هتل سورینت صدف کیش

24 آذر، 1398
24 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
در سال 1381 و در شمال شرقی جزیره زیبای کیش یعنی همان‌جایی که اکثر هتل‌های این جزیره قد علم کرده‌اند، مجموعه‌ای به شکل یک صدف غول‌پیکر بانام هتل سورینت صدف کیش به بهره‌برداری رسید. هتل سورینت صدف کیش یک هتل 4 ستاره بین‌المللی است. درست است که نزدیک به 17 سال از ساخت هتل سورینت صدف کیش می‌گذرد اما از سال ساخت آن تاکنون به همان دستخوش تغییرات زیادی شده است تا از دیگر رقبای خود درزمینه‌ی هتلداری و ارائه خدمات عقب نماند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شویم.
 

آدرس و راه‌های دسترسی هتل سورینت صدف کیش

آدرس:
کیش، میدان امیرکبیر، روبروی دانشگاه صنعتی شریف
راه_دسترسی:
اگر بلافاصله بعد از خروج از فرودگاه قصد استراحت در هتل رادارید که کار شماراحت است؛ چون هتل سورینت صدف کیش مانند اکثر هتل‌های کیش خدمات ترنسفر فرودگاهی رایگان را برای شما تدارک دیده است و برای استفاده از این امکان، کافی است 24 ساعت قبل از رسیدن شما به جزیره کیش، آن را به مسئولین مربوطه در هتل سورینت صدف کیش اطلاع دهید. اگر هم بعد از گشت‌وگذار‌ و خوش‌گذرانی در جزیره کیش قصد اقامت در هتل سورینت صدف کیش رادارید که باز‌هم کار شما سخت نیست. به این دلیل که هتل سورینت صدف کیش درجایی قرار دارد که دسترسی آسانی به امکانات حمل‌ونقل عمومی دارد. همچنین اکثر مال‌ها و مراکز گردشگری در نزدیکی هتل سورینت صدف کیش واقع هستند و احتمالاً شما در همان حوالی هتل سورینت صدف کیش در حال گردش هستید.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش که یکی از هتل‌های 4 ستاره مدرن جزیره کیش به‌حساب می‌آید، در دوطبقه، با 55 اتاق و سوئیت و 90 تخت در حال ارائه ‌خدمات است. هتل سورینت صدف کیش پس از تغییرات اساسی و نوسازی تمامی تجهیزات مانند اتاق‌ها، لابی و رستوران، در سال 1393 کار خود را از سر گرفت. در ابتدای ورود شما به هتل سورینت صدف کیش، یک لابی صدفی شکل و بسیار زیبا با ظرفیت 60 نفر وجود دارد و در وسط این لابی آسانسوری قرار دارد تا شمارا به طبقه‌‌ی محل اقامت خودتان برساند. همچنین پله‌های دسترسی به طبقات به دور این آسانسور حلقه‌زده‌اند و همین سبک ساخت جلوه‌ی زیبایی را به لابی هتل سورینت صدف کیش داده است.
 
بخش اقامتگاهی هتل سورینت صدف کیش شامل اتاق‌های یک، دو و سه تخته و سوئیت‌ها است که در ادامه امکانات هر اتاق را به‌صورت جداگانه آورده‌ایم.
• اتاق یک‌تخته: شامل یک‌تخت تک‌نفره به همراه صبحانه رایگان که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
• اتاق دوتخته استاندارد: شامل یک‌تخت دونفره به همراه صبحانه رایگان که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
• اتاق دوتخته لوکس: شامل یک‌تخت دونفره به همراه صبحانه رایگان که دارای یک‌تخت تاشو برای سرویس اضافه و البته با هزینه است.
• سوئیت جونیور یک‌خوابه دو‌نفره: شامل یک‌تخت دونفره به همراه صبحانه رایگان که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
• اتاق سه تخته لوکس: شامل یک‌تخت دونفره و یک‌تخت تک‌نفره به همراه صبحانه رایگان که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
• سوئیت دو‌خوابه چهارنفره لوکس: شامل دو تخت دونفره به همراه صبحانه رایگان که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
•  سوئیت پرزیدنتال چهارنفره: شامل یک‌تخت دونفره در یک اتاق و دو تخت تک‌نفره در اتاق دیگر به همراه صبحانه رایگان. امکانات این سوئیت از همه‌ی موارد ذکرشده بیشتر است و جکوزی نیز در این سوئیت وجود دارد.
   

نقاط قوت
  • پذیرش 24 ساعته
  • دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی متعدد
  • صبحانه رایگان
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق
  • پارکینگ روباز
  • رستوران و کافی‌شاپ در خود مجموعه
  • اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال
  • سرویس کرایه اتومبیل بدون راننده
  • اتاق چمدان
  • سالن کنفرانس
نقاط ضعف
  • عدم وجود اینترنت بی‌سیم در اتاق‌ها
  • عدم وجود بالکن
  • نبود سالن‌های ورزشی و استخر
  • عدم وجود خدمات نگهداری از کودک و اتاق بازی کودکان
  • عدم ارائه‌ی خدمات برای افراد کم‌توان و نا‌توان حرکتی

نحوه رزرو


امکانات برای سرو غذا

اگر می‌خواهید درون یک کوه 27 متری که آبشاری از آن سرازیر است ضیافتی برپا کنید حتماً به رستوران کوه نور هتل سورینت صدف کیش سر بزنید. رستوران کوه نور یکی از زیباترین رستوران‌های جزیره کیش است که به همراه کافی‌شاپ خود 250 نفر ظرفیت دارد. بوفه‌ی رستوران کوه نور هتل سورینت صدف کیش نیز با انواع سالاد و پی‌غذا یکی از بهترین‌ها در نوع خود است؛ اما برای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی نیز یک رستوران ایتالیایی بانام رستوران کولیزه وجود دارد تا از طعم غذاهای ایتالیایی لذت ببرید. البته در این دو رستوران فقط وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند.
رستوران کوه نور هتل سورینت صدف کیش
رستوران دلفین هتل سورینت صدف کیش در طبقه‌ی اول و یک سالن دایره‌ای شکل با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی به‌صورت بوفه همراه با موسیقی زنده یکی دیگر از بخش‌های لذیذ هتل سورینت صدف کیش است. رستوران دلفین محل برای میل نمودن وعده‌های صبحانه و ناهار شماست. همچنین در طبقه‌ی همکف و در قسمت لابی یک کافی‌شاپ بانام مروارید و ظرفیت 40 نفر نیز وجود دارد تا این کافی‌شاپ با نوشیدنی‌های گرم و سرد، انتخاب شما برای ملاقاتتان باشد.
رستوران دلفین هتل سورینت صدف کیش
علاوه بر این سه رستوران و کافی‌شاپ، همان‌طور که قبلاً گفتیم هتل سورینت صدف کیش به مراکز زیادی ازجمله رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد مانند سفره‌خانه سنتی گامبرون، رستوران طریقت، رستوران ایتالیایی نیوشا، کافه آقاخان، کافه ققنوس و بسیاری دیگر نزدیک است دسترسی آسان و راحتی دارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

متأسفانه درون مجموعه هتل سورینت صدف کیش محلی برای خرید وجود ندارد؛ اما مراکز خرید متعددی در اطراف هتل سورینت صدف کیش وجود دارد. مرکز خرید مریم، بازار ونوس، مرکز خرید چین، مرکز خرید مروارید، مرکز تجاری سارینا 2 و مرکز تجاری کیش تنها چند مورد از مراکز خرید در اطراف هتل سورینت صدف کیش هستند.

قوانین و نکات
اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال
پذیرش خانم‌های مجرد فقط با مدرک شناسایی معتبر
پذیرش زوجین با عقدنامه و یا صیغه نامه همراه با مهر برجسته دفتر ثبت


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
مبلمان
میز تحریر
مینی بار با هزینه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد عاشق موسیقی و تکنولوژی بودم. شرایط جوری نبود که به عشق اولم "موسیقی" برسم؛ واسه همین سراغ علاقه¬ی بعدیم رفتم و الکترونیک و مخابرات رو برای تحصیلم انتخاب کردم. ¬برنامه¬نویسی وب و بلاگ نویسی از کاراییه که بهشون علاقه دارم و انجامشون میدم؛ اما هنوزم موسیقی واسم یه¬چیز دیگه¬ست.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.