گلچینی از بهترین رستوران‌های تهران

13 شهریور، 1398
13 شهریور، 1398
مدت مطالعه :
تهران بیشتر از اینکه شهر گشت‌ و گذارهای تاریخی باشد، شهر مزه‌ها و رستوران‌ها و کافه‌هاست. شگم‌گردی در تهران سنت جدیدی‌ست که هر گردشگری را پایبند خود می‌کند. فرقی ندارد ساکن تهران باشید یا مسافر، به‌هرحال زمانی می‌رسد که باید از دریای بی‌کران رستوران‌های تهران یکی را انتخاب کنید. این‌جاست که لیست بهترین رستوران‌های تهران به کمک شما می‌آید. در این مطلب پشت انتخاب هر رستوران دلیل محکمه‌پسندی وجود دارد که باعث شده لیست بهترین رستوران‌های تهران برای هر سلیقه و مزاجی قابل استفاده باشد.

1- رستوران حس‌توران
در حس‌توران دعوتید به مشق حواس و لمس میراث
این شعار حس‌توران است، از لاکچری‌ترین و  بهترین رستوران‌های تهران که هم فضا و دکوراسیون داخلی‌اش شما را یاد گیلان می اندازد و هم نحوه‌ی متفاوت و شیک سرو غذا در این کافه رستوران لوکس هر سلیقه‌ای را عاشق خود می‌کند. با اینکه حس‌توران از رستوران‌های گران‌قیمت و رده بالای تهران است اما کیفیت غذا و احساس نابی که در فضای بی‌نظیر آن وجود دارد هر انسان با ذوقی را جذب خود می‌کند. یک مورد جالب از نحوه‌ی سرو غذا در حس‌توران این است که کباب‌های این رستوران بر شمشیر سرو می شود و د‌ر‌واقع شما به‌جای یک سیخ کباب، شمشیری زیبا را روی میز خود خواهید دید. منوی رستوران ایرانی حس‌توران به سه دسته‌ی کباب‌های شمشیری، کته‌ها و خورش‌ها تقسیم می‌شود که البته حجم غذاها زیاد است و حدود قیمت برای هر نفر معمولا بیشتر از صد تومان می‌شود.
رستوران ایرانی حس‌توران
رستوران ایرانی حس‌توران
آدرس رستوران حس‌توران: خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، ساختمان رویال آدرس، طبقه دوم
تلفن: 02175426
ساعت کاری ناهار: 8:30 صبح تا 16 بعد از ظهر
ساعت کاری شام: 19:30 غروب تا 23 شب

2- رستوران‌های زنجیره‌ای هانی
روزگاری که حاج‌اکبر کبریت‌چی اولین شعبه‌ی هانی را در میدان قیام با منویی متفاوت و خوش‌کیفیت تاسیس کرد و نظر تهرانیها اصیل را به خود جلب کرد، خبری از غذای خانگی در رستوران‌های تهران نبود، غذاهایی مانند جوجه‌کباب بدون استخوان، زرشک‌پلو با مرغ و باقلا‌پلو با گوشت غذاهایی بودند که در مجالس و مهمانی‌های خانگی طبخ می‌شدند و تا آن زمان، جایی در رستوران‌های شهر نداشتند. شاید همین باعث شده که رستوران‌های هانی نه تنها همیشه مقام بالای خود را در لیست بهترین رستوران‌های تهران داشته باشند بلکه هم‌چنان در حال پیشرفت و توسعه و افتتاح شعبه‌های جدید باشند. این پیشرفت حتی سال‌ها بعد، به تاسیس کارخانه‌ی غذاهای آماده‌ی هانی منجر شد که سرانجام در سال 1386 رسما افتتاح شد. فرقی نمی‌کند وارد کدام یک از شعبه‌های رستوران شوید، همیشه با جمعیتی مواجه می‌شوید که درحال انتخاب از منوی متنوع هانی هستند، منویی که همه‌مدل دسر و پیش‌غذا و نوشیدنی و خوراک دارد و به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد. با وجود شلوغی همیشگی، سرویس‌دهی رستوران بسیار منظم و سریع است و صف‌های طولانی آن با سرعت‌عمل و رفتار حرفه‌ای کارکنان هیچ‌وقت خسته‌کننده نمی‌شوند. رستوران‌های زنجیره‌ای هانی در حال حاضر در 12 شعبه‌ی مختلف در سطح تهران گسترش پیدا کرده‌اند؛ شعبه‌های مرکزی، اندرزگو، بازار مبل ایران، میرداماد، دزاشیب، بازار موبایل، نجم خاورمیانه، قیام‌دشت، هایپر استار، ایرا‌ن‌زمین، بیهقی و شهرداری. مشخصات 3تا از معروف‌ترین شعبه‌ها را می‌توانید اینجا ببینید:
ستوران‌های زنجیره‌ای هانی در حال حاضر در 12 شعبه‌ی مختلف در سطح تهران گسترش پیدا کرده‌اند
رستوران‌های زنجیره‌ای هانی در حال حاضر در 12 شعبه‌ی مختلف در سطح تهران گسترش پیدا کرده‌اند
آدرس شعبه مرکزی هانی(شعبه قیام): خیابان ری، میدان قیام
تلفن: 02133553734
موقعیت دقیق شعبه مرکزی هانی روی نقشه
آدرس شعبه عباس آباد هانی: شهید بهشتی، بعد از چهار راه قائم مقام، روبروی سینما آزادی
تلفن: 02188101581
موقعیت دقیق شعبه عباس آباد هانی روی نقشه
آدرس شعبه بازار موبایل هانی: خیابان حافظ، پائین تر از جمهوری، بازار موبایل ایران، طبقه سوم
تلفن:02166347111
موقعیت دقیق شعبه بازار موبایل هانی روی نقشه
ساعت کاری ناهار: 12 ظهر تا 16 بعد از ظهر
ساعت کاری شام: 19 غروب تا 23 شب

3- رستوران ایتالیایی سنسو
بهترین سالاد سزار تهران، بهترین پاستا و پنه و بهترین‌های ایتالیا را در رستوران سنسو می‌توانید تجربه کنید. سنسو سال‌هاست که با محیط دنج و نیمه‌تاریک و دلنشین خود، نحوه‌ی سرو بی‌نهایت شیک و جذاب غذاها و رفتار فوق‌العاده حرفه‌ای کارکنانش، از معروف‌ترین رستوران‌ها برای انواع قرارهای کاری و دوستانه و عاشقانه و حتی خانوادگی است. پیشنهاد همیشگی سرآشپز سنسو، هم سالاد سزار معروفش است که در دو نوع سوخاری و کبابی سرو می‌شود و هم بشقاب استیک مخصوص سنسو. روغن زیتون‌های روی میز که با تکه‌های سیر و فلفل طعم‌دار شده‌اند را هم فراموش نکنید. رستوران ایتالیایی سنسو که همیشه با آن در چوبی کلاسیک و پر ابهت و فضای داخلی شیک شناخته می‌شد، در سال‌های گذشته گسترش پیدا کرده و علاوه بر ساختمان اصلی‌اش، دو ساختمان دیگر نیز در همان اطراف به عنوان شعبه‌های خود در اختیار گرفته، اما با همه‌ی این‌ها باز هم اگر برای صرف شام به این رستوران بروید یا باید منتظر بمانید تا یکی از میزهای هرکدام از ساختمان‌های سنسو خالی شود، یا اینکه بهتر است از قبل تماس گرفته و نوبت خود را رزرو کنید.
رستوران ایتالیایی سنسو
رستوران ایتالیایی سنسو
آدرس رستوران ایتالیایی سنسو: بلوار فردوس شرق، نبش خیابان رامین جنوبی، پلاک 21
تلفن: 02144956697
ساعت کاری ناهار: 11:30 صبح تا 16:30 بعد از ظهر
ساعت کاری شام: 19 غروب تا 23:30 شب

4- رستوران مسلم
تهران باشی و ته‌چین مسلم را نخورده باشی از عجایب روزگار است! مسلِم، معیار مسَلَم خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است. رستورانی در دل بازار تهران با صفی همیشه طولانی که تا سبزه‌میدان هم می رسد و مردمی که به‌هیچ‌عنوان از این انتظار طولانی در سرما و گرما دست نمی‌کشند. تقریبا به هر غذای ایرانی که فکر کنید در منوی رستوران مسلم وجود دارد، از انواع کبا‌ب‌ها گرفته تا باقالی‌پلو با گردن و سبزی‌پلو و انواع جوجه‌کباب با وزن‌های مختلف، زرشک‌پلو و انواع دسرها شامل ماست‌های مختلف و سالاد و زیتون و نوشیدنی، اما در آخر، چیزی که هیچ‌وقت نمی‌توان از آن چشم پوشید ته‌چین مسلم است. ته‌چینی که شاید در تمام دنیا تک باشد! از حجم و قیمت غذا هم که دیگر نگوییم! هر پرس غذای مسلم به راحتی دو نفر را سیر می‌کند و با این وجود قیمتی کاملا معقول و معمولی دارد. بهتر است اگر رژیم غذایی خاصی دارید دور این تجربه را خط بکشید چون تمام غذاهای این رستوران با روغن حیوانی طبخ می‌شود و حسابی چرب و چیلی است.
سوال یکی از گردش‌گرانی که برای بار اول به این رستوران آمده بود این بود که مردم به بازار می‌روند به قصد این‌که در رستوران مسلم غذا بخورند یا در کنار بازار‌گردی، سری هم به رستوران مسلم می‌زنند؟ پر بیراه هم نپرسیده! چون سر ظهر که می‌شود تقریبا تمام شلوغی اول بازار مربوط به این رستوران است و سال‌هاست علی‌رغم گسترش سالن‌های رستوران، تغییری نکرده است. رستوران مسلم در طی زمان از یک سالن کوچک به چندین سالن بزرگ در طبقات مختلف با راهروهای پیچ در پیچ و میزهای کنار هم و صدها کارمند کاربلد تبدیل شده که شما را طوری راهنمایی می‌کنند که احساس می‌کنید در آن‌همه شلوغی، تنها مشتری این رستوران هستید.
رستوران مسلم
رستوران مسلم
آدرس رستوران مسلم: بازار، نبش سبزه میدان ، کوچه حاج رحیم خان ،پلاک4
تلفن: 02155602275
ساعت کاری: 11:00 صبح تا 17:30 بعد از ظهر

5- آش نیکوصفت
آش نیکوصفت سال‌ها پاتوق دانشجوهای تهران در میدان انقلاب بوده و امروزه به خیابان جمال‌زاده جنوبی تغییر آدرس داده است. آش نیکو‌صفت معروف‌ترین آش‌فروشی تهران است که از سال 1352 تا به‌حال هر روز و شب از صبح زود بدون وقفه باز است و منوی مخصوص خودش را که محدود به آش رشته، آش شله‌قلمکار، آش دوغ، عدسی، حلیم و شله‌زرد است می‌پزد. فضای سنتی و خودمانی این مغازه در دو طبقه ساخته شده است با میزهای فراوان و همیشه شلوغ که شاید در نگاه اول چندان لوکس و مجهز به نظر نیاید اما مطمئن باشید هیچ‌جای تهران آشی به این خوشمزگی و باصفایی طبخ نمی‌کنند و حیف بود این آش‌فروشی قدیمی در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار نگیرد.
پیشنهاد همیشگی سرآشپز آش نیکو‌صفت، آش شله‌قلمکار معروف آن است که اگر برای سرو در رستوران آن را سفارش دهید، با قیمتی بسیار مناسب پرس بزرگی از آش به شما تحویل می‌دهند و بهتر است برای دور شدن از شلوغی صف طبقه‌ی اول و تجربه‌ی جو دانشجویی و شاد این رستوران به طبقه‌ی دوم رفته و غذای خود را آنجا میل نمایید. در ضمن بر خلاف ظاهر این رستوران، همه‌چیز اینجا کاملا بهداشتی و استاندارد است. فراموش نکنید سری هم به وب‌سایت و صفحه‌ی اینستای فعال و پر فالوئر آش نیکوصفت بزنید.
آش نیکو‌صفت معروف‌ترین آش‌فروشی تهران است
آش نیکو‌صفت معروف‌ترین آش‌فروشی تهران است.
آدرس آش نیکوصفت: میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمال‌زاده جنوبی، پلاک 170
تلفن: 02166926638
ساعت کاری: 6 صبح تا 22:30 شب

6- برگر هاکوپیان
بهترین برگر تهران را کجا بخوریم؟ بدون شک در برگر هاکوپیان! مغازه‌ای کوچک و قدیمی و دنج در محله‌ی ارمنی‌نشین شرق تهران که با وجود این که جایی برای نشستن ندارد اما همواره شلوغ و پر از مشتری است، با این‌حال هیچ‌کس از صف انتظار بهترین‌برگرهای تهران دست نمی‌کشد؛ برگرهایی با قیمت‌هایی بسیار مناسب که صاحب این مغازه یعنی همان آقای هاکوپیان تهیه می‌کند و با گوشت خالص و مواد غذایی تازه آماده می‌شوند و سطح توقع هر انسانی را از معنی همبرگر تا آسمان می‌برند! با وجود شلوغی همیشگی، اما معمولا به‌راحتی می‌توان جایی برای نشستن بر سکوهای اطراف مغازه یا نیمکت‌های پارک و حتی پارک کردن ماشین در همان اطراف پیدا کرد. برگر هاکوپیان علاوه بر همبرگرهای معروفش که در منوی رستوران به نام برگر‌های هاکوپ درچ شده‌اند، ساندویچ‌های کالباس و انواع ساندویچ‌های گرم و سرد شامل ساندویچ گرم رست‌بیف، سوسیس شکار‌ی‌های گرم هاکوپ، فیله‌ی مرغ سرد و سوسیس بلغاری گرم هاکوپ و پیش‌غذاهایی مانند چیپس و پنیر ساده و پنیردار، سیب‌زمینی سرخ‌شده‌ی ساده و پنیردار، سالاد فصل و سالاد پاستا ارائه می‌دهد اما به‌هرحال پیشنهاد ما همان برگرهای معروف هاکوپ هستند.
برگر هاکوپیان
برگر هاکوپیان
آدرس برگر هاکوپیان: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری شمالی، پلاک 49
تلفن: 02122850301
ساعت کاری: 11 صبح تا 24 شب

7- آشپزخانه‌ی برادران
صبحانه در برادران! مشکل بتوان گزینه‌ای بهتر از آشپزخانه‌ی برادران برای پیشنهاد بهترین صبحانه در تهران انتخاب کرد. رستورانی با رنج قیمتی معمولی که به شکل عجیبی چه در زمان‌های اداری و چه غیراداری پر از مشتری است و شاید تنها وقتی که می‌توان میز خالی بدون انتظار کشیدن پیدا کرد صبح‌های زود باشد که هنوز کارمندان حوالی ونک و سئول هوس خوردن صبحانه به سرشان نزده است. این آشپزخانه علاوه بر سفارش های بیرون‌بر، فضای داخلی‌ای بسیار دنج و باصفا و مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دارد و تقریبا همیشه می‌توان جای پارکی در اطراف آن پیدا کرد. با اینکه برادران به صبحانه‌های پر و پیمان و مشتی معروف است اما انصاف نیست که از بقیه‌ی منوی این رستوران غافل بمانیم و به ساندویچ‌های خانگی و سرد و حتی پیتزاهای خوشمزه‌ی آن که در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند اشاره نکنیم. اگر در ماه‌های سرد و زمستانی هم به این آشپزخانه می‌روید، اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما سوپ قارچ گرم و نرم برادران است که خودش به‌تنهایی یک وعده غذا محسوب می‌شود. در آخر به عنوان نوشیدنی هم بهترین گزینه همان آب‌میوه دست‌ساز خود برادران است که می‌توانید خودتان از ویترین دم در بردارید.
آشپزخانه‌ی برادران
صبحانه های جذاب آشپزخانه‌ی برادران
آدرس آشپزخانه‌ی برادران: ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک 9
تلفن: 02188044202
ساعت کاری: 7 صبح تا 22 شب

8- چلوکبابی رفتاری
حاج علی‌اکبر رفتاری، اولین رفتاری معروف، در سال 1289 یعنی بیشتر از یک قرن پیش، چلوکبابی رفتاری را در میدان شاپور داخل بازارچه قوام الدوله تاسیس کرد. پس از آن سال‌هاست که فرزندان و نوه‌هایش به این کار مشغولند و تا به امروز 6 شعبه‌ی مختلف در سطح تهران تاسیس کرده‌اند. با این‌حال بیشترین دلیل موفقیت و توسعه‌ی چلوکباب رفتاری، سفر تحقیقاتی نادر رفتاری، یکی از نوه‌های حاج علی‌اکبر رفتاری به انگلستان و یادگیری اصول و استانداردهای جهانی رستوران‌داری و انتقال آن به ایران است. مدیریت و کیفیت این مجموعه رستوران‌ها به حدی است که هنوز هم اگر در تهران از کسی درباره‌ی بهترین چلوکبابی بپرسید بدون شک چلوکبابی رفتاری جز اولین گزینه‌های پیشنهادی و بهترین رستوران‌های تهران خواهد بود. با وجود قیمت‌های نسبتا بالای منوی این رستوران، به دلیل کیفیت عالی و طعم اصیل ایرانی چلوکباب در همه‌ی شعبه‌های آن، مشتریان دائم و با وفایی با هر شرایط اقتصادی دارد. معروف‌ترین و اولین شعبه‌ی چلوکبابی رفتاری، شعبه وحدت اسلامی یا شاپور است و بعدتر شعبه‌های سعادت‌آباد و دولت و انقلاب نیز به خانواده‌ی رستوران‌های رفتاری اضافه شدند. این سال‌ها هم با رونق گرفتن مجتمع بام‌لند در چیتگر، دو شعبه بام‌لند و دروازه طهرون به تازگی افتتاح شده‌اند.
چلوکبابی رفتاری
چلوکبابی رفتاری
آدرس چلوکبابی رفتاری: میدان شاه‌پور ، خیابان وحدت اسلامی ، پایین‌تر از میدان حسن‌آباد
تلفن: 02155382155
ساعت کاری ناهار: 11 صبح تا 15 بعد از ظهر
ساعت کاری شام: 19 غروب تا 22 شب

9- رستوران‌های زنجیره‌ای پرپروک
پیتزا آرستو و پیتزا پنجره‌ای، پیتزا پارتی هیجان‌انگیز و سرآشپزآنلاین خلاقانه تنها نمونه‌های کوچکی از خلاقیت‌های فوق‌العاده‌ی مدرن‌ترین فست فود ایران هستند. پرپروک از معدود برندهای غذایی ایران است که از همان سال‌های اول تاسیس تا الان جایگاه خود را بین بهترین رستوران‌های تهران و مدرن‌ترین و خلاق‌ترین برندها حفظ کرده است. منوی جذاب پرپروک شامل پنج قسمت اصلی پیتزا، ساندویچ، سوخاری، پیش‌غذا، نوشیدنی و انواع دسر تقسیم‌بندی می‌شود. پیتزا آرستو و پیتزا پلاس از بهترین‌های پرپروک هستند و پیتزا پنجره‌ای همان پیتزای همیشگی خودمان است که اولین بار پرپروک آن را به صورت مربع ارائه داد. در سایت پرپروک قسمتی به نام سرآشپزآنلاین وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی مدل و محتویات و سس‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و پیتزای اختصاصی خود را درست کرده و سفارش دهید. علاوه بر این قسمت پیتزا پارتی هم وجود دارد که یک پیتزای غول‌پیکر 70 سانتی را برای مهمانی‌های شما سرو می‌کند. قیمت‌های فست فود پرپروک معمولا مناسب است و به کیفیت غذایی و تازگی موادی که استفاده می‌شود می ارزد. دوتا از معروف‌ترین شعبه‌های پرپروک شعبه‌ی اول آن یعنی سعادت‌آباد و شعبه‌ی همیشه شلوغ آن یعنی ولنجک هستند. از شعبه‌های دیگر پرپروک  می‌توان پاسداران، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، گیشا، تهرانپارس و کوروش را نام برد.
پرپروک
پیتزا پنجره‌ای همان پیتزای همیشگی خودمان است که اولین بار پرپروک آن را به صورت مربع ارائه داد.
آدرس شعبه‌ی سعادت‌آباد پرپروک: سعادت آباد، سرو غربی، خیابان بخشایش ریاضی، نبش خیابان 13 غربی
موقعیت دقیق شعبه‌ی سعادت‌آباد پرپروک روی نقشه
آدرس شعبه‌ی ولنجک پرپروک: ولنجک، بلوار دانشجو، روبروی مرکز خرید ولنجک، نبش گلستان سوم
موقعیت دقیق شعبه‌ی ولنجک پرپروک روی نقشه
تلفن: 1541
ساعت کاری: 8 صبح تا 0:30 نیمه‌شب

10- مستر دیزی
تا به حال گوشت‌کوب یک‌بارمصرف دیده‌اید؟ اگر نه، یک پرس دیزی آنلاین از یکی از شعبه‌های فراوان مستر دیزی سفارش دهید تا با این وسیله‌ی عجیب پلاستیکی که در کمال تعجب وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد آشنا شوید. هیجان را به راحتی می‌توان در چشم‌های مشتری‌های مستر دیزی وقتی بسته‌بندی جالب دیزی‌ها به دست‌شان می‌رسد دید. مستر دیزی علاوه بر سفارش آنلاین، در اکثر شعبه‌های خود فضایی هم برای مشتریان حضوری خود تدارک دیده است. تنوع دیزی‌ها در مستر دیزی واقعا جالب است. دیزی بزباش را به ندرت در رستورانی می‌توانید پیدا کنید. دیزی تند و اسپایسی هم غذای جدید و خاص دیگری‌ست و البته کاله‌جوش سنتی که تقریبا محال است به این راحتی بتوانید از جای دیگری سفارش دهید. پکیج کامل دیزی همراه با سبزی‌خوردن و پیاز و دوغ و نان و ظرف‌های مخصوص و تمام مخلفات و امکاناتی که فکرش را بکنید با قیمتی بسیار مناسب تهیه می‌شود و همین مورد به‌علاوه‌ی کیفیت بی‌نظیر دیزی‌ها باعث شده رستوران‌های زنجیره‌ای مستر دیزی همیشه از بهترین رستوران‌های تهران باشند. نکته‌ی مهم درباره‌ی مستر دیزی این است که ساعت سفارش آنلاین این رستوران محدود به 2 ساعت است. از شعبه‌های مستر دیزی غیر از شعبه‌ی معروف سعادت‌آباد، می‌توان به مستر دیزی قیطریه، اکباتان، ستارخان، کاشانک، ظفر و ولیعصر نام برد. خبر خوب این‌که مستر دیزی منحصر به تهران نیست و در شهرستان‌های ایران نیز اقدام به افتتاح شعبه کرده است. کرج، سمنان، نور، شهرکرد، اهواز، ماهشهر، کلارآباد از شهرهای دارای شعب مستر دیزی هستند. شعبه‌ی استرالیای مستر دیزی نیز به تازگی افتتاح شده است.
مستر دیزی
پکیج کامل دیزی همراه با سبزی‌خوردن و پیاز و دوغ و نان و تمام مخلفات
آدرس مستر دیزی سعادت‌آباد: میدان کاج، مرکز خرید کسری، واحد 29
تلفن: 02122084419
ساعت کاری: 12 ظهر تا 16 عصر


استاد درست‌نویسی عالم هستم؛ ملکه‌ی سفر بروها و قصه‌نویسان جهانم، این‌جا هم از سفر می‌نویسم و متعلقاتش، باشد که چراغی باشد بر راه مسافری

امتیاز دهید 2 دیدگاه ۵ / 4 45 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
نظری
15 اردیبهشت، 1399

خیلی خوب و وسوسه کننده. فقط کاش از جاهای بیشتری نام می بردین. متن جذاب ولی کوتاهی بود

پاسخ اسمارتیز :ممنون که نظرتون را با ما به اشتراک گذاشتید.
ناشناس
19 دی، 1398

ممنونم از شما ولی شما از تمام رستورانها و دیزی سرا ها پول گرفتی وتبلیغ کردی و عکس گذاشتی

ایکاش مینوشتی که صاحبان رستورانهای هانی در قیام و مطهری زن و شوهر بودند و طلاق گرفته اند
و مینوشتی که چلو کبابی رفتاری دیگه اون رفتاری سابق نیست و داده اجاره و دیگه غذاشم بدرد نمیخوره چون اسم رفتاری رو داده اجاره و نه کیفیّت اصلیش رو و ای کاش مینوشتی مسلم هم دیگه اون مسلم نیست و شاید فقط کمی ته چینش بدرد بخوره . ترا خدا الکی تبلیغ نکن بخاطر پول

پاسخ اسمارتیز :سلام. ما در مطالب‌مون تبلیغ ندارم و تمامی اطلاعات از منابع معتبر و افراد حرفه‌ای که رفتن به این رستوران‌ها جمع شدن. ممنونیم که نظرتون رو با ما در میون گذاشتید.