هتل ارم یاسوج

25 دی، 1398
25 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل ارم در مرکز شهر و نزدیک آبشار یاسوج قرار دارد. این هتل 2 ستاره با امکانات کامل و مناسب و هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه از گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. در این هتل اقتصادی با آلاچیق‌های زیبا و دنج، لحظات خوشی را سپری خواهید کرد. با اسمارتیز همراه باشید تا با هتل ارم یاسوج بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل ارم یاسوج

هتل ارم یاسوج اولین و قدیمی‌ترین هتل در مرکز شهر یاسوج است. این هتل 2 ستاره در سال 1396 بازسازی شد و آلاچیق‌هایی با طراحی زیبا به این هتل اضافه شدند. تلاش مدیر هتل آقای اکبری و کارکنان هتل، ارائه خدماتی مناسب و به‌صرفه به مهمانان عزیز است.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل ارم یاسوج

آدرس:
یاسوج، بین میدان هفت تیر و میدان جانباز.
راه دسترسی:
اگر بخواهید از فرودگاه به هتل ارم یاسوج بروید، باید بلوار شهید ابوالحسن ولی پور را به سمت جنوب طی کنید. از میدان کشاورز که عبور کنید، وارد بلوار شهید مطهری می‌شوید. بعد از میدان هفت تیر و نرسیده به میدان جانباز هتل را خواهید دید. مسیر فرودگاه یاسوج تا هتل، کمتر از 15 دقیقه با ماشین طی می‌شود.
هتل با پایانه مسافربری یاسوج با ماشین کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل تا شهر توریستی سی سخت حدود 30 کیلومتر است.
برای استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی، ایستگاه‌های اتوبوس در نزدیکی هتل قرار دارند.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل ارم یاسوج دارای 2 طبقه و 16 واحد اقامتی است. هتل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و سه تخته دارد. در اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس سرمایشی کولر آبی و سرویس گرمایشی شوفاژ موجود است.
هتل فاقد آسانسور است.

نقاط قوت
  • صبحانه رایگان
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 8 سال
  • پارکینگ غیرمسقف رایگان
  • اینترنت در لابی و اتاق‌ها
نقاط ضعف
  • نداشتن دسترسی آسان برای افراد کم‌توان و ناتوان
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل ارم یاسوج
    شماره تلفن: 07433223191
    شماره همراه: 09173411580
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌ها

امکانات برای سرو غذا

رستوران هتل ارم یاسوج با سرو غذاهای خوشمزه در خدمت مهمانان عزیز است. رستوران فضای باز هتل با آلاچیق‌های زیبا در محیطی دنج و دلپذیر پذیرای مسافران است. در اطراف هتل هم رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌های زیادی وجود دارند.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغات یاسوج می‌توانید از هتل ارم به بازار یاسوج و فروشگاه‌های محصولات محلی بروید. عسل، گردو، گیاهان دارویی، انواع قالی، قالیچه، گلیم، خورجین و آیینه‌دان از سوغاتی‌های یاسوج هستند. می‌توانید از مناطق عشایری هم دیدن کنید و مرغوب‌ترین صنایع‌دستی و خوراکی‌های محلی یاسوج را خریداری کنید. برای پاساژگردی، مرکز خرید اطلس با فاصله‌ی یک پیاده‌روی 10 دقیقه‌ای از هتل، انتخابی ایده‌آل است. پاساژهای خیابان طالقانی یاسوج و مجتمع تجاری طوس در خیابان فردوسی، پیشنهادهای دیگر ما برای خرید سوغاتی و هدیه هستند.

قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی و معرفی‌نامه شرکت یا نامه از اداره اماکن
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر
ممنوعیت سیگار کشیدن در اتاق‌ها

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

صندوق امانات در اتاق
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.