هتل پدرام سرعین

16 مهر، 1398
16 مهر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل پدرام سرعین، یک هتل چهارستاره باپرستیژ است که امکانات مناسبی به مهمانانش می‌دهد. وسایل نو، طراحی مدرن اتاق‌ها و لابی و همچنین، برخورد عالی کارکنان، همگی فضای مطلوبی برای مسافران شهر سرعین ساخته‌اند.
سفر به شهر سرعین، هم سیاحت است و هم سلامتی. می‌توانید هم از فضای زیبای داخل شهر لذت ببرید و هم در سالن‌های مخصوص آب‌درمانی، سلامتی را به بدن خود هدیه بدهید. پس خوب است که بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.
هتل پدرام سرعین در سال 1393 تاسیس شده و جزو هتل‌هایی است که هرسال خودش را مجهزتر و به‌روزتر کرده است.


نزدیکی به جاهای دیدنی شهر سرعین
این هتل در منطقه‌ای از شهر سرعین قرار گرفته که به جاهایی نظیر پیست اسکی آلوارس و مجتمع آب‌درمانی سبلان نزدیک است. با توجه به این ویژگی، بهترین تفریحات در این شهر که مردمانی مهمان‌دوست هم دارد، در نزدیکی شما قرار دارند. هم فال است و هم تماشا!
 

آدرس و راه‌های دسترسی هتل پدرام سرعین


آدرس:
شهر سرعین، خیابان دارایی، هتل پدرام سرعین
راه_دسترسی:
برای رفتن به هتل پدرام سرعین، بهتر است که از میدان اصلی شهر خود را به آنجا برسانید. از میدان اصلی شهر، به خیابان‌های اصلی شهر دسترسی دارید و به همین خاطر، به‌راحتی خیابان دارایی را پیدا خواهید کرد.
با ورود به این خیابان، قبل از رسیدن به میدان دارایی، هتل پدرام سرعین را کنار خیابان خواهید دید. نداشتن مسیر فرعی، دسترسی به این هتل را آسان کرده است. همچنین، با استفاده از ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی و اتوبوس شهری هم می‌توانید خود را به آنجا برسانید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل چهارستاره پدرام سرعین در 10 طبقه بنا شده و 46 اتاق دارد. 160 نفر در این هتل جا می‌شوند که موجب شده فضای شلوغی نداشته باشد.
هر اتاق این هتل، امکانات مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد: تلفن، چای‌ساز، حمام، بالکن، اینترنت، تلویزیون، رخت‌آویز، کمد، یخچال، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم اعلام و اطفاء حریق.
همچنین، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم سرمایشی و گرمایشی هم در تمام اتاق‌ها وجود دارد.
از جمله امکانات عمومی هتل نیز، این چند مورد را می‌توان برشمرد: پذیرش 24ساعته، اتاق بازی، چای‌خانه سنتی، فروشگاه، کافی‌شاپ، وسایل بدنسازی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، آسانسور و رستوران.
با توجه به وجود آسانسور مناسب، دسترسی به تمام طبقات راحت است. اما افراد ناتوان یا کم‌توان ممکن است برای اقامت در طبقات بالا به مشکل بربخورند.

نقاط قوت
  • نزدیکی به جاهای دیدنی شهر سرعین
  • داشتن پارکینگ مسقف
  • اینترنت اختصاصی برای اتاق‌ها
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه حمام در هر اتاق
  • رستوران، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی
  • اتاق بازی برای کودکان
  • سالن ورزشی
  • پذیرش 24 ساعته
  • اقامت رایگان کودکان زیر 3 سال
  • اقامت نیم‌بها برای کودکان بین 3 تا 8 سال
  • چشم‌انداز زیبا به طبیعت سرعین از طریق بالکن‌ها
نقاط ضعف
  • 10طبقه بودن و دسترسی سخت برای افراد ناتوان و کم‌توان

نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن 04532221700
  • رزرو آنلاین از طریق سایت‌های رزرو اینترنتی هتل

امکانات برای سرو غذا

هتل پدرام سرعین، رستورانی با ظرفیت 130 نفر دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی را طبخ می‌کند. بعد از صرف غذا نیز می‌توانید در چای‌خانه یا کافی‌شاپ آنجا چای یا قهوه بنوشید.
در این هتل، آشپزخانه‌ای برای آشپزی کردن مسافران درنظر گرفته نشده است. راه دیگری که برای سفارش غذا وجود دارد، سر زدن به رستوران‌ها و غذاخوری‌های اطراف هتل پدرام شهر سرعین است.
از جمله رستوران‌هایی که در اطراف آن وجود دارند، رستوران لاله و رستوران شایان هستند.

امکانات برای خرید سوغاتی

در هتل پدرام سرعین، فروشگاه نسبتا بزرگی برای خرید سوغاتی‌های شهر سرعین وجود دارد. این فروشگاه در طبقه اول قرار گرفته و انواع سوغاتی‌ها را برای فروش عرضه می‌کند.
اگر هم قصد دارید که برای خرید سوغاتی به فروشگاه‌های سطح شهر بروید، بهتر است بدانید که فروشگاه ایرانیان، بازار بزرگ پردیس و عسل‌فروشی تقی زاده در نزدیکی همین هتل قرار دارند.
سوغاتی‌های شهر سرعین بسیار مختلف می‌باشند اما عسل، سرشیر، جاجیم و پارچه‌های دست‌باف از جمله سوغاتی‌های مهم شهر هستند.
 
قوانین و نکات
پذیرش زوج با ارائه شناسنامه
پذیرش خانم مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبرپذیرش خانم مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبر
اقامت رایگان کودکان زیر 3 سال
 اقامت نیم‌بها برای کودکان بین 3 تا 8 سال

موقعیت(ها)

سالهاست که با عشق به سینما زندگی کرده‌ام و حالا که در این رشته فارغ التحصیل شده‌ام، تولید محتوا را در کنار فیلم‌سازی جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین شغل می‌دانم. فیلم دیدن، مطالعه، تماشا و تحلیل فوتبال و سفر کردن از تفریحات مهم من هستند. ضمنا مدتی است که بصورت جدی در زمینه هنر و اتیسم فعالیت می‌کنم به امید آینده‌ای بهتر برای فرشته‌های اتیسم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.