بابا بستنی شیراز

20 بهمن، 1398
10 آذر، 1398
مدت مطالعه :
مگر می‌شود به شیراز رفت و فالوده شیرازی نخورد؟! بابا بستنی از بهترین بستنی فروشی‌های شیراز است که بهترین فالوده و بهترین بستنی شیراز را می‌توانید در اینجا بخورید. البته بابا بستنی فقط بستنی و فالوده سرو نمی‌کند، بلکه آبمیوه و شیرکاکائو را نیز با طعم و کیفیتی عالی دارد. بابا بستنی چهار شعبه دارد و در هر کجای شهر شیراز باشید، می‌توانید به‌راحتی به یکی از شعبه‌های آن دسترسی داشته باشید. با اسمارتیز همراه باشید تا با بابا بستنی شیراز آشنا شوید.
بهترین زمان رفتن به بابا بستنی شیراز 
بابا بستنی شیراز بسیار پرطرفدار است، به خاطر همین، معمولاً صف بلندی جلوی آن وجود دارد، اما معمولاً ساعت 14 تا 16 چندان شلوغ نیست و زیاد معطل نمی‌شوید.
راه‌های دسترسی به بابا بستنی شیراز
بابا بستنی شیراز چهار شعبه دارد و شعبه اصلی آن در خیابان جهاد سازندگی قرار دارد. اگر می‌خواهید از مرکز شهر و با خودروی شخصی به شعبه اصلی بابا بستنی بروید، باید وارد بلوار شهدای حج شوید و به سمت خیابان مثنوی بروید. پس از خیابان مثنوی، به کنارگذر ساحلی خواهید رسید، همین مسیر را ادامه دهید تا به گذرگاه امدادگر برسید. پیش از گذرگاه امدادگر به خیابان ساحلی خواهید رسید. در خیابان ساحلی رانندگی کنید تا به کنارگذر باغ صبا برسید، در آنجا، به سمت راست بپیچید و وارد بلوار آزادی شوید. همین مسیر را که ادامه دهید، به خیابان جهاد سازندگی خواهید رسید. مسیر مستقیمی را در جهاد سازندگی باید بروید تا به بابا بستنی برسید. بابا بستنی درست رو‌یروی باغ ناری قرار دارد. در ضمن، نگران جای پارک ماشین هم نباشید، بابا بستنی شیراز پارکینگ خیابانی رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
  • شعبه اصلی بابا بستنی شیراز: شیراز، حد فاصل میدان جام جم و چهارراه چنچنه، روبروی باغ ناری
  • شعبه دوم بابا بستنی شیراز: شیراز، بلوار چمران، خیابان نیایش، بین کوچه 6 و 8
  • شعبه سوم بابا بستنی شیراز: شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، بعد از کوچه 17
  • شعبه چهارم بابا بستنی شیراز:  شیراز، خیابان قدوسی غربی
اطلاعات منو و ساعات دسترسی
منو بابا بستنی شیراز بسیار متنوع و اشتها برانگیز است. در این منو، بستنی قیفی مخصوص، بستنی قیفی شکلاتی، بستنی شکلات کیت‌کت لیوانی، بستنی ماشینی ایتالیایی، بستنی سفید سنتی (حصیری و لیوانی)، بستنی شکلات نارگیل لیوانی، بستنی لیوانی کیک و شکلاتی، فالوده شیرازی (ساده و آناناسی)، مخلوط بستنی و فالوده سنتی، مخلوط بستنی و فالوده آناناسی، انواع عرقیجات سنتی و انواع آبمیوه‌های طبیعی دیده می‌شود. در فصل زمستان، شیرکاکائو هم به منوی بابا بستنی شیراز اضافه می‌شود. قیمت بستنی‌های بابا بستنی شیراز بسیار مقرون به صرفه است.
منو بابا بستنی شیراز
منو بابا بستنی شیراز

راهنمای بازدید از بابا بستنی شیراز
بابا بستنی شیراز هم در میان شهروندان شیراز بسیار محبوب است و هم در میان توریست‌های این شهر. همانطور که در منوی بابا بستنی خوانید، در این بستنی فروشی، انواع فالوده، بستنی و آبمیوه سرو می‌شود. مشهورترین بستنی بابا بستنی بستنی قیفی آن است که از از کاکائو، بستنی سنتی و وانیل تشکیل شده است. به جز این بستنی، دو نوع فالوده هم سرو می‌شود؛ فالوده‌ی سنتی طعم‌دار شده با شربت و آبلیمو طعم‌دار و فالوده‌ آناناس که در آن، تکه‌های آناناس هم می‌ریزند. کیک بستنی بابا بستنی هم تکه‌ای کیک در کنار بستنی است.
بابا بستنی شیراز
صف طولانی خرید بستنی و فالوده از بابا بستنی شیراز.

اگر هم خواستید در بابا بستنی، چیزی غیر از بستنی میل کنید، می‌توانید آبمیوه‌های تازه آن را امتحان کنید. در فصل زمستان هم می‌توانید شیرکاکائو بابا بستنی را میل کنید. در ضمن، بابا بستنی جای نشستن هم دارد و می‌توانید بنشینید و خوراکی‌تان را با خیال راحت میل کنید.
به بستنی و فالوده علاقه دارید؟ شاید خواندن مطلب «بهترین فالوده شیراز» برای شما جذاب باشد.
موقعیت(ها)

پروین سهیلی هستم. ادبیات انگلیسی خوندم و برای نشریات ترجمه می‌کنم و می‌نویسم. سفر کردن رو هم به اندازه نوشتن دوست دارم و به نظرم، دیدنی‌های ایران و جهان آنقدر جذاب هستند که بتوان ساعت‌ها درموردشون نوشت و همواره لذت برد.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.1 73 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.