هتل آسیا زنجان

25 دی، 1398
25 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل آسیا زنجان از قدیمی‌ترین هتل‌های زنجان محسوب می‌شود که در مرکز این شهر قرار دارد. بنابراین اگر قصد دارید در مدت اقامت خود به مکان‌های اصلی شهر دسترسی آسانی داشته باشید، این هتل می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت شما باشد. هتل آسیا زنجان در سال 1378 ساخته شده و از آن زمان تاکنون نیز در زمینه پذیرایی از مهمانان این شهر فعالیت دارد. این هتل سه ستاره هرچند نسبت به دلیل عدم بازسازی در سال‌های اخیر امکانات چندان سطح بالایی ندارد اما هنوز هم مکان خوبی برای اقامت‌های بین راهی است. با اسمارتیز همراه باشید تا بیشتر با این هتل آشنا شویم.

داستان هتل آسیا زنجان

هتل آسیا زنجان در سال 1378 به منظور پذیرایی از توریست‌ها و گردشگران این شهر در مرکز شهر و در خیابان امام خمینی بنا شد. از آن جایی که این هتل از قدیمی‌ترین هتل‌های زنجان محسوب می‌شود، شهرت زیادی دارد و در گذشته اکثر مسافران زنجان در این هتل اقامت می کردند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آسیا زنجان

آدرس:
زنجان، خیابان امام، غرب میدان استقلال
راه دسترسی:
هتل آسیای زنجان به سبب نزدیک بودن به میدان استقلال دسترسی آسانی از سایر نقاط شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل که در غرب میدان استقلال و در خیابان شهید کریم محمدی قرار دارد، تا راه آهن زنجان تنها 15 دقیقه فاصله دارد. اگر بخواهید از سمت راه آهن به این هتل برسید در ابتدا باید وارد بلوار شهید بهشتی شوید، پس از طی حدود 3 کیلومتر به بریدگی خیابان 15 خرداد می‌رسید. این خیابان شما را به سمت میدان 15 خرداد هدایت می‌کند. میدان 15 خرداد را به سمت خیابان امام خمینی بروید. از این خیابان مستقیماً به میدان استقلال دسترسی خواهید داشت. در غرب این میدان کوچه‌ای به نام کوچه شهید کریم محمدی قرار دارد. از این پس از رد کردن این کوچه هتل آسیا را خواهید دید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل آسیا زنجان هتلی سه ستاره است که 3 طبقه دارد. 28 واحد اقامتی این هتل نیز در این سه طبقه پخش شده‌اند. وسایل و تجهیزات اتاق‌ها کمی قدیمی هستند که به دلیل قدیمی بودن هتل است. در طبقه همکف هتل (در لابی) سالن صبحانه‌خوری هتل قرار دارد که صبحانه هر روز از ساعت 7:30 تا 10 صبح در آن سرو می‌شود. از جمله امکانات لابی این هتل می‌توان به اینترنت در لابی، تلویزیون، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد.

نقاط قوت
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر سه سال و اقامت نیم بها برای کودکان 3 تا 8 سال
  • اینترنت در لابی
  • نمازخانه
  •  سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • پارکینگ رایگان
  • روم سرویس
نقاط ضعف
  • ظرفیت محدود پارکینگ
  • کیفیت پایین صبحانه
  • نداشتن رستوران و کافی شاپ
  • لوازم قدیمی اتاق‌ها
  •  اتاق‌های کوچک
  • قدیمی بودن ساختمان هتل
نحوه رزرو
  • تماس با هتل به شماره تلفن 02433541689
  • وبسایت هتل آسیا زنجان
  • رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

متاسفانه هتل آسیا زنجان با اینکه هتلی 3 ستاره است، امکانات خوبی در زمینه سرو غذا ارائه نمی‌دهد. در این هتل تنها وعده صبحانه آن هم به صورت غیر سلف به صورت رایگان ارائه می‌شود. رستوران هتل نیز فعال نیست و برای سرو غذا باید به بیرون از هتل بروید. نزدیک‌ترین رستوران‌ها به این هتل نیز حدود 10 دقیقه فاصله دارد. مجتمع پارسیان صدف که رستوران نیز در مجموعه خود دارد فاصله زیادی با این هتل ندارد. شما می‌توانید با طی ادامه مسیر در خیابان شهید کریم محمدی وارد بزرگراه 22 بهمن شوید. پس از طی مسیری کوتاه در این بزرگراه به این رستوران خواهید رسید. البته در حاشیه این بلوار رستوران‌های دیگری نیز وجود دارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

هتل آسیا زنجان فروشگاه یا نمایشگاه خاصی برای خرید سوغات زنجان ندارد. اما اگر قصد خرید سوغاتی را داشته باشید، می‌توانید به مراکز خرید شهر زنجان مراجعه کنید. مراکز خرید معروف زنجان فاصله زیادی با این هتل دارند. در واقع شما برای دسترسی به مراکز خرید در زنجان باید راه زیادی را طی کنید. زیرا در نزدیکی این هتل مرکز خریدی وجود ندارد.

قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
هتل آسیا زنجان از پذیرش صیغه نامه معذور می‌باشد.
ظرفیت پارکینگ محدود است و تضمینی برای ارائه پارکینگ از طرف هتل وجود ندارد.
رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.