هتل 3 ستاره خانه سبز مشهد

25 آذر، 1398
25 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
در سفر به مشهد اگر قصد زیارت داشته باشید پیدا کردن اقامتگاهی که فاصله مناسبی با حرم داشته باشد و البته شما را درگیر شلوغی‌های دور حرم نکند اهمیت زیادی دارد که هتل خانه سبز مشهد از این لحاظ انتخاب خوبی به نظر می رسد. این هتل که در سال 1380 احداث شده، یک هتل 3 ستاره با امکانات سطح بالا محسوب می شود که در بهترین فاصله با حرم قرار گرفته است. با این حال این تنها ویژگی مثبت هتل ستاره خانه سبز مشهد نیست. با ما همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شویم.
 
داستان هتل خانه سبز مشهد
هتل خانه سبز مشهد در سال 1380 احداث شده است. هدف از احداث هتل، فراهم آوردم فضایی بود که در آن علاوه بر اتاق‌های معمولی سوئیت‌های مناسبی نیز در اختیار مسافران و زائران مشهد قرار گیرد. در آن زمان کمبود چنین هتل آپارتمان‌هایی به شدت در مشهد احساس می‌شد. زیرا افرادی که قصد اقامت طولانی مدت دارند سوئیت‌ها را به اتاق‌های معمولی ترجیح می‌دهند. از طرفی محل احداث هتل نیز از لحاظ جغرافیای دارای دسترسی‌های بسیار خوبی دارد. به همین دلیل مسافران زیادی به این هتل سر می‌زنند.


آدرس و راه‌های دسترسی به هتل خانه سبز مشهد

آدرس:
مشهد مقدس، میدان شهدا، خیابان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر، هتل سه ستاره خانه سبز
راه_دسترسی:
خانه سبز در بلوار توحید قرار دارد که مستقیم به حرم مطهر و پارکینگ شماره 4 حرم ختم می شود. فاصله هتل تا حرم حدود 7 دقیقه با خودرو و حدود 20 تا 30 دقیقه با پایه پیاده است. از هر سمتی وارد مشهد شوید به راحتی به میدان شهدا دسترسی خواهید داشت و از میدان شهدا تا هتل نیز مسیری 3 دقیقه‌ای پیش روی شما خواهد بود. به همین دلیل با هیچ مشکلی برای پیدا کردن هتل رو به رو نخواهید شد. با وجود سرویس 24 ساعته رایگان تا حرم، نیازی به تاکسی نخواهید داشت. با این حال تعداد زیادی ایستگاه تاکسی و اتوبوس نیز در اطراف هتل وجود دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل خانه سبز مشهد دارای 75 باب اتاق و سوئیت در 8 طبقه است. در این هتل 39 اتاق دو و سه تخته، 5 واحد آپارتمان یک خوابه، 26 واحد آپارتمان دو خوابه و 6 واحد آپارتمان سه خوابه برای اقامت زائران وجود دارد. در تمام اتاق‌ها تلویزیون، سرویس فرنگی، چیلر، حمام و یخچال به همراه لوازم شخصی مانند دمپایی و حوله حمام قرار گرفته است. آپارتمان‌ها با این که دارای آشپزخانه هستند اما امکان پخت و پز ندارند. در اتاق‌های فولبرد، منو انتخابی با بیش از 13 نوع غذای مختلف وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها در کل هتل پراکنده شده‌اند و این طور نیست که طبقه‌ای مخصوص سوئیت یا اتاق‌ها باشد. وجود 4 آسانسور با ظرفیت بالا دسترسی را به همه قسمت‌های هتل راحت می کند.

نقاط قوت
  • فاصله 7 دقیقه‌ای تا حرم با خودرو
  • پارکینگ سرپوشیده
  • اینترنت رایگان و کافی نت
  • سرویس رایگان شبانه روزی تا حرم
  • رستوران و کافی شاپ
  • خارج بودن از محدوده ترافیک و مجاورت در کنار مرکز خرید
  • لاندری، خشکشویی، دستگاه واکس کفش
نقاط ضعف
  • نبود سرویس فرنگی یا ایرانی در برخی از واحدها
  • عدم امکان پخت و پز در آشپزخانه‌ها

نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن 05137273738
  • سایت هتل خانه سبز مشهد
  •  رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو هتل

امکانات برای سرو غذا

درون هتل رستورانی با ظرفیت 250 نفر در طبقه اول قرار گرفته است که صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌شود. غذاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از مواد اولیه با کیفیت (گوشت گوسفندی و برنج ایرانی) تهیه شده‌اند. تقریباً تمام منو شامل غذاهای محبوب ایرانی‌ها است. یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر و سرویس دهی 24 ساعته نیز در طبقه پایین قرار دارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

فروشگاه و غرفه‌ای درون هتل وجود دارد که سوغاتی‌های معمول مشهد همچون نخود و کشمش، انواع شیرینیجات، تسبیح، مهر و ... در آن یافت می‌شود. اما اگر قصد خریدهای بیشتری داشته باشید می‌توانید به بازار رضا و مجتمع‌های تجاری معروف مشهد سر بزنید. فاصله هتل تا بازار رضا تنها 6 دقیقه و تا مجتمع تجاری الماس شرق حدود 12 دقیقه است.

قوانین و نکات
این هتل از پذیرش صیغه نامه معذور می‌باشد.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.


برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.