هتل Square Nine Hotel بلگراد| 5 ستاره

21 آبان، 1398
21 آبان، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
چرا هتل اسکوئر ناین (Square Nine Hotel) را انتخاب کنیم؟ چه مواردی را در این هتل چک کنیم که بدانیم در سفر به بلگراد برای ما مناسب است یا نه؟ تمام نکات مهم درباره‌ی هتل 5 ستاره‌ی Square Nine بلگراد را اینجا ببینید.

این هتل برای چه کسانی مناسب است؟

هتل اسکوئر ناین در منطقه‌ی تاریخی و جذاب شهر قرار گرفته که بهترین جا برای اقامت‌های تفریحی و کاری است. فرقی ندارد که برای شرکت در نمایشگاهی یا قراری کاری به بلگراد آمده باشید یا برای سرگرمی و گشت و گذار. این هتل با ارائه‌ی بهترین امکانات و خدمات، شما را راضی نگه می‌دارد و تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.
همچنین این نکته را هم باید اضافه کنیم که بهترین خدمات‌رسانی‌ها برای افراد کم‌توان و ناتوان در این هتل ارائه می‌شود. برای مثال در توالت‌ اتاق‌ها رَمپ‌های تاشو تعبیه شده تا افراد بتوانند به راحتی از سرویس بهداشتی استفاده کنند.

چرا گردشگران به این هتل رفته‌اند؟

 قرارگیری هتل در قلب شهر و نزدیکی به دیدنی‌های اطراف
 امکانات عالی و اقامتی راحت
 توصیه‌ی گردشگران به افراد برای اقامت در این هتل
 استخر سرپوشیده

این هتل چه ویژگی‌های بارزی دارد؟

 امکانات مناسب برای افراد کم‌توان و ناتوان (توالت ریلی و طناب هشدار در حمام اتاق)
 فکس و فتوکپی رایگان
 کنسلی رایگان

نقاط قوت
  • پارکینگ اختصاصی
  • Wi Fi رایگان در سرتاسر هتل
  • مرکز سلامت و تندرسی و Spa
  • حمام آب‌گرم و جکوزی
  • ماساژ (هزینه‌ی اضافه)
  • تبدیل ارز
  • خدمات نگهداری از کودک (هزینه‌ی اضافه)
نقاط ضعف
  • ممنوعیت ورود حیوانات خانگی

وضعیت کلی هتل اسکوئر ناین و اتاق‌هایش چگونه است؟

نمای کلی هتل اسکوئر ناین نشان از لوکس و نوساز بودن‌اش دارد. طی دو دهه، این هتل تغییرات مثبتی داشته که از بین‌شان می‌شود به کسب عنوان اولین هتل لوکس شهر بلگراد اشاره کرد. این هتل 5 ستاره ترکیبی از ساخت و ساز معاصر است که رنگ نما و بلندی آن به گونه‌ای انتخاب شده تا از ساختمان‌های اطراف متمایز شود. برای طراحی داخلی این هتل از سنگ، آینه‎‌های برنزی و چوب استفاده شده تا محیطی گرم و صمیمی در عین ظرافت را ایجاد کند.
هتل Square Nine چهل و پنج اتاق دارد. اتاق‌های Twin Deluxe در طبقه‌های 2 تا 5 هستند و متراژشان 45 مترمربع است، Jounior Suiteها و Junior Deluxe Suiteها هم در همین طبقه‌ها هستند اما متراژ بیشتری دارند که به ترتیب 55 و 60 متر هستند. در طبقه‌ی ششم هتل هم اتاق‌های Executive Suite و Presidental Suite واقع شدند که اولی دو اتاق 80 متری دارد و دومی اتاقی 90 متری با تراسی 80 متری.

ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

نزدیک این هتل چه جاذبه‌هایی هستند؟​

در نقشه‌ی زیر به جز این‌که جای هتل را مشخص کردیم، می‌توانید فاصله‌اش را نسبت به جاذبه‌ها و جاهای دیدنی شهر بلگراد ببینید.




آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
سرویس بهداشتی فرنگی
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
مبلمان
مینی بار با هزینه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

ایندیاناجونز از بچگی برام جذاب بود. برای همین رفتم سراغ باستان‌شناسی و تا فوق لیسانس ادامه‌ش دادم. از طرف دیگه سفر هم چیزی نیست که بتونم ازش دست بکشم؛ دوسش دارم. اصلا با سفر می‌تونی خودتو به چالش بکشی و اون قدرت پنهون درونتو بیاری بیرون. حیوانات، موسیقی، تکنولوژی، سریال و کتاب هم در لیست دوست‌داشتنی‌های منه و بدون اونا زندگیم یکنواخت و روتینه. من شیما هستم، الان و به وقت محلی 30 سالمه :)

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.