هتل Plaka آتن| 3 ستاره

21 آبان، 1398
21 آبان، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
چرا هتل پلاکا (Plaka) را انتخاب کنیم؟ چه مواردی را در این هتل چک کنیم که بدانیم در سفر به آتن برای ما مناسب است یا نه؟ تمام نکات مهم درباره‌ی هتل 3 ستاره‌ی Plaka آتن را اینجا ببینید.

این هتل برای چه کسانی مناسب است؟


فرقی ندارد خانواده‌ای پرجمعیت باشید که قصد سفر به یونان کرده یا زوجی جوان، هتل 3 ستاره‌ی پلاکای آتن مخصوص شماست. حتی شاید چند رفیق صمیمی باشید که بودجه‌ی محدودی برای اقامت در آتن کنار گذاشته‌اید و دنبال هتلی می‌گردید که امکانات و خدمات خوبی داشته باشد، باز هم Plaka Hotel انتخاب خوبی برای شماست.
همچنین در صورتی که دنبال هتلی نزدیک به جاهای تاریخی آتن مثل آکروپولیس یا معبد آگورا هستید، روی این هتل حساب کنید. مسئله‌ی مهم‌تری که در Plaka Hotel حائز اهمیت است، ساعت Check-In آن است؛ از 1 بعد از ظهر تا 12 نیمه‌شب ساعت ورود به هتل یا چک این است که واقعا برای همه‌ی مسافرها مناسب است. معمولا ساعت پذیرش هتل‌ها دو یا سه ساعت در ظهر است اما هتل پلاکا قضیه‌اش فرق دارد. برای همین دست‌تان در انتخاب تاریخ و زمان پرواز به یونان باز است.
در صورتی که مشکل جسمی-حرکتی دارید یا یکی از همراهان شما این مشکل را دارند، اصلا نگران نباشید. امکاناتی که هتل پلاکا برای افراد کم‌توان یا ناتوان ارائه می‌دهد خیال‌تان را راحت می‌کند: برای رفت و آمد به اتاق‌ها می‌توانید از Lift یا بالابر استفاده کنید، توالت به گونه‌ای تعبیه شده که به راحتی روی ریلی حرکت کند (Toilet with grab rails)، حمام مناسب با افراد کم‌توان و زنگ خطر یا اضطراری در حمام

چرا گردشگران به این هتل رفته‌اند؟

 نزدیکی به جاهای دیدنی آتن مثل آکروپولیس و آگورا
 امتیاز عالی 9 در میان هتل‌های 3 ستاره‌ی بوکینگ شهر آتن
 Boutique Style
 تراس پشت‌بام با دید عالی به آکروپولیس
 نزدیک به مراکز خرید و خیابان‌ Ermou و بازار محلی Monastiraki
 نزدیک به میدان معروف Syntagma و ایستگاه متروی Monastiraki

این هتل چه ویژگی‌های بارزی دارد؟

 تراس پشت‌بام یا Rooftop Garden
 ساعت متغیر Check-in و Check-out

نقاط قوت
  • صبحانه‌ی بوفه
  • Wi Fi رایگان در تمام بخش‌های مختلف
  • تسلط پرسنل به 9 زبان از جمله انگلیسی
  • اجاره دوچرخه (هزینه اضافی)
  • اتاق Luggage و Concierge
  • تسلط پرسنل به 9 زبان از جمله انگلیسی
  • مرکز تبدیل ارز یا Currency Exchange
  • محل برگزاری قرارهای کاری یا Business Centre
  • نگهداری از کودکان (هزینه اضافی)
نقاط ضعف
  • نداشتن پارکینگ
  • ممنوعیت ورود حیوانات خانگی
  

وضعیت کلی هتل پلاکا و اتاق‌هایش چگونه است؟

همانطور که قبلا گفتیم، هتل پلاکای آتن نزدیک آکروپولیس و جاهای دیدنی شهر قرار گرفته، پس نیازی نیست که برای رسیدن به آن‌ها مسیر زیادی را طی کنید. نکته‌ای که همه‌ی مسافران این هتل اتفاق نظر دارند تراس روی پشت‌بام است که در ساعات مختلف روز می‌توانید روی یکی از تخت‌هایش دراز بکشید و به آکروپولیس نگاه کنید.
یک ویژگی جالب و مثبت دیگر این هتل رفتار بسیار خوب و کاملا حرفه‌ای کارکنانش است. مثلا هر زمان از روز اگر به سراغ‌شان بروید و از آن‌ها درباره‌ی گشت و گذار در شهر، معرفی رستوران یا چگونگی تهیه‌ی بلیط سوال کنید، با رویی گشاده کمک‌تان می‌کنند؛ بهترین مثالش را می‌توان در زمان صبحانه زد. در این زمان، خانمی که مسئول رسیدگی به صبحانه‌ی بوفه است، بعد از اطمینان از رضایت مسافران از صبحانه، درباره‌ی رفت و آمد در آتن راهنمایی‌شان می‌کند.
اتاق‌های هتل به شدت تمیزند و از آن‌ها تمیزتر، بخش سرویس بهداشتی و حمام هستند. از هر 10 مسافری که در اینجا اقامت داشته، 9 نفر آن‌ها از پاکیزگی اتاق‌ها گفته‌اند و آن یک نفر هم احتمالش یادش رفته که نظرش را بگوید! Plaka Hotel دستگاه فتوکپی دارد که استفاده از آن رایگاه است. خیلی راحت می‌توانید بلیط موزه یا هر جای دیگری را که اینترنتی خریداری کردید، چاپ کنید.

ساعت ورود:
از ساعت 13:00 تا 24:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

نزدیک این هتل چه جاذبه‌هایی هستند؟​

در نقشه‌ی زیر به جز این‌که جای هتل را مشخص کردیم، می‌توانید فاصله‌اش را نسبت به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر آتن ببینید.




آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
سرویس بهداشتی فرنگی
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

ایندیاناجونز از بچگی برام جذاب بود. برای همین رفتم سراغ باستان‌شناسی و تا فوق لیسانس ادامه‌ش دادم. از طرف دیگه سفر هم چیزی نیست که بتونم ازش دست بکشم؛ دوسش دارم. اصلا با سفر می‌تونی خودتو به چالش بکشی و اون قدرت پنهون درونتو بیاری بیرون. حیوانات، موسیقی، تکنولوژی، سریال و کتاب هم در لیست دوست‌داشتنی‌های منه و بدون اونا زندگیم یکنواخت و روتینه. من شیما هستم، الان و به وقت محلی 30 سالمه :)

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.