هتل دال دنا سی سخت

6 بهمن، 1398
6 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل 4 ستاره دال دنا در شهر توریستی و افسانه‌ای شاهنامه، شهر سی سخت در استان کهگیلوله و بویراحمد، در ارتفاع 2000 متری دامنه کوه دنا واقع شده است. مجتمع لوکس اقامتی تفریحی دنا با طراحی زیبا در طبیعت بکر باغ شهر سی سخت، شهر برف و آفتاب، با چشم‌اندازی بی‌نظیر از آلپ ایران، کوه دنا و باغ‌های سیب، انگور و گردو و سوئیت‌های مجلل از سال 1397 پذیرای گردشگران خارجی و داخلی است. با اسمارتیز همراه باشید تا با هتل دال دنا سی سخت بیشتر آشنا شوید.
داستان هتل دال دنا سی سخت یاسوج
شهر سی سخت از ناب‌ترین تفرجگاه‌های طبیعی ایران است. آب شرب هتل دال دنا و کل شهر سی سخت از چشمه میشی تأمین می‌شود. علت نام‌گذاری شهر در داستان‌های اساطیری به این صورت بیان شده که وقتی کیخسرو، پادشاه ایران به همراه سی پهلوان از این ناحیه عبور کرده و به نزدیکی چشمه میشی می‌رسند، کیخسرو از سربازانش می‌خواهد که به دلیل سختی راه برگردند. اما سی تن از آن‌ها به رهبری بیژن، سردار نامدار کیخسرو به جستجوی پادشاه راهی می‌شوند. این سی مرد نیرومند و نامی در نبرد با طبیعت جانشان را از دست می‌دهند. به همین دلیل این منطقه سی سخت نام‌گذاری می‌شود. هتل مجلل دال دنا در دل طبیعت زیبا و سرسبز باغ شهر سی سخت، از سال 1397 شروع به فعالیت کرده و با کارکنان حرفه‌ای و امکانات رفاهی مناسب توانسته محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کند.
آدرس:
یاسوج، شهر سی سخت، سه‌راه باغات
راه دسترسی:
اگر بخواهید از شهر یاسوج به هتل دال دنا سی سخت بروید، باید وارد جاه سی سخت شوید و مسیر را تا بلوار شهید رجایی در شهر سی سخت ادامه دهید. بعد از گذشتن از میدان کوثر وارد بلوار شهید باهنر می‌شوید. بلوار را تا سه‌راه باغات طی کنید. در خیابان چشمه میشی هتل را خواهید دید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج: 
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل دال دنا سی سخت، هتلی 4 ستاره و ویلایی با 36 سوئیت لوکس و زیبا است. هتل سوئیت‌های یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سه خوابه شش نفره VIP‌ دارد. در سوئیت‌ها حمام و سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون، مبلمان، سشوار، سرویس سرمایشی اسپلیت و سرویس گرمایی شوفاژ موجود است. سوئیت‌ها بالکن با چشم‌اندازی بی‌نظیر از دامنه کوه دنا دارند.
ساختمان VIP هتل با سالن‌های بزرگ و مجلل برای برگزاری جشن‌ها، مجالس و جلسات کاری ایده‌آل است.  این سالن اتاق‌هایی برای جلسات خصوصی نیز دارد.
توجه داشته باشید که هتل در قسمت‌های مختلف دارای پله است.
نقاط قوت
  • چشم‌انداز زیبا و منحصربه‌فرد از کوه دنا در محیطی آرام و دل‌نشین با هوای خنک و مطبوع کوهستان
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 5 سال
  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت رایگان در لابی
نقاط ضعف
  • نداشتن دسترسی آسان برای افراد کم‌توان و ناتوان
نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

رستوران و کافی‌شاپ هتل دال دنا سی سخت با سرو غذاهای لذیذ در محیطی آرام و دل‌نشین در دل جنگل‌های بلوط با چشم‌اندازی از باغ‌های انگور در خدمت مهمانان عزیز است. هتل با داشتن فست فود شما را از جستجوی رستوران در شهر بی‌نیاز می‌کند. در کافی‌شاپ روباز هتل در دل طبیعت، با صدای گوش‌نواز چشمه و پرندگان می‌توانید از نوشیدن یک فنجان چای داغ یا قهوه خوش‌طعم لذت ببرید. قهوه‌خانه سنتی هتل نیز در محیطی دنج از مسافران عزیز پذیرایی می‌کند.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی اولین انتخابتان می‌تواند مهم‌ترین سوغاتی سی سخت، عسل طبیعی کوه دنا باشد. بیشتر سوغاتی‌های این شهر، خوراکی‌های خوشمزه و محلی است. گردوی مرغوب، انواع کشمش و گیاهان دارویی جزو سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید با خود به یادگار از این شهر توریستی زیبا به خانه ببرید. انواع قالی، قالیچه، گبه، گلیم، خورجین و آیینه‌دان صنایع‌دستی سی سخت را تشکیل می‌دهند. فروشگاه‌های زیادی در سی سخت محصولات محلی را ارائه می‌دهند. برای خرید سوغاتی می‌توانید از هتل دال دنا به بازار سی سخت بروید. فروشگاه‌های زیادی هم برای خرید محصولات محلی سی سخت وجود دارند. در خیابان شهید مطهری، نرسیده به میدان الله می‌توانید این فروشگاه‌ها را برای خرید سوغاتی پیدا کنید.
قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر با مهر برجسته
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کولر گازی
گرمایش
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.3 3 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.