هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

26 بهمن، 1398
26 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
چه جایی می‌تواند به اندازه هتل جهانگردی ناهارخوران برای اقامت جذاب‌ باشد؟ آن هم در استانی که تنها نامش از طبیعت نشان دارد. النگدره‌ که پادشاه فصل‌ها آنجا حکمرانی می‌کند، خالدنبی که گویی بهار از دلِ آن زاده شده. عمقِ بی‌پایان چشمه‌ی گل رامیان که گردشگران را به وجد می‌آورد و همه گوشه‌ای از طبیعت بی‌نظیر این استان‌اند. در این مطلب می‌خواهم درباره هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان صحبت کنم، شاید گزینه شما برای اقامت در گرگان باشد. هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان سال 54 افتتاح و در سال 89 هم بازسازی شد، پس خیال‌تان از نظر قدمت و اصالت این مجموعه راحت باشد.
هتل جهانگردی ناهارخوران در مرکز استان گلستان، شهر گرگان و در بلوار مشهور ناهارخوران قرار دارد. بلوار ناهارخوران در واقع جاده‌ای زیباست که مرکز شهر را به دلِ کوه و جنگل پیوند می‌زند. هر روز در مسیرِ پیاده‌روی یا رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع‌اش میزبان مردم و مسافران می‌شود. این‌طور بگویم که اگر گرگان رفته‌اید و به این بلوار سر نزده‌اید، کارِتان اصلاً قابل بخشش نیست. برای آشنایی بیشتر با این هتل با اسمارتیز همراه باشید.
آدرس:
گلستان، گرگان، جاده ناهارخوران، پارک جنگلی ناهارخوران، هتل جهانگردی ناهارخوران
راه دسترسی:
بلوار ناهارخوران شهر گرگان برای همه آشناست و اگر سوار تاکسی هستید، یا با خودروی خودتان سفر می‌کنید، به راحتی آنجا را پیدا می‌کنید. این بلوار را تا انتها بروید تا به یک میدان برسید، میدان را دور بزنید و وارد جاده زیارت شوید. این جاده به روستای بکر و معروفِ زیارت می‌رسد اما شما برای رفتن به هتل جهانگردی ناهارخوران نباید کل این جاده را طی کنید. فقط چهارصد متر بعد از همین میدان، هتل روبروی شما ظاهر می‌شود.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان ساختمانی یک طبقه به وسعت 2000 متر است که در طبقه همکف آن لابی، رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد. از پله باید به طبقه اول (آسانسور ندارد!)، جایی که اتاق‌های هتل قرار دارند، بروید. این هتل، علاوه‌بر این اتاق‌ها، سوئیت و کلبه هم برای مسافران دارد و در مجموع می‌شود: اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت یکخوابه دو تخته، سوئیت رویال چهار نفره، سوئیت دوخوابه رویال چهار نفره،کلبه دو تخته، کلبه یکخوابه دو تخته، کلبه سوئیت یکخوابه دو تخته، کلبه سوئیت رویال دو خوابه سه تخته. کلبه‌ها و سوئیت‌ها خارج از ساختمان هتل اما داخل محوطه قرار گرفته‌اند؛ یعنی اگر فرد سالمند یا کم‌توان جسمی همراهتان باشد، شاید کمی برایشان سخت شود. اما کفپوش اتاق‌ها موکت است، و از طرفی مسیر ویلچررو هم در این هتل ایجاد شده است. اگر خانم تنها باشید که قصد اقامت در این هتل را دارید، با ارائه‌ی کارت شناسایی معتبر برای‌تان یکی از اتاق‌های داخل ساختمان مرکزی هتل را مهیا می‌کنند. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی (شوفاژ و اسپیلت)، یخچال، تلویزیون ال‌سی‌دی، حمام، مبلمان، سشوار، تلفن، کمد و سرویس بهداشتی ایرانی/ فرنگی از امکانات ثابت در هر اتاق به شمار می‌روند. اما پیشنهاد می‌کنم که موقع رزرو، حتماً برخی سوالات مثل نوع سرویس بهداشتی را -اگر برای‌تان اهمیت دارد- بپرسید. 
نقاط قوت
  • طبیعت زیبا در محوطه هتل جهت نشستن (نیمکت دارد) و پیاده‌روی
  • ویلچررو بودن
  • تنوع در نوع اتاق‌ها طبق نیاز مسافران (کلبه، سوئیت، اتاق)
نقاط ضعف
  • نبود آسانسور به طبقه اول
  • فاصله ساختمان مرکزی از کلبه‌ها
  • فروشگاه و غرفه ندارد
نحوه رزرو
  • رزرو اینترنتی از وب‌سایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها
  • تماس با شماره تلفن: 32540034 : 017

امکانات برای سرو غذا

در طبقه همکف هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان، رستورانی با ظرفیت 200 نفر قرار دارد که از ساعات 7 تا 9:30 صبح صبحانه، 12:30 تا 16 ناهار و 19:30 تا 23 شام سرو می‌کند. در لابی این هتل کافی‌شاپی قرار دارد که از 9 صبح تا 11 شب انواع نوشیدنی‌ها، دسر و... را به مهمانان سرو می‌کند. هتل جهانگردی ناهارخوران در محوطه،‌ رستوران سنتی دارد که انواع غذاهای ایرانی با کیفیت خوب از 10 صبح تا 11 شب برای مهمانان سرو می‌شوند. اما اگر دوست داشتید می‌توانید به مجموعه ایوان، کافه پاتوق اکبر کیخا و دوستانش که در نزدیکی‌های هتل قرار گرفته‌اند، و همینطور کافه کروز، دالان بهشت، شکلات امیر و... که در اطراف میدان بلوار قرار گرفته‌اند بروید.

امکانات برای خرید سوغاتی

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان فروشگاه یا غرفه‌ای برای خرید سوغاتی ندارد. اما از آنجایی که زیاد از مرکز شهر دور نیست، می‌توانید چندساعت از زمان خود را برای خرید از مراکز خرید در گرگان و مجتمع‌های جذاب این شهر صرف کنید. مثلاً مجتمع دیاکو و پاساژ کلاسیک در خیابان ولیعصر شهر قرار گرفته‌اند.
قوانین و نکات
اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.
 پذیرش خانم تنها، با ارائه‌ی کارت شناسایی معتبر صورت می‌گیرد.
 صیغه‌نامه با مهر برجسته محضر پذیرفته می‌شود.
 هتل جهانگردی یک طبقه و فاقد آسانسور است.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کمد لباس
مبلمان
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته
تلویزیون در لابی
تلویزیون
تخت
رستوران
کافی‌شاپ
حمام اختصاصی

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

زبان انگلیسی خوندم، ترجمه و تدریس واسه کوچولوها هم جزو کارهامه، یه وب‌سایت سئو هم واسه خودم زدم که به عنوان هابی بهش نگاه می‌کنم. ولی از بین همه‌ی اینا، نوشتن یک حسِ نابه که هیچ چیزی نمی‌تونه جاشو واسم بگیره. نوشتن واسه اسمارتیز هم باعث می‌شه چیزهای جدیدی رو از دریچه چشم خودم کشف کنم که واسم لذت‌بخشه و آرومم می‌کنه.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.