ماشین
نقاط ضعف
  • با خودرو تا فرودگاه 40 دقیقه فاصله وجود دارد که مسیری نسبتا طولانیست
  • اتاق دو تخته نسبت به استاندارد ملی هتل‌ها فضای کوچک ‌تری دارد
نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

از قدیم الایّام گفته‌اند که کینه‌ی شکم تا چهل سال است! به همین جهت مسئولین هتل کوشیده‌اند که دعای خیر شما را به رزومه کاری خود ضمیمه کنند! آن هم همراه با صرف وعده‌های لذیذ در محیط دنج و اختصاصی. رستوران این مجموعه در طبقه همکف با ظرفیت 300 نفر آماده سرویس‌دهی به بوم‌گردانِ گرامیست.
همچنین برای گذرانِ یک عصر به یاد ماندنی می‌توانید به چای‌خانه سنتی واقع در محوطه با ظرفیت 100 نفر مراجعه کنید. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف نیز با ظرفیت 80 نفر آماده ارائه خدمات ارزنده به شما خواهد بود.

 برای سوغاتی چه بخریم؟

برای اینکه دست خالی به شهر خود برنگردید و غنیمت های با ارزشی را از ساریِ همیشه زیبا، فتح کنید و برای عزیزان خود هدیه بیاورید باید به ناچار از فضای دنج هتل دل بکنید و رهسپار ساری شوید. پیشنهاد ما به شما خرید ازگیل و کلوچه‌های خوش طعم این شهر است. همچنین از اقلام صنایع دستی، می توان ظروف زیبای سفالی ساری را مثال زد که در هر گوشه از بازار، فراوان یافت می‌شود.
قوانین و نکات
 هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 7 سال، نفر اضافه محاسبه می‌شود
 پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن، کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
اینترنت در اتاق
پارکینگ بدون سقف
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
لوازم بهداشتی
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته
اینترنت در لابی
تلویزیون در لابی
جکوزی
تخت
رستوران
کافی‌شاپ
حمام اختصاصی
دستشویی در لابی
فضای سبز
سونا بخار
خشکشویی
قفل کارتی
تاکسی سرویس

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.