هتل هما شیراز

19 آذر، 1398
19 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل هما شیراز هرآنچه همه‌ی هتل‌های خوب دارند یک‌جا دارد، از امکانات تفریحی و رفاهی عالی گرفته تا چشم‌اندازی روح‌نواز و موقعیت مکانی عالی. این هتل پنج‌ستاره در سال 1351 در یکی از مناطق خوبِ شیراز، در تقاطع مشکین فام و سمیه بنا گردید و از همان زمان بی‌وقفه پذیرای گردشگران بوده است. در ادامه، هتل هما شیراز را به شما معرفی کنیم تا در سفر به شیراز یا به قول آگاتا کریستی «زمرد سبز و زیبا» اقامت خاطره‌انگیزی داشته باشید.
آدرس:
شیراز، میدان گاز، جنب پارک آزادی، هتل هما شیراز
راه_دسترسی:
این هتل پنج ستاره و مدرن در شمال شهر زیبای شیراز، در تقاطع خیابان سمیه و مشکین فام و در جوارِ بوستان سرسبزِ آزادی واقع شده است.  این هتل مدرن شیراز فاصله‌ی چندانی تا مراکز حمل ونقل مسافر ندارد. فاصله هتل هما شیراز تا فرودگاه بین المللی شیراز تنها 12 کیلومتر است که با خودرو 20 دقیقه طول می‌کشد؛ تا ترمینال مسافربری 3 کیلومتر فاصله دارد که با خودرو 8 دقیقه طول می‌کشد؛ و تا ایستگاه راه آهن 21 کیلومتر و 504 متر فاصله دارد که با خودرو 23 دقیقه طول می‌کشد تا به آنجا برسید. در ضمن هتل هما شیراز در محدوده خارج از طرح ترافیک قرار دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل هما شیراز

 
هتل هما شیراز پیش از انقلاب، در سال 1351، تاسیس و در سال 1395 بازسازی شد، از این رو، همواره ظاهر لوکس خود را حفظ کرده و به هیچ وجه، قدیمی و فرسوده نشده است. این هتل هشت طبقه در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا قرار گرفته است. هتل هما 5 ستاره شیراز با امکانات بالای رفاهی‌اش برای اقامت در طول سفرهای تفریحی و کاری مناسب است. تعداد اتاق‌های هتل هما شیراز  232 تا است که 464 تخت دارد. اتاق‌های هتل هما شیراز به سه دسته‌ی اتاق رویال، اتاق دو تخته هما کلاس و اتاق استاندارد تقسیم می‌شود که مجلل‌ترین آن‌ها اتاق رویال است. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اتفاء حریق، صندوق امانات داخل اتاق و یخچال اشاره کرد.
نقاط قوت
  • نزدیکی به فرودگاه، ترمینال مسافربری و ایستگاه راه‌ آهن
  • خدمات برای افراد کم‌توان و ناتوان
  • پارکینگ رایگان
  • امکان دسترسی رایگان به اینترنت (2 گیگابایت)
  • امکانات رایگان تهیه چای و قهوه
  • نرخ نیم‌بهای استخر برای میهمانان مقیم هتل
  • داشتن سالن اجتماعات با ظرفیت 500 نفر
  • نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی شیراز
  • امکانات ورزشی و تفریحی  مثل استخر سرپوشیده و باشگاه بدن‌سازی
  • پارک تفریحی کودکان
  • زمین تنیس اختصاصی
نقاط ضعف
  • عدم وجود سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • مراجعه به سایت گروه هتل‌های هما
  • رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل
  • تماس تلفنی با شماره‌ی 021-476233
  • آدرس اینستاگرام هتل هما

امکانات برای سرو غذا

 رستوران پرنیان هتل هما شیراز با ظرفیت 250 نفر در طبقه‌ی همکف قرار داد و حیاطی سرسبز و چشم نواز را پیش چشم‌ میهمانان به نمایش می‌گذارد. رستوران تابستانی هتل هما در شب‌های دل‌انگیز تابستان خاطره‌ی صرفِ شامی به یاد ماندنی در هوای آزاد را برای‌تان رقم می‌زند. اگر دوست دارید در فضایی شاهانه و باشکوه غذا میل کنید، رستوران گلستان هتل هما را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستوران بوستان هتل هما هم با نوشیدنی‌های گوارا، دسرهای خوش‌طعم و غذاهای سبک از شما پذیرایی می‌کند.
در منو رستوران هتل همای شیراز انواع غذاهای ایرانی، فرهنگی، دریایی و فست فود به چشم می‌خورد. در ضمن، گردشگران گیاهخواری که قصد سفر به شیراز را دارند نگران تامین غذای‌شان نباشند، چرا که می‌توانند به این رستوران بروند و با خیال آسوده، از غذاهای گیاهی آن لذت ببرند. در رستوران این هتل مدرن غذا به صورت انتخابی و بوفه سرو می‌گردد.
به علاوه، کافی شاپ هتل هما شیراز، واقع در لابی هتل، با نوشیدنی‌های گوارا و خوش طعمش از شما پذیرایی می‌کند. نوای پیانو طنین انداز در این کافی شاپ دلگشا آرامش و لذت نوشیدنی‌تان را دوچندان خواهد کرد.

امکانات خرید برای سوغاتی

اگر قصد دارید برای عزیزان‌تان از سوغاتی‌های رنگارنگ و متنوع شیراز بخرید، حتماً سری به فروشگاه سوغات هتل هما شیراز بزنید. فروشگاه خشکبار یکتا در شیراز نیز فاصله‌ی چندانی تا هتل ندارد. می‌توانید به این فروشگاه بروید و سوغاتی‌هایی با بهترین کیفیت خریداری کنید.

قوانین و نکات

اقامت کودکان زیر سه سال، در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است.
هزینه اقامت کودکان بین سه تا هشت سال، در صورت عدم استفاده از سرویس، به صورت نیم بها محاسبه می‌گردد.
پذیرش خانم مجرد با مدرک شناسایی معتبر صورت می‌گیرد.
پذیرش زوج‌ها با صیغه‌نامه با مهر برجسته محضر یا شناسنامه صورت می‌گیرد.
تلفن جهت رزرو: 021-476233
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تراس
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

پروین سهیلی هستم. ادبیات انگلیسی خوندم و برای نشریات ترجمه می‌کنم و می‌نویسم. سفر کردن رو هم به اندازه نوشتن دوست دارم و به نظرم، دیدنی‌های ایران و جهان آنقدر جذاب هستند که بتوان ساعت‌ها درموردشون نوشت و همواره لذت برد.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.