هتل گوت که مال

16 آذر، 1398
16 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل گوت‌که مال سمنان در سال 1394 افتتاح شده و نام عجیب آن، در زبان محلی سمنان، به معنی سیاه‌چادر است. تصور کنید در طول مدت سفر، به جای این‌که دور شهر به دنبال سرگرمی بچرخید و آخر سر خسته شوید، در هتل کلی برنامه مفرح برای‌تان فراهم باشد و با خیال راحت از سفرتان لذت ببرید؛ هتل گوت‌که مال سمنان، یک مجموعه بزرگ است که تمامی امکانات گردشگری، رفاهی و اقامتی را یک‌جا، برای‌تان جمع کرده و اگر چند روز هم، داخل هتل بمانید، باز حوصله‌تان سر نمی‌رود.
آدرس:
سمنان، بلوار قائم، خیابان دانشگاه، پارک 17 شهریور
راه_دسترسی:
هتل گوت‌که ‌مال سمنان تا راه‌‌آهن و ترمینال اتوبوس‌رانی فقط 3 کیلومتر فاصله دارد و اگر با قطار یا اتوبوس به سمنان می‌روید، می‌توانید این هتل را رزرو کنید و ظرف 10 دقیقه با تاکسی به آن برسید. درصورتی‌که با هواپیما به سمنان می‌روید، مسیر فرودگاه به هتل گوت‌که مال حدود 20 کیلومتر است و طی آن با تاکسی تقریبا 25 دقیقه زمان می‌برد. ممکن است بخواهید با خودروی خودتان سفر کنید؛ وقتی به سمنان رسیدید، از بزرگراه 17 شهریور، وارد بلوار معلم شوید؛ 500 متر جلوتر، به بلوار دانشجو بپیچید؛ وارد بلوار قائم که شدید، دومین فرعی دست راست، خیابان دانشگاه است که هتل گوت‌که مال سمنان در آن قرار دارد. می‌توانید خودرو را در پارکینگ هتل پارک کنید. این پارکینگ ظرفیت 60 خودرو را دارد. اگر هم وسیله ندارید، برای گشتن شهر سمنان، از مسئولان هتل گوت‌که مال سمنان بخواهید که برای‌‌تان تاکسی سرویس خبر کنند.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

هتل گوت‌که مال سمنان 4طبقه است و 55 اتاق دارد؛ این هتل در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و زیر بنای 15 هزار مترمربع ساخته شده و از هتل‌های محبوب سمنان است. فضای سبز وسیع و پارک آبی مجهز هتل گوت‌که مال سمنان را در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید. اتاق‌های هتل تمامی امکانات رفاهی را دارند و اگر وسیله باارزشی دارید، می‌توانید در سیف باکس داخل اتاق قرار دهید. سرویسی بهداشتی از نوع فرنگی است و ملحفه‌ها و لوازم بهداشتی هر روز تعویض می‌شوند. تخت‌ها، مبلمان، آباژور و کمد لباس چیدمانی شبیه یک آپارتمان شیک دارند. برای رفاه حال مهمان‌ها سیستم وای‌فای، پاورسوئیچ، چای‌ساز، تلویزیون و یخچال هم در اتاق قرار گرفته است. هتل گوت‌که مال آسانسور دارد و تردد بین بخش‌های مختلف هتل، برای افراد کم‌توان یا ناتوان مشکلی ایجاد نمی‌کند.
نقاط قوت
  • وجود پارک آبی سرپوشیده
  • امکان تفریحات مهیج برای کودکان
  • وجود بانک و صرافی
  • وجود فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی
  • وجود مرکز خرید
  • وجود آرایشگاه
  • وجود سیف باکس در اتاق
  • مناسسب افراد کم‌توان یا ناتوان
نقاط ضعف
  • نداشتن سالن ورزشی
  • نداشتن مهد کودک
  • نداشتن ماهواره
  • نداشتن ترانسفر فرودگاهی
  • نداشتن بالکن
  • نداشتن میز و صندلی در فضای سبز هتل
نحوه رزرو
  • از طریق تماس با شماره تلفن : 02333363920
  • امکان رزرو اینترنتی از طریق وبسایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های ایران


امکانات برای سرو غذا

هتل گوت‌که مال سمنان رستوران دارد و وعده صبحانه، برای مهمان‌های هتل در این رستوران رایگان است اما وعده‌های ناهار و شام شامل هزینه می‌شوند. برای تنوع می‌توانید رستوران باغ شهر، کنار هتل گوت که مال سمنان، در پارک 17 شهریور را امتحان کنید.  هتل گوت‌که مال سمنان، لوازم آشپزی در اختیار مسافران قرار نمی‌دهد ولی اگر دوست دارید خودتان یک غذای حاضری تهیه کنید به فروشگاه افق کوروش در خیابان 17 شهریور بروید که در ضلع پشتی پارک 17 شهریور قرار گرفته است.
 

امکانات برای خرید سوغاتی

داخل هتل گوت‌که مال سمنان، فروشگاه فرش و صنایع دستی وجود دارد و می‌توانید از آن برای عزیزان‌تان، یک سوغاتی خوب انتخاب کنید اما اگر با قیمت‌ها یا نوع اجناس کنار نیامدید، بهتر است به فروشگاه کماج و بغسمات سنتی باقری، واقع در میدان 7 تیر بروید. این فروشگاه در 2 کیلومتری هتل گوت‌که مال سمنان قرار دارد و با ماشین 5 دقیقه‌ای به آن می‌رسید.
قوانین و نکات
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
نرخ مهمان خارجی مطابق با نرخ‌نامه
پذیریش زوجین با شناسنامه یا صیغه‌نامه ممهور به مهر برجسته
اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
چای ساز
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
صندوق امانات در اتاق
مبلمان
میز تحریر
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

فعلا تا کارشناسی ارشد صنایع غذایی خوندم و سعی می‌کنم طرح‌های سالمی رو به کارخونه‌های سراسر کشور ارائه بدم؛ برای همین سفر زیاد می‌رم. به نظر من آدم‌ها در سفر تربیت می‌شن. تو هر مقصد از آدم‌ها و فرهنگشون کلی چیز یاد می‌گیرم. نوشتن رو هم از سال 85 شروع کردم و هیچ وقت دوست ندارم تمومش کنم. نقاشی، پیانو، دوچرخه و تنیس رو دوست دارم؛ خیلی هم اجتماعیم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.