رستوران هفت خوان شیراز

5 بهمن، 1398
10 آذر، 1398
مدت مطالعه :

رستوران ایرانی، رستوران فرنگی، کافی شاپ، فست فود، هرآنچه بخواهید در رستوران هفت خوان شیراز پیدا می‌کنید. رستوران هفت خوان مجلل‌ترین رستوران شیراز است و همانطور که از نامش پیداست از هفت قسمت تشکیل شده که شامل 5 رستوران و 2 کافی شاپ می‌شود. هر خوان از رستوران بین‌المللی هفت خوان دنیایی متفاوت با چیدمان و غذایی متفاوت است. با اسمارتیز همراه باشید تا با این رستوران شیراز بیشتر آشنا شوید.


بهترین زمان برای دیدن رستوران هفت خوان شیراز
رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌های مجموعه‌ی هفت خوان شیراز ساعات کاری متفاوتی دارند و شما، بسته به غذای دلخواه‌تان، می‌توانید در زمان مناسب به این رستوران مراجعه کنید. در بخش ساعات دسترسی، راجع به ساعت کاری هر قسمت صحبت می‌کنیم.

مرغ رستوران هفت خوان شیراز؛ باربکیو و سس کاری و سس باربیکیو رستوران گرسیوز

راه‌های دسترسی به رستوران هفت خوان شیراز 

آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

دسترسی به رستوران هفت خوان شیراز بسیار آسان است. اگر می‌خواهید از  مرکز شهر شیراز به سمت رستوران هفت خوان بروید و ماشین شخصی دارید، ابتدا باید وارد بلوار شهدای حج شوید و به سمت خیابان مثنوی بروید. پس از عبور از خیابان مثنوی، وارد کنارگذر ساحلی شوید و در همین مسیر رانندگی کنید تا به خیابان پیشرو برسید. پس از پشت سر گذاشتنِ خیابان پیشرو، به بلوار هجرت خواهید رسید، در آن‌جا، به سمت راست بپیچید. همین مسیر را ادامه دهید تا به میدان قائم برسید و بعد وارد بلوار ربانی شوید. همین مسیر را ادامه دهید، کمی بعد از گذر از میدان ابوالکلام به رستوران هفت خوان خواهید رسید. 

اطلاعات منو و ساعات دسترسی

هرکدام از قسمت‌های رستوران بین‌المللی هفت خوان منوی مختص به خودشان را دارند. به طور کلی، قیمت غذاهای منوی رستوران هفت خوان شیراز گران است.

کله رستوران هفت خوان شیراز؛ پاچه رستوران سیندخت

در منو رستوران فرود هفت خوان شیراز، دمپخت، چلو دمی با مرغ، شوید لوبیا با گردن، چلودمی با گوشت، دیزی مخصوص هفت خوان، گوشت لاپلویی ته دیگی قابلمه‌ای، خوراک ماهی شوریده، خوراک کباب بختیاری، خوراک کباب مخصوص فرود، خوراک جوجه کباب ملس، ته چین مرغ، ته چین گوشت و بادمجان، زرشک پلو با مرغ شکم پر، کلم پلو شیرازی با کوفته قلقلی، کلم‌پلو شیرازی با گوشت قورمه، باقالی پلو با ماهیچه، خوراک فیله ماهی هامور کبابی و حلیم بادمجان به چشم می‌خورد. قیمت غذاهای منوی این رستوران بین 49 هزار تومان تا 325 هزار تومان است.  
رستوران هفت خوان شیراز؛ استیک رستوران نوفل
      
در منو رستوران نوفل هفت خوان شیراز، خوراک کباب شیشلیک، خوراک کباب برگ، خوراک لقمه زعفرانی، خوراک کباب سلطانی، خوراک جوجه بدون استخوان، خوراک ماهی حلوا، خوراک کباب ماهی شیر، بیف استراگانف، چلو خورشت فسنجان، چلو خورشت سبزی، چلو خورشت قیمه، چلو خورشت بادمجان ، چلو خورشت قلیه ماهی، پیتزا ایتالیایی بوقلمون، پیتزا ایتالیایی سبز، پیتزا ایتالیایی لقمه‌ای، میگو سوخاری، سیلزر، فیش اند چیپس، فیش اند چیپس با میگو، لازانیا مخصوص هفت خوان، پاستا پنه آلفردو، پاستا پنه گوشت، اسپاگتی مرغ با کاری، اسپاگتی سبزیجات، پیتزا چیکن آلفردو، پیتزا بیف آلفردو، پیتزا رست بیف، پیتزا پنجره‌ای مخصوص تند، پیتزا میگو، پیتزا سبزیجات، پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا یونانی، پیتزا لاولی، پیتزا مارگاریتا، انواع همبرگر، انواع ساندویچ، انواع استیک و انواع مرغ سوخاری دیده می‌شود. سوپ مرغ و تره فرنگی، سیب زمینی سوخاری با پوست، سوپ جو مخصوص، سوپ قارچ، دو پیازه آلو و حلوای کاسه‌ای از پیش غذاهای این رستوران هستند. دوغ، نوشابه، آب انار طبیعی، آب پرتقال طبیعی، موهیتو با عسل و لیموناد فرانسوی هم از نوشیدنی‌های رستوران نوفل هفت خوان هستند. این رستوران سالادهای متنوعی هم دارد، از جمله سالاد استیک، سالاد مغز، سالاد بیکن، سالاد میگو، سالاد فصل، سالاد شیرازی و سالاد ماکارونی. رستوران نوفل از ساعت 12 تا 16:30 و 19 تا 24 باز است. رستوران نوفل منوی مخصوص کودکان هم دارد. 
رستوران هفت خوان شیراز؛ پنکیک و تخم‌مرغ رستوران سیندخت

ساعات کاری رستوران سیندخت هفت خوان از ساعت 7 تا 11 صبح  و از ساعت 12 تا 16 بعدازظهر است. در منو رستوران سیندخت، شوید باقالی با گوشت بره، خوراک شنسل مرغ، خوراک شنسل ماهی، سبزی پلو با ماهی شیر، خوراک جوجه کباب با استخوان، چلوکباب کوبیده، باقالی پلو و خوراک کباب کوبیده گوسفندی دیده می‌شود. قیمت غذاهای این قسمت از 16 هزار تومان تا 375 هزار تومان متغیر است.
رستوران هفت خوان شیراز؛ سالاد فتوش فست فود بلیان
در منوی فست فود بلیان هفت خوان، پیتزا میگو، پیتزا لاولی، انواع کنتاکی، پاستا و اسپاگتی، انواع سالاد، نان سیردار با پنیر و سیب‌زمینی دیده می‌شود. فست فود بلیان از ساعت 12 ظهر تا نیمه شب باز است. 
کافی شاپ زریر هفت خوان از ساعت 10 تا 24 یکسره باز است و در آن، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع بستنی، کیک و دسر سرو می‌شود. 
رستوران هفت خوان شیراز؛ برونیز گرم با بستنی کافه گیسیا
در منوی کافی شاپ گیسیا شیراز، پیتزای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافی شاپی دیده می‌شود. این کافی شاپ از ساعت 12 تا 24 باز است. 

 
رستوران هفت خوان شیراز؛ میکس دل و جگر و قلوه گوسفندی در رستوران گرسیوز
دنده رستوران هفت خوان شیراز؛ گوسفندی با سس سیب و مویز رستوران نوفل
در منوی رستوران گرسیوز، انواع کباب‌، شاورما لبنانی، مرغ و برگرهای مخصوص سرو می‌شود. این رستوران از ساعت 19 تا نیمه‌های شب باز است.  
دانستنی‌های قبل از رفتن به رستوران هفت خوان شیراز
  • اگر دنبال جایی برای برگزاری مراسم و جشن هستید، رستوران هفت خوان شیراز سالن مخصوص برگزاری دارد.
  • در رستوران بین‌المللی هفت خوان بیش از 500 نوع غذا سرو می‌شود.
  • رستوران هفت خوان منوی ویژه‌ی گیاهخواران و منوی ویژه کودکان نیز دارد.
  • اگر امکان تماس تلفنی یا مراجعه حضوری برای رزرو میز در رستوران هفت خوان را ندارید از رزرو آنلاین استفاده کنید.
  • مرغ‌های مصرفی مجموعه مرغ سبز بدون آنتی بیوتیک هستند. 
  • برای نام‌گذاری بخش‌های رستوران از شاهنامه فردوسی کمک گرفته شد که به ترتیب شامل فرود، سیندخت، بلیان، زریر، نوفل، گیسیا، گرسیوز است. بعد از کلی آمادگی برای طراحی و ساخت رستوران هفت خوان، بالاخره اینجا در سال 1389 افتتاح شد. 
  • راهنمای بازدید از رستوران هفت خوان شیراز 
همانطور که گفتیم، رستوران هفت خوان از هفت بخش تشکیل شده و طراحی هر طبقه براساس غذایی که در آن سرو می‌شود انتخاب شده است. 
رستوران هفت خوان شیراز؛ زرشک پلو با مرغ شکم‌پر رستوران فرود
در رستوران سنتی فرود هفت خوان شیراز، انواع غذای سنتی ایرانی سرو می‌شود و دکوراسیون آن نیز به سبک سنتی است. مثلا از تخت‌های چوبی و فرش‌های دستبافت برای ایجاد فضایی سنتی استفاده شده است. در این قسمت از هفت خوان، صدای موسیقی سنتی ایرانی طنین‌انداز است. در منو رستوران فرود هفت خوان، انواع کباب، ته‌چین، خورشت و دیزی دیده می‌شود و دو پیازه آلو، کشک بادمجان و حلیم بادمجان پیش غذاهای رستوران هستند. در این قسمت، انواع عرقیجات، نوشیدنی‌های ایرانی و چای سرو می‌شود. اگر هم دوست داشتید بعد از غذا دسر میل کنید، می‌توانید بستنی، فالوده شیرازی و رنگینگ شیرازی سفارش دهید. رستوران فرود از ساعت 12 تا 24 باز است. 
سینی صبحانه گرم و سرد رستوران سیندخت
سیندخت نام یکی دیگر از خوان‌های مجموعه‌ی هفت خوان است که شامل رستوران بوفه آزاد می‌شود. در رستوران بوفه سیندخت هفت خوان، صبحانه و ناهار سرو می‌شود. اگر دوست دارید صبحانه کله پاچه بخورید، به این رستوران سیندخت هفت خوان شیراز بروید. در وعده‌های ناهار، 30 نوع غذا، سالاد، دسر و پیش‌غذا سرو می‌شود. در وعده‌ی صبحانه، علاوه بر کله پاچه، انواع املت و بشقاب صبحانه گرم و سرد سرو می‌شود. ناهار سیندخت شامل شوید پلو، زرشک پلو با مرغ، انواع خورشت‌های ایرانی، سالاد و پاستا می‌شود. چای، قهوه و آبمیوه‌های طبیعی هم از نوشیدنی‌های این قسمت هستند. رستوران سیندخت از ساعت 7 صبح تا 11 صبح، صبحانه و از ساعت 12 تا 16، ناهار سرو می‌کند. 
فست بلیان خوان بعدی است. در فست فود بلیان هفت خوان، انواع پیتزا، مرغ سوخاری و ساندویچ سرو می‌شود. پیتزا میگو، پیتزا لاولی، انواع کنتاکی، پاستا و اسپاگتی از غذاهای فست فود بلیان هستند. انواع سالاد، نان سیردار با پنیر و سیب زمینی هم پیش‌غذاهای این فست فود هستند. فست فود بلیان از ساعت 12 ظهر تا نیمه شب باز است. 
کافی شاپ زریر رستوران هفت خوان از ساعت 10 تا 24 یکسره باز است و در آن، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع بستنی، کیک و دسر سرو می‌شود. 
رستوران هفت خوان شیراز؛ خوراک میگو با پوست رستوران نوفل
رستوران نوفل هفت خوان از جذاب‌ترین قسمت‌های مجموعه است و در آن، انواع خوراک فرنگی و ایرانی سرو می‌شود. در این قسمت، نوای دلنشین پیانو طنین‌انداز است. رستوران نوفل از ساعت 12 تا 16:30 و 19 تا 24 باز است. در منو رستوران نوفل هفت خوان، انواع سوشی، انواع پیتزاهای ایتالیایی، انواع شاتو بریان، کارسکی بره، انواع خوراک و استیک و انواع کباب دیده می‌شود. در ضمن، رستوران ملل نوفل هفت خوان منوی مخصوص کودکان نیز دارد.
از رستوران هفت خوان شیراز؛ کیک‌های کافی شاپ گیسیا
در کافی شاپ گیسیا شیراز پیتزای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافی شاپی سرو می‌شود. این کافی شاپ از ساعت 12 تا 24 باز است. 
رستوران هفت خوان شیراز؛ پیده سوسیس رستوران گرسیوز
رستوران باستانی گرسیوز در طبقه سوم هفت خوان قرار دارد که در آن، انواع کباب‌، شاورما لبنانی، مرغ و برگرهای مخصوص سرو می‌شود. گرسیوز در واقع، پشت بام هفت خوان است و به پیشرفته‌ترین سیستم‌های سقف و دیوارهای جمع‌شونده مجهز است، به همین دلیل، هر چهار فصل، آماده‌ی پذیرایی از میهمانان است. این سقف و دیوارهای شیشیه‌ای به شما اجازه می‌دهد در هر فصل، به دور از گرما و سرمای آزاردهنده، از چشم‌انداز زیبای شهر شیراز و آسمان پرستاره آن لذت ببرید.این رستوران از ساعت 19 تا نیمه‌های شب باز است.  
در فضای بیرونی مجموعه هفت خوان، کانکس‌های مخصوص سرو انواع ساندویچ و پیتزا هم وجود دارد که از ساعت 6 صبح تا 22 باز هستند. به‌علاوه، مجموعه هفت خوان شیراز نانوایی و شیرینی پزی هم دارد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید به آتلیه رستوران هفت خوان بروید و خاطرات‌تان را ثبت کنید. در ضمن، در هر کجای شهر شیراز هستید، می‌توانید از خدمات سفارش آنلاین غذای هفت خوان استفاده کنید.
رستوران هفت خوان
طراحی داخلی و فضای زیبای رستوران هفت خوان شیراز

منوی رستوران هفت خوان شیراز:
پیش غذا
  • ماست و خیار 8500 تومان
  • ماست مخصوص هفت خوان 8500 تومان
  • ماست موسیر 11500 تومان
  • حلوای کاسه ای 36000 تومان
  • سوپ جو مخصوص 12000 تومان
  • سوپ قارچ مخصوص 18000 تومان
  • حلیم بادمجان مخصوص هفت خوان 33000 تومان
  • زیتون پرورده 15000 تومان
  • دوپیازه آلو(سیب زمینی) 19000 تومان
  • ترشی مخلوط 8500 تومان
  • قارچ و پیاز سوخاری 15500 تومان
  • بال سوخاری (تند) 21500 تومان
  • لقمه استریپس (تند) 25000 تومان
  • نان سیر با پنیر 19500 تومان
  • سیب زمینی سرخ کرده 13500 تومان
  • سیب زمینی سوخاری با پوست 13500 تومان
سالاد
  • سالاد فصل (با سرکه خرما و روغن زیتون) 24000 تومان
  • سالاد شیرازی 12000 تومان
  • سالاد مخصوص هفت خوان 27000 تومان
  • سالاد مخصوص نوفل 58000 تومان
  • سالاد استیک 29000 تومان
  • سالاد میگو 32000 تومان
  • سالاد مغز (خشکبار) 25000 تومان
  • سالاد بیکن 26000 تومان
  • سالاد مرغ 21000 تومان
  • سالاد سزار با مرغ 23000 تومان
  • سالاد سیب زمینی 12500 تومان
  • سالاد سبزیجات 17000 تومان
  • سالاد ماکارونی 15000 تومان
غذای ایرانی
  • باقله با گوشت ماهیچه 157000 تومان
  • چلو دمی با مرغ 128000 تومان
  • چلو دمی با گوشت 325000 تومان
  • دیزی مخصوص هفت خوان 63000 تومان
  • ته چین گوشت و بادمجان 127000 تومان
  • سبزی پلو با ماهی شوریده شکم پر 78000 تومان
  • شوید باقالی با گوشت بره دو نفره 375000 تومان
  • کباب مخصوص هفت خوان 115000 تومان
  • استامبولی پلو با گوشت 148000 تومان
  • شوید باقله با گوشت بره 177000 تومان
  • خوراک شنیسل ماهی 69000 تومان
  • شکر پلو با خورشت قیمه 53000 تومان
  • زرشک پلو با مرغ شکم پر 45000 تومان
  • سبزی پلو با ماهی شیر 116000 تومان
  • لاپلویی گوشت قابلمه ای ته دیگی 148000 تومان
  • خوراک جوجه کباب با استخوان (سیندخت) 42000 تومان
  • چلو کباب کوبیده 50000 تومان
  • کباب بره با چلو قابلمه ای ته دیگی 88000 تومان
  • دمپخت (با گوشت بره) 128000 تومان
  • شوید لوبیا با گوشت گردن 149000 تومان
  • خوراک کباب کوبیده معمولی تک سیخ 16000 تومان
  • خوراک کباب کوبیده گوسفندی 53000 تومان
  • باقالی پلو 17000 تومان
  • چلو کره 17000 تومان
  • خوراک ماهی شوریده 78000 تومان
  • خوراک کباب بختیاری 125000 تومان
  • خوراک کباب مخصوص (فرود) 115000 تومان
  • خوراک جوجه کباب ملس 49000 تومان
  • ته چین مرغ 63000 تومان
  • زرشک پلو با مرغ شکم پر (دو نفره) 135000 تومان
  • کلم پلو شیرازی با کوفته قلقلی 58000 تومان
  • کلم پلو شیرازی با گوشت قورمه 128000 تومان
  • باقالی پلو با ماهیچه 157000 تومان
  • خوراک فیله ماهی هامور کبابی 123000 تومان
  • خوراک کباب مخصوص هفت خوان (نوفل) 133000 تومان
  • خوراک کباب شیشلیک 147000 تومان
  • خوراک کباب برگ 155000 تومان
  • خوراک کباب لقمه زعفرانی 63000 تومان
  • خوراک کباب سلطانی 98000 تومان
  • خوراک جوجه کباب بدون استخوان 48000 تومان
  • خوراک ماهی حلوا 140000 تومان
  • خوراک کباب ماهی شیر 99000 تومان
  • چلو خورشت فسنجان 55500 تومان
  • چلو خورشت سبزی 51000 تومان
  • چلو خورشت قیمه 49500 تومان
  • چلو خورشت بادمجان 51000 تومان
  • چلو خورشت قلیه ماهی 55500 تومان
  • بیف استراگانف 88000 تومان
پاستا
  • پاستا پنه آلفردو 33000 تومان
  • پاستا پنه گوشت 42000 تومان
  • لازانیا مخصوص هفت خوان 35000 تومان
  • اسپاگتی مرغ با کاری 33500 تومان
  • اسپاگتی سبزیجات 21000 تومان
سوخاری
  • میگو سوخاری 48500 تومان
  • سیزلر 85000 تومان
  • فیش اند چیپس 48500 تومان
  • فیش اند چیپس با میگو 48500 تومان
  • مرغ سوخاری دو تکه نرمال 30500 تومان
  • مرغ سوخاری دو تکه اسپایسی 30500 تومان
  • مرغ سوخاری سه تکه نرمال 38000 تومان
  • مرغ سوخاری سه تکه مرغ سوخاری سه تکه اسپایسی 38000 تومان
  • استریپس چهار تکه نرمال 38500 تومان
  • استریپس چهار تکه اسپایسی 38500 تومان
  • مرغ کنتاکی مخصوص خانواده (سه نفره) 88000 تومان
پیتزا
  • پیتزا ایتالیایی بوقلمون 57000 تومان
  • پیتزا ایتالیایی سبز 54000 تومان
  • پیتزا ایتالیایی لقمه 46000 تومان
  • پیتزا چیکن آلفردو 48000 تومان
  • پیتزا بیف آلفردو 54000 تومان
  • پیتزا رست بیف 56000 تومان
  • پیتزا مخصوص هفت خوان 58000 تومان
  • پیتزا پنجره ای استیک تند 68000 تومان
  • پیتزا پنجره ای میگو 55000 تومان
  • پیتزا دبل استاف (دو نفره) 65000 تومان
  • پیتزا پنجره ای مرغ گریل (باربیکیو) 46000 تومان
  • پیتزا پنجره ای قارچ و گوشت 54000 تومان
  • پیتزا پنجره ای پپرونی ویژه 48000 تومان
  • پیتزا پنجره ای یونانی 48000 تومان
  • پیتزا پنجره ای سبزیجات 38000 تومان
  • پیتزا پنجره ای مارگاریتا 33000 تومان
  • پیتزا لاولی 52000 تومان
  • پیتزا چهار طعم پنجره ای 127000 تومان
برگر
  • برگر مخصوص هفت خوان 53000 تومان
  • همبرگر 31000 تومان
  • چیز برگر سینگل 32000 تومان
  • چیز برگر دوبل 47000 تومان
  • قارچ برگر 32000 تومان
  • هالوپینو برگر 32500 تومان
  • بیگ برگر 62000 تومان
  • اسموکی برگر 38500 تومان
  • ناتز برگر 38500 تومان
  • استیک برگر 47000 تومان
  • مگا برگر 37000 تومان
  • برگر مرغ کبابی 26500 تومان
  • جعبه ی برگر خانواده 129000 تومان
  • ساندویچ فیله مرغ سوخاری باگت 32000 تومان
  • ساندویچ سینه سوخاری 28500 تومان
  • ساندویچ سوپر سوپریم 32000 تومان
  • ساندویچ سینه سوخاری تند (زینگر) 28500 تومان
  • ساندویچ هات داگ 23500 تومان
  • ساندویچ هات داگ تنوری مخصوص هفت خوان 32000 تومان
دسر
  • دوغ بطری آپادا 2000 تومان
  • دوغ بطری سبزیجات هفت خوان 5000 تومان
  • آب پرتقال طبیعی 16000 تومان
  • آب انار طبیعی 25000 تومان
  • موهیتو با عسل 16000 تومان
  • لیموناد 14500 تومان
  • لیموناد نعنا 14500 تومان
  • لیموناد فرانسوی 16500 تومان
  • پوره پرتقال 14500 تومان
* آخرین بازبینی قیمت‌ها در اسفند 1398 صورت گرفته‌است.
موقعیت(ها)

پروین سهیلی هستم. ادبیات انگلیسی خوندم و برای نشریات ترجمه می‌کنم و می‌نویسم. سفر کردن رو هم به اندازه نوشتن دوست دارم و به نظرم، دیدنی‌های ایران و جهان آنقدر جذاب هستند که بتوان ساعت‌ها درموردشون نوشت و همواره لذت برد.

امتیاز دهید 3 دیدگاه ۵ / 3.9 292 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
مهدی
26 خرداد، 1399

کیفیت مواد اولیه غذاها در رستوران سنتی عالیه و کیفیت غذا سطح بالایی داره. در مورد فست فود قابل قبوله ولی جاهایی هم هستن که بهتر هستن. از لحاظ قیمتی هم کلا قیمتهای هفت خوان معقول هست.

پاسخ اسمارتیز :ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید :)
مهمان
13 خرداد، 1399

رستوران هفت خوان فضای خوبی داره و درمورد غذا هم باید بگم که من در چند روزی که شیراز بودم بیشتر غذاهای رستوران رو تست کردم و اکثرا خوشمزه بودن ،فقط تنها غذایی که خیلی خوب نبود زرشک پلو با مرغشون بود که پخت مرغ خیلی ساده و کم مزه بود و اگر کسی یک بار به این رستوران برسه و فقط زرشک پلو با مرغ سفارش بده دیگه به این رستوران نمی ره .

پاسخ اسمارتیز :ممنون که تجربتون رو با ما در میون گذاشتید
امیدرضا
28 اردیبهشت، 1399

سلام من اکثرجاهای شیراز برا غذاخوردن با خانومم رفتیم.
هفت خان فقط محیط زیبایی داره همین.جاهای زیادی هستن ک غذاهای با کیفیت بیشتردست مردم میدن.باتشکر

پاسخ اسمارتیز :
سلام
مرسی که نظرتون رو گذاشتید و تجربتونو با ما در میون گذاشتید. بله صد در صد که شیراز رستوران های خوبی هم داره. توی یه مطلب جداگانه از رستوران‌های شیراز هم گفتیم.
ممنونم :)